Max. z hlavy
Moderátor: Moderátoři
Max. z hlavy
Vie niekto povedat kolko max. sa moze znizit hlava na 1600-vke, aby to znieslo tesnenie bez vacsich problemov?? Plan je asi 1,6 - 1,8 mm ci este viac??? Diky
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kua, co si asi tak lidi můžou myslet, když tady něco chtějí zjistit a lidi jim odpoví hledej hňupe????!!!! Kolik lidí to asi odradí, aby vůbec se zapojili do dění na fóru? Minimálně jednoho znam, lámal jsem ho, ať se taky zaregistruje a pak mě ještě zjebal, že to tu je idiotský a neochotnýčmelák píše:super otazka pohladaj po fore hnupe
na straz
Vim, OT, dejte mi bludišťáka, ale nemoh jsem si to odpustit!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
tak ja mam 2mm dole z hlavy MArek mal 2,15 tušim..... pod 2mm by som nesiel je to tak akurat.... tie tlaky su aj tak už dostatočne
Prikladam Marekovu tabuľku o kolko sa zmeni kompresni pomer
Prikladam Marekovu tabuľku o kolko sa zmeni kompresni pomer
- Přílohy
-
- Marek tunning priloha.xls
- (21.5 KiB) Staženo 350 x
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328
uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy
a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces
to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy
a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces
to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
Nie som slepy a citat viem, ukaz mi cierne na bielom kde je napisane kolko max. znesie origo tesnenie!!!!!!!!!!! Najprv si pozeram prispevky az potom pisem!!!!!!!čmelák píše:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328
uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy
a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces
to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
Kolik kompresního tlaku snese těsnění nikdo nedokáže přesně zjistit nebo učit a tudíž bude asi obtížné deklarovat maximální možné snížení hlavy. Myslím si ale, že spíš odejde motor na klice než na těsnění pod hlavou.
Já jezdil na snížení 2,15 mm a těsnění drželo bez jediného problému.A jak mi motor chodil si jistě mnozí pamatují (sezona jaro 2004 - podzim 2005). Potom odešly kroužky (praskly tlakové kroužky na dvou pístech), ale těsnění pořád "NIC".
P.S. Vidím, že moje tabulka slaví úspěch .
Já jezdil na snížení 2,15 mm a těsnění drželo bez jediného problému.A jak mi motor chodil si jistě mnozí pamatují (sezona jaro 2004 - podzim 2005). Potom odešly kroužky (praskly tlakové kroužky na dvou pístech), ale těsnění pořád "NIC".
P.S. Vidím, že moje tabulka slaví úspěch .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
No neřekl bych, protože osazení dvou weberů bez ostatních úprav akorát zajistí to, že motor nepojedePája píše:Dát tam dva webry umí každej...
Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/