Moderátor: Moderátoři
Edit: Samozřejmě že jsem napsal blbost. Už mi z toho ležení pod autem hrabe. Převodovka je blíže pravé straně tunýlku. Náhon byl správně vedený (vstupuje od řidiče a jde vlevo převodovky kde hromada místa).Sputnik píše:Na straně řidiče je sice převodovka blíž, ale stále je tam cca 2 cm místa mezi karoserií a kontrolním šroubem. Víc na stranu nejde, už jí nepustí ten držák se silentblokem. Také by už pak byla zalomená Hardy spojka a i přídavka to nepustí více na stranu spolujezdce.
Ale teď jsi mě navedl na jednu věc, když jsem ti to popisoval. Náhon tachometru je do tunýlku přiveden ze strany řidiče zvrchu, ale mě vespod auta čouhá na straně spolujezdce. To znamená, že náhon leze po převodovce na druhou stranu, ale do přídavky se náhon připojuje spíše vlevo (na řidičově straně) Mám ho tedy blbě vedený. Náhon by mohl přenášet na kastli vibrace motoru, které jsou logicky i na převodovce.
Dusan píše:Nieje to tak ze to hucanie tam bolo vzdy, len tym ze si tam dal tlmenie zatlmil si vyssie frekvencie a zostali len nizke tj hucanie? A pozor na kardany, ak nepouzijes spravne podlozky pod krize moze to hucat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků