Takže, kdo o tom něco víte - sem s tím. Já jen vím, že obřezaný na plyn fungovat nebude, anebo bude, ale za cenu velkého obohacení směsi L.MOBILonline píše:Pani trochu sa tastariem ako amater veci neznaly.......aky je to box obrezany a ake ma vyhody ? Sorry ak otravujem, ale chcem byt tiez mudry
Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10520
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
- Patrac
- Příspěvky: 3739
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
Co udělat bez ořezání s možností uzavírání. Tedy pro běh na benzín by byl ořezaný a při přepnutí na plyn by se uzavřel. Za předpokladu že by stačilo mít pro otevřený sání ořezanou třeba polovinu filter boxu. Nestálo by to za zvážení. Myslím že na výrobu by to nebylo až tak složitý.Luděk Musil píše:Takže, kdo o tom něco víte - sem s tím. Já jen vím, že obřezaný na plyn fungovat nebude, anebo bude, ale za cenu velkého obohacení směsi L.MOBILonline píše:Pani trochu sa tastariem ako amater veci neznaly.......aky je to box obrezany a ake ma vyhody ? Sorry ak otravujem, ale chcem byt tiez mudry
toto este ktomu:
,,THIS MODIFICATION MAY NOT BE STREET LEGAL IN ALL COUNTRIES" no a?
Úprava sania - vzduchový filter: OPEN AIRBOX
Jedná sa o odizolovanie vzduchového filtra, takpovediac jeho obriezku. Celá úprava spočíva v tom, že z pôvodného krytu vzduchového filtra, odrežeme, najlepšie malou karbobrúskou s rezným kotúčom bočné steny. Viď obrázok. Treba však dať pozor na malú rúrku odvetrávania kľukovej skrine, tá musí zostať zachovaná!
+motor by mal mať sýtejší zvuk
+mal by ísť lepšie do otáčok
+bude sa mu lepšie dýchať, nakoľko sa zväčší obsah plochy telesa filtru
+lepší ťah nad 3500RPM
+motorový priestor je krajší ,odporúčam nafarbiť vrchný kryt a miesto pôvodných matíc dať krídlové
Malá nevýhoda, že v zime teda v chladnom období je treba vrátiť pôvodný airbox, preto pred odporúčam behnúť na vrakáč a kúpiť iný a ten upraviť.
,,THIS MODIFICATION MAY NOT BE STREET LEGAL IN ALL COUNTRIES" no a?
Úprava sania - vzduchový filter: OPEN AIRBOX
Jedná sa o odizolovanie vzduchového filtra, takpovediac jeho obriezku. Celá úprava spočíva v tom, že z pôvodného krytu vzduchového filtra, odrežeme, najlepšie malou karbobrúskou s rezným kotúčom bočné steny. Viď obrázok. Treba však dať pozor na malú rúrku odvetrávania kľukovej skrine, tá musí zostať zachovaná!
+motor by mal mať sýtejší zvuk
+mal by ísť lepšie do otáčok
+bude sa mu lepšie dýchať, nakoľko sa zväčší obsah plochy telesa filtru
+lepší ťah nad 3500RPM
+motorový priestor je krajší ,odporúčam nafarbiť vrchný kryt a miesto pôvodných matíc dať krídlové
Malá nevýhoda, že v zime teda v chladnom období je treba vrátiť pôvodný airbox, preto pred odporúčam behnúť na vrakáč a kúpiť iný a ten upraviť.
Ano ano, pred tydnem sem koupil na srotaku pouzity filtrbox a flexu na orezani uz mam taky zajistenou ...Pool píše:Co takhle začít obrázkem..
Myslím že už není potřeba nic dodávat
Ale myslim, ze na sprovozneni je jeste moc zima.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
no naporove sani, to by se mi libilo uz jen ten vizualni efekt kazdopadne netusim, jestli by to k necemu pomohlo a tak vubec.
***
a co takhle dmychadlo (blower) aneb at zije Mad Max a jaho The Last V8 Black Interceptor
http://www.madmaxmovies.com/archives/Ga ... gChase.JPG
***
a co takhle dmychadlo (blower) aneb at zije Mad Max a jaho The Last V8 Black Interceptor
http://www.madmaxmovies.com/archives/Ga ... gChase.JPG
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
For JmJ:
Tak to je mazec ! S tímto přijet na STK.. nebo zastavit tě švestky.. úplně vidím ty jejich protáhlý ksichty .
Jinak to náporové sání má jistě svoje výhody:
- do motoru nasává stále čerstvý "studený" vzduch => lepší pro chod motoru
- zajistí rychlejší proudění směsi do válců, vznikne takové menší "přeplňování" - to samozřejmě těžko bude fungovat při nízké rychlosti, ale od takových 100 km/h může motor určitě získat na výkonu.
Potom už jedině turbo!
LADA s kompresorem taky není sci-fi..
LADA s dmychadlem Volumex
Tak to je mazec ! S tímto přijet na STK.. nebo zastavit tě švestky.. úplně vidím ty jejich protáhlý ksichty .
Jinak to náporové sání má jistě svoje výhody:
- do motoru nasává stále čerstvý "studený" vzduch => lepší pro chod motoru
- zajistí rychlejší proudění směsi do válců, vznikne takové menší "přeplňování" - to samozřejmě těžko bude fungovat při nízké rychlosti, ale od takových 100 km/h může motor určitě získat na výkonu.
Potom už jedině turbo!
LADA s kompresorem taky není sci-fi..
LADA s dmychadlem Volumex