Max. z hlavy

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Max. z hlavy

Příspěvek od mtx »

Vie niekto povedat kolko max. sa moze znizit hlava na 1600-vke, aby to znieslo tesnenie bez vacsich problemov?? Plan je asi 1,6 - 1,8 mm ci este viac??? Diky
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

super otazka pohladaj po fore hnupe
na straz :finga:
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

čmelák píše:super otazka pohladaj po fore hnupe
na straz :finga:
Kua, co si asi tak lidi můžou myslet, když tady něco chtějí zjistit a lidi jim odpoví hledej hňupe????!!!! Kolik lidí to asi odradí, aby vůbec se zapojili do dění na fóru? Minimálně jednoho znam, lámal jsem ho, ať se taky zaregistruje a pak mě ještě zjebal, že to tu je idiotský a neochotný :twisted:
Vim, OT, dejte mi bludišťáka, ale nemoh jsem si to odpustit!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Dusan
Příspěvky: 3882
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

tak ja mam 2mm dole z hlavy MArek mal 2,15 tušim..... pod 2mm by som nesiel je to tak akurat.... tie tlaky su aj tak už dostatočne :)

Prikladam Marekovu tabuľku o kolko sa zmeni kompresni pomer :D
Přílohy
Marek tunning priloha.xls
(21.5 KiB) Staženo 346 x
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

niekde sa tu uz spomynalo ze sa to da do -3mm aby sa to tam nepozrazalo, ja budem mat par desatin cez -2mm.
СЕКТОР ГАЗА парты
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328

uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy


a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces

to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

čmelák píše:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328

uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy


a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces

to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
Nie som slepy a citat viem, ukaz mi cierne na bielom kde je napisane kolko max. znesie origo tesnenie!!!!!!!!!!! :evil: :evil: Najprv si pozeram prispevky az potom pisem!!!!!!!
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ale no tak, panove :-) Min vykricniku a vice humoru :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

nikdo tu nema udaj kolko znesie tesnenie!

je tu akurat par motorov ktore jazdia s urcitym znizenim ;)

a preco chces znizovat co najviac z hlavy? :ANAL:
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Kolik kompresního tlaku snese těsnění nikdo nedokáže přesně zjistit nebo učit a tudíž bude asi obtížné deklarovat maximální možné snížení hlavy. Myslím si ale, že spíš odejde motor na klice než na těsnění pod hlavou.

Já jezdil na snížení 2,15 mm a těsnění drželo bez jediného problému.A jak mi motor chodil si jistě mnozí pamatují (sezona jaro 2004 - podzim 2005). Potom odešly kroužky (praskly tlakové kroužky na dvou pístech), ale těsnění pořád "NIC".


P.S. Vidím, že moje tabulka slaví úspěch :-).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

podla tych tabuliek ak su pravdive, som prisiel k zaveru ze 1 mm odobrania z bloku urobi vacsi kompresny pomer ako z hlavy. Tak dam asi blok -1 mm hlava -1 mm. Motor bude po GO. ostra vacka je super ale ma odradza spotreba.
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No lenze to inak nejde. Ono sa ten vykon z niecoho zobrat musi
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Stačí jen vědět, jak tunit. Pak to jde i bez zvýšení spotřeby. Musíš jen zefektivnit práci motoru. Dát tam dva webry umí každej... 8)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pája píše:Dát tam dva webry umí každej... 8)
No neřekl bych, protože osazení dvou weberů bez ostatních úprav akorát zajistí to, že motor nepojede :D

Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“