Wartburg 353

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Aha, roky 66 a 67. Tak to potom jo. :) Teď jsem koukal na nějaký videjka, a po těchto byly asi ty s tím velkým bílým sklem a jako poslední pak ty s tím okýnkem... Jinak je jasný proč za to chce dotyčnej tolik peněz - asi ty skla už moc lidí nemá, nebo neví, že je někdo může chtít...

Jinak oboustranný asi budou.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Toto se za mnou hnalo na dálnici mezi Budyšínem a Drážďanami (OBR). Říkám si - Ty mi smrdět nebudeš. Jel jsem se služební Felinou 1600 L+K. Když se mě držel ještě ve 160ti, nechal jsem ho předjet a hele - nesmrděl - W1,3 s motorem Golf.
Přílohy
W1_3S.jpg
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

znám kořena kterej dotáh z německa po revoluci 1.3 warťase- ten byl ve špičkovým stavu až na motor -ten byl K O -majitelka jela bez vody a uvařila ho-tak ho koupil za pár kaček a potom sehnal 16tku z golfa a dal ji tam.......normálně letadlo.... :shock:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Petr HC píše:Toto se za mnou hnalo na dálnici mezi Budyšínem a Drážďanami (OBR). Říkám si - Ty mi smrdět nebudeš. Jel jsem se služební Felinou 1600 L+K. Když se mě držel ještě ve 160ti, nechal jsem ho předjet a hele - nesmrděl - W1,3 s motorem Golf.
Co je to za divný celočervený světlo, uprostřed má být couvačka snad ne?

mmch, třeba tam měl komplet stejný hnací ústrojí jako v tý felině :wink:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

Ahojte. Pozerám že je tu celkom živo.. :)
K zapaľovaniu: naozaj som pri väčšom oktánovom čísle znižoval predstih. Je to teoretický paradox, ale aj po tých 13 rokoch by som bol schopný prisahať, že to tak chodilo lepšie. Povedal by som, že sa pod to podpísali rôzne vplyvy - povodné mechanické zapaľovanie, vplyvy prípravy zmesi atď. Predsa to auto bolo už vtedy podstatne staršie ako ja a bolo v pôvodnom stave. Inak ako som písal, takto nastavený motor chodil dobre vo vysokých otáčkach, na nízkych sa mu vôbec nechcelo (rozhodne menej ako s pôvodným nastavením).

K motorom a výkonom: vyše 100 koní sa dalo vydupať aj s trojvalca. Modely Melkus a buginy s dvoma motormi mali ešte vyššie výkony.

Vintera: nastavovanie zapaľovania.. Pracné mi ani tak nepripadalo, stačilo vyhnúť ŠPZ (mal som ju na tento účel pripevnenú na dvoch plechoch zohnutých do U) a cez medzeru v nárazníku prestrčiť dlhší šroubovák. Mne skor robili problémy staré, vybité kladivká, po dotiahnutí aretačnej šrouby aj tak vždy vykazovali iné hodnoty. Možno aj odtiaľto pramení záhada so zníženým predstihom..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

A k 1.3 nebo 1.6 dopasovat 5Q převodovku z favorita . Nutno použít mezikus z 1.6 Felície a udělat nový přední držák převodovky . Poloosy pasují .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Trabantolog
Příspěvky: 17
Registrován: pon črc 09, 2007 15:25
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trabantolog »

Nejen přední, přesněji boční ale i zadní držák a to nejlépe na 3 šrouby a posunout motor trochu k podběhu.
Sběratel :-)
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.

jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

EMI píše:
Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.

jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramena
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Trabantolog
Příspěvky: 17
Registrován: pon črc 09, 2007 15:25
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trabantolog »

rosta píše:
EMI píše:
Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.

jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramena
Rám Wartburga http://trabantolog.unas.cz/2010/09/Wart ... l#foto1019
Sběratel :-)
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Saša píše:
rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-
A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .
On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

:P
Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

DJW, právě tři miniaturní opotřebená silonová kladívka a jejich šroubečky byly tím problémem, jak píšeš a klečení u motoru taky nic moc poloha. Ještě nějaká kladívka někde mám.
Trabantolog
Příspěvky: 17
Registrován: pon črc 09, 2007 15:25
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trabantolog »

vintera píše:
Saša píše:
rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-
A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .
On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.
Je to od krajních poloh 3,5 otáčky, Trabant má jen 2,5 takže s Wartburgem jet slalom je o uzel na rukách.
Sběratel :-)
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“