Wartburg 353
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Aha, roky 66 a 67. Tak to potom jo. Teď jsem koukal na nějaký videjka, a po těchto byly asi ty s tím velkým bílým sklem a jako poslední pak ty s tím okýnkem... Jinak je jasný proč za to chce dotyčnej tolik peněz - asi ty skla už moc lidí nemá, nebo neví, že je někdo může chtít...
Jinak oboustranný asi budou.
Jinak oboustranný asi budou.
Co je to za divný celočervený světlo, uprostřed má být couvačka snad ne?Petr HC píše:Toto se za mnou hnalo na dálnici mezi Budyšínem a Drážďanami (OBR). Říkám si - Ty mi smrdět nebudeš. Jel jsem se služební Felinou 1600 L+K. Když se mě držel ještě ve 160ti, nechal jsem ho předjet a hele - nesmrděl - W1,3 s motorem Golf.
mmch, třeba tam měl komplet stejný hnací ústrojí jako v tý felině
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Ahojte. Pozerám že je tu celkom živo..
K zapaľovaniu: naozaj som pri väčšom oktánovom čísle znižoval predstih. Je to teoretický paradox, ale aj po tých 13 rokoch by som bol schopný prisahať, že to tak chodilo lepšie. Povedal by som, že sa pod to podpísali rôzne vplyvy - povodné mechanické zapaľovanie, vplyvy prípravy zmesi atď. Predsa to auto bolo už vtedy podstatne staršie ako ja a bolo v pôvodnom stave. Inak ako som písal, takto nastavený motor chodil dobre vo vysokých otáčkach, na nízkych sa mu vôbec nechcelo (rozhodne menej ako s pôvodným nastavením).
K motorom a výkonom: vyše 100 koní sa dalo vydupať aj s trojvalca. Modely Melkus a buginy s dvoma motormi mali ešte vyššie výkony.
Vintera: nastavovanie zapaľovania.. Pracné mi ani tak nepripadalo, stačilo vyhnúť ŠPZ (mal som ju na tento účel pripevnenú na dvoch plechoch zohnutých do U) a cez medzeru v nárazníku prestrčiť dlhší šroubovák. Mne skor robili problémy staré, vybité kladivká, po dotiahnutí aretačnej šrouby aj tak vždy vykazovali iné hodnoty. Možno aj odtiaľto pramení záhada so zníženým predstihom..
K zapaľovaniu: naozaj som pri väčšom oktánovom čísle znižoval predstih. Je to teoretický paradox, ale aj po tých 13 rokoch by som bol schopný prisahať, že to tak chodilo lepšie. Povedal by som, že sa pod to podpísali rôzne vplyvy - povodné mechanické zapaľovanie, vplyvy prípravy zmesi atď. Predsa to auto bolo už vtedy podstatne staršie ako ja a bolo v pôvodnom stave. Inak ako som písal, takto nastavený motor chodil dobre vo vysokých otáčkach, na nízkych sa mu vôbec nechcelo (rozhodne menej ako s pôvodným nastavením).
K motorom a výkonom: vyše 100 koní sa dalo vydupať aj s trojvalca. Modely Melkus a buginy s dvoma motormi mali ešte vyššie výkony.
Vintera: nastavovanie zapaľovania.. Pracné mi ani tak nepripadalo, stačilo vyhnúť ŠPZ (mal som ju na tento účel pripevnenú na dvoch plechoch zohnutých do U) a cez medzeru v nárazníku prestrčiť dlhší šroubovák. Mne skor robili problémy staré, vybité kladivká, po dotiahnutí aretačnej šrouby aj tak vždy vykazovali iné hodnoty. Možno aj odtiaľto pramení záhada so zníženým predstihom..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
A k 1.3 nebo 1.6 dopasovat 5Q převodovku z favorita . Nutno použít mezikus z 1.6 Felície a udělat nový přední držák převodovky . Poloosy pasují .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon črc 09, 2007 15:25
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Nejen přední, přesněji boční ale i zadní držák a to nejlépe na 3 šrouby a posunout motor trochu k podběhu.
Sběratel
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramenaEMI píše:já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon črc 09, 2007 15:25
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Rám Wartburga http://trabantolog.unas.cz/2010/09/Wart ... l#foto1019rosta píše:rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramenaEMI píše:já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
Sběratel
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.Saša píše:A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon črc 09, 2007 15:25
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Je to od krajních poloh 3,5 otáčky, Trabant má jen 2,5 takže s Wartburgem jet slalom je o uzel na rukách.vintera píše:On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.Saša píše:A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-
Sběratel
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz
P 70, Trabant 600, 601, 1.1
IFA F9
Wartburg 311, 312,pěkná stará 353 chybí, 1.3
Barkas odtahovka, karavan, Framo
Multicar M22 žebřík, 3s sklápěč
www.trabantolog.wz.cz
www.trabantolog.unas.cz