
Jinak oboustranný asi budou.
Moderátor: Moderátoři
Co je to za divný celočervený světlo, uprostřed má být couvačka snad ne?Petr HC píše:Toto se za mnou hnalo na dálnici mezi Budyšínem a Drážďanami (OBR). Říkám si - Ty mi smrdět nebudeš. Jel jsem se služební Felinou 1600 L+K. Když se mě držel ještě ve 160ti, nechal jsem ho předjet a hele - nesmrděl - W1,3 s motorem Golf.
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramenaEMI píše:já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
Rám Wartburga http://trabantolog.unas.cz/2010/09/Wart ... l#foto1019rosta píše:rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramenaEMI píše:já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.Saša píše:A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-
Je to od krajních poloh 3,5 otáčky, Trabant má jen 2,5 takže s Wartburgem jet slalom je o uzel na rukách.vintera píše:On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.Saša píše:A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-