GO motora 1700
Moderátor: Moderátoři
Re: GO motora 1700
Asi to tak bude - aj na náhone tachometra je niečo po polsky...
‐-----
Chcel by som vymysleť / kúpiť nejaký kryt spodku - hlavne sa jedná o zvody, pri testovacej jazde sa mi už podarilo zlahka chytiť pletenec čo je za zvodmi na Stinger výfuku. Čakal by som, že sa to už na fóre riešilo, no nenašiel som
‐-----
Chcel by som vymysleť / kúpiť nejaký kryt spodku - hlavne sa jedná o zvody, pri testovacej jazde sa mi už podarilo zlahka chytiť pletenec čo je za zvodmi na Stinger výfuku. Čakal by som, že sa to už na fóre riešilo, no nenašiel som
2103, 2103
Re: GO motora 1700
Podle tvaru je to 5q.
Nejprve bych si spočítal, jaký převod má 5. stupeň. Jestli vůbec má smysl to řešit. Třeba by bylo lepší sehnat přímo originál ruskou.
Já měl kdysi převodovku z Fiatu, kdy jsem taky musel upravovat tunel. Nakonec jsem zjistil, že převod 5. rychlosti byl 0,88. Nemělo valný smysl s tím jezdit. Proto jsem ji pak později prodal a sehnal originál, kde převod je 0,82.
Nejprve bych si spočítal, jaký převod má 5. stupeň. Jestli vůbec má smysl to řešit. Třeba by bylo lepší sehnat přímo originál ruskou.
Já měl kdysi převodovku z Fiatu, kdy jsem taky musel upravovat tunel. Nakonec jsem zjistil, že převod 5. rychlosti byl 0,88. Nemělo valný smysl s tím jezdit. Proto jsem ji pak později prodal a sehnal originál, kde převod je 0,82.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: GO motora 1700
Ano, rozhodol som sa, že ide naspäť do regálu a zoženem 5q, príp. aj z Nivy.
2103, 2103
Re: GO motora 1700
Čo sa tyka sprevodovania, existuju 3 typy 5q Lada.
1) 2107 a 21074 - tieto prevodovky maju odstupnovanie 1-4q ako prevodovka 2105
2) 2121 a 2112 - tieto prevodovky maju odstupnovanie 1-4q ako prevodovka 2106, je to prvy typ 5q, ktory pre Rusov skonštruovali Francuzi. 5ka je tam najrychlejsia
3) 2123 - táto prevodovka ma odstupnovanie 1-4q ako prevodovka 2101 a vyskytovala sa hlavne v Chevrolet Nive. 5ka je zo vsetkych prevodoviek najpomalsia.
1) 2107 a 21074 - tieto prevodovky maju odstupnovanie 1-4q ako prevodovka 2105
2) 2121 a 2112 - tieto prevodovky maju odstupnovanie 1-4q ako prevodovka 2106, je to prvy typ 5q, ktory pre Rusov skonštruovali Francuzi. 5ka je tam najrychlejsia
3) 2123 - táto prevodovka ma odstupnovanie 1-4q ako prevodovka 2101 a vyskytovala sa hlavne v Chevrolet Nive. 5ka je zo vsetkych prevodoviek najpomalsia.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: GO motora 1700
Cory, ďakujem za upresnenie.
Prekvapuje ma, že 2112 s motorom naprieč má rovnakú prevodovku ako klasika
Prekvapuje ma, že 2112 s motorom naprieč má rovnakú prevodovku ako klasika
2103, 2103
Re: GO motora 1700
Nema, v roku 1982 vznikol prototyp 2112, ktora mala zadny nahon. Bola to modernizacia klasiky, vramci ktorej sa uz pocitalo s 5q prevodovkami. S nastupom Samary vsak od koncepcie klasiky upustili a pod oznacenim 2112 sa riesila modernizacia predohrabovej Samary. Oznacenie prevodovky, resp. dielov prevodovky, ktore sa zacinaju cislami 2112 vsak ostalo a da sa to dokonca najst aj v katalogoch. Serioca 2112 ma uplne inu prevodovku, ktora nema s klasickou nic spolocne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: GO motora 1700
To značení není vždy směrodatné, jak psal Cory.
Například zadní ložisko předlohové hřídele na 5q převodovce 2107 má skladové číslo 2108-xxxxxx. A přitom ta převodovka taky se Samarou nemá pranic společné.
Například zadní ložisko předlohové hřídele na 5q převodovce 2107 má skladové číslo 2108-xxxxxx. A přitom ta převodovka taky se Samarou nemá pranic společné.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: GO motora 1700
A ešte k tomu dodam to, že 2 taketo prevodovky s prevodmi 2106 a pridanym 5q som skladal a hriadel 2112 som aj kupil
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: GO motora 1700
...zaujímavé tie označenia
------
Na tú ochranu spodku by ste nemali nejaký tip? Mám pocit, že idem vymýšlať vymyslené - ide hlavne o ochranu zvodov, príp. náhrada a zväčšenie ochrany pod vaňou. Prikladám foto, do úvahy by som chcel brať pre budúcnosť montáž dvojitého stabilizátora - treba rezať do karosérie, aby sa tam zmestil? Podľa foto stabilizátora to tak vyzerá.
------
Na tú ochranu spodku by ste nemali nejaký tip? Mám pocit, že idem vymýšlať vymyslené - ide hlavne o ochranu zvodov, príp. náhrada a zväčšenie ochrany pod vaňou. Prikladám foto, do úvahy by som chcel brať pre budúcnosť montáž dvojitého stabilizátora - treba rezať do karosérie, aby sa tam zmestil? Podľa foto stabilizátora to tak vyzerá.
2103, 2103
- mušketýr
- Příspěvky: 1249
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO motora 1700
Mám někde original kryt na vanu. V karoserii je příprava (matky) a tak stačí jen šrouby a namontovat.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: GO motora 1700
Do karosérie rezať asi netreba, otázny je plech pod motorom.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: GO motora 1700
Keď pozreš na uchytenie originál stabilizátora a na ten dvojitý, vyzerá to, že tam prekáža tá priečka, o ktorú držia úchyty nárazníku.
2103, 2103
Re: GO motora 1700
Mne sa ale z fotky javí, že tá druhá pomocná tyč stabilizátora je až pod tou originálnou. Je ale pravda, že to vyzerá byť celé o hodne vyššie.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Re: GO motora 1700
Nevejde se to. Taky by se mi to líbilo, ale muselo by se řezat do plechu podběhů, nebo to podložit a pak by stabilizátor čuměl pod auto a nevešel se s plechem pod motor. Raději toto: https://ladapower.com/catalog/tunning-2 ... bar-detail
Re: GO motora 1700
Zdravim, mohol by mi niekto poradit? Mam ladu 2107 s 1.7 i motor. Mam taky problem, ze ked vyradim rychlost alebo preradim tak velmi pomaly klesaju otacky. Lanko sa nezadrhava. Mal niekto taky problem? Cim to moze byt?