V karburatoru podle me takova zima zase nebude.Koko Loko píše:Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
Moderátor: Moderátoři
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
A co tak vymysliet to tak,aby sa to dalo otvorit a zatvorit z kabiny:podobne ako syticno ved hej ale vsetko do urcitej miery. ja som s tym este teda problem nemal jazdim s otvorenym stale. kym sa to zohreje ide to trochu chrchlavo ale zohriate je to very good
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
ale budePavel04 píše:V karburatoru podle me takova zima zase nebude.Koko Loko píše:Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
fakt se to stava. mi to primo nenamrzalo, ale pri sani vzduchu zcela bez predehrani se mi v zime hromadila vlhkost ve filtrboxu a vysrazena voda nasledne dusila motor. delal mi to jak Wergl I, tak Wergl II az do minule zimy, kdy jsem osadil automatickou regulaci predehrivani.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv zář 21, 2006 14:30
- Bydliště: Praha/Karviná
- Kontaktovat uživatele:
K&N je namontovaný už týden.Udělal jsem to stejně jako FRENK.Při akceleraci,když se otevře druhá komora a kolem 4000 otáček má super zvuk,jak si motor pěkně dýchá.Dnes jedu do Slavkova,tak jsem zvědavý jak pojede po dálnici.Určitě se zvedl krouťák.Maysner píše:ale kdyz je motor studenej tak se mu schvalne privadi teplej
K&N namontuj a nemej strach. ono to pojede v pohode motoru se bude lip dychat nez pres seriovej airbox
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
- Bydliště: Praha, Švihov u KT
- Kontaktovat uživatele:
bude...me to kazdej rok zastavilo, prepnul jsem packou a pak jezdil celou zimu v pohodePavel04 píše:V karburatoru podle me takova zima zase nebude.Koko Loko píše:Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
Filtr box
ahoj zdravím,tak já jsem skusil ořezat jen přední část at saje jen nápor vzduchu motor se rychleji roztočí ale že by mu tio nějak dodalo na síle tak to né a ten řev v prostoru motoru je docela hustej. no ještě skusím novej výfuk co si nechávám udělat z nerezu,bude mít jen 1 tlumič at nedělá takový odpor a snad nebude moc hlučný.na stk je to v pohodě,jen tomu nesmí moc dlho šlapat na plyn dost to začne hučet.a co takhle přemístit úplně celej filtr od motoru třeba před chladič?
clovece a aj si to po tom orezani nastavoval??? lebo ak nie tak mas chudobnu zmes a pojde to jedine ak tak horsie nez predtym a presne tak to bude hucat ako popisujes
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
ked obrezes filterbox tak sa zmeni charakter zmesi. Vzduch nasava lahsie a teda je zmes chudobnejsia. Pravdepodobne treba pridat bohatosti. Proste cely karburator odnova nastelovat....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Koko Loko píše:Je to pěkný, to by nesvedl ani špičkový instalatér z PBH, praktičnost (funkčnost) je jaká?
Zatím to není v autě, musím to spasovat a trochu přihnout, pomocí horkovzdušné pistole, aby to pěkně sedlo k tomu otvoru pro klakson. Potom dám vědět...
Průměr trubky je stejný jako průměr konce toho sacího nátrubku na boxu, čili tuším něco kolem 45mm. Ale něco silnějšího by určitě nebylo na škodu..
Ještě takovej detail: Byly dvě možnosti, buď to natáhnout ke klaksonům, nebo k té díře u baterky. K té baterce bych musel použít ještě jedno to ostrý koleno, kvůli malému prostoru a tak jsem raději volil to velký koleno u klaksonů, aby to líp proudilo.