Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Koko Loko píše:
Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.
V karburatoru podle me takova zima zase nebude.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

no ved hej ale vsetko do urcitej miery. ja som s tym este teda problem nemal jazdim s otvorenym stale. kym sa to zohreje ide to trochu chrchlavo ale zohriate je to very good
A co tak vymysliet to tak,aby sa to dalo otvorit a zatvorit z kabiny:podobne ako sytic :idea: :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pavel04 píše:
Koko Loko píše:
Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.
V karburatoru podle me takova zima zase nebude.
ale bude :-)

fakt se to stava. mi to primo nenamrzalo, ale pri sani vzduchu zcela bez predehrani se mi v zime hromadila vlhkost ve filtrboxu a vysrazena voda nasledne dusila motor. delal mi to jak Wergl I, tak Wergl II az do minule zimy, kdy jsem osadil automatickou regulaci predehrivani.
VAZ 2104 1.3 1989
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

a nepomoze ani decka na chladic na maske? to by malo urcitym sposobom zabranit narazovemu studenemu vzduchu dostat sa do sania.
Tutil
Příspěvky: 2
Registrován: čtv zář 21, 2006 14:30
Bydliště: Praha/Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tutil »

Maysner píše:ale kdyz je motor studenej tak se mu schvalne privadi teplej

K&N namontuj a nemej strach. ono to pojede v pohode :wink: motoru se bude lip dychat nez pres seriovej airbox
K&N je namontovaný už týden.Udělal jsem to stejně jako FRENK.Při akceleraci,když se otevře druhá komora a kolem 4000 otáček má super zvuk,jak si motor pěkně dýchá.Dnes jedu do Slavkova,tak jsem zvědavý jak pojede po dálnici.Určitě se zvedl krouťák. :lol:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Další člověk s pocitovou výkonovou brzdou...
To že to syčí, neznamená, že to má víc koní nebo nm.
Hanz
Příspěvky: 66
Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
Bydliště: Praha, Švihov u KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

Pavel04 píše:
Koko Loko píše:
Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.
V karburatoru podle me takova zima zase nebude.
bude...me to kazdej rok zastavilo, prepnul jsem packou 8) a pak jezdil celou zimu v pohode
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
l1bi
Příspěvky: 8
Registrován: ned bře 11, 2007 18:49
Bydliště: Mirotice
Kontaktovat uživatele:

Filtr box

Příspěvek od l1bi »

ahoj zdravím,tak já jsem skusil ořezat jen přední část at saje jen nápor vzduchu motor se rychleji roztočí :lol: ale že by mu tio nějak dodalo na síle tak to né a ten řev v prostoru motoru je docela hustej. :evil: no ještě skusím novej výfuk co si nechávám udělat z nerezu,bude mít jen 1 tlumič at nedělá takový odpor a snad nebude moc hlučný.na stk je to v pohodě,jen tomu nesmí moc dlho šlapat na plyn dost to začne hučet.a co takhle přemístit úplně celej filtr od motoru třeba před chladič?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

clovece a aj si to po tom orezani nastavoval??? lebo ak nie tak mas chudobnu zmes a pojde to jedine ak tak horsie nez predtym a presne tak to bude hucat ako popisujes :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Majo píše:clovece a aj si to po tom orezani nastavoval??? lebo ak nie tak mas chudobnu zmes a pojde to jedine ak tak horsie nez predtym a presne tak to bude hucat ako popisujes :P
Zas tak špatně to nejede. V Trnavě na sprintech to docela šlo... 8)
Jak bys to chtěl přenastavit?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ked obrezes filterbox tak sa zmeni charakter zmesi. Vzduch nasava lahsie a teda je zmes chudobnejsia. Pravdepodobne treba pridat bohatosti. Proste cely karburator odnova nastelovat....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pool

Příspěvek od Pool »

Nekonečné úpravy sání... bádal jsem nad tím, jak zajistit motoru co nejchladnější vzduch a rozhodl jsem se poskládat z odpadních trubek následující. Místo odběru: jedna z děr na klakson. To menší kolínko je celkem ostrý, ale myslím že i tak, při jízdě to tam bude vhánět vzduch solidně.
Přílohy
filterbox.jpg
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

zajímavej šnorchl, ale nechtělo by to větší trubku??
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Je to pěkný, to by nesvedl ani špičkový instalatér z PBH, praktičnost (funkčnost) je jaká?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Pool

Příspěvek od Pool »

Koko Loko píše:Je to pěkný, to by nesvedl ani špičkový instalatér z PBH, praktičnost (funkčnost) je jaká?
:lol:
Zatím to není v autě, musím to spasovat a trochu přihnout, pomocí horkovzdušné pistole, aby to pěkně sedlo k tomu otvoru pro klakson. Potom dám vědět...
Průměr trubky je stejný jako průměr konce toho sacího nátrubku na boxu, čili tuším něco kolem 45mm. Ale něco silnějšího by určitě nebylo na škodu.. :idea:

Ještě takovej detail: Byly dvě možnosti, buď to natáhnout ke klaksonům, nebo k té díře u baterky. K té baterce bych musel použít ještě jedno to ostrý koleno, kvůli malému prostoru a tak jsem raději volil to velký koleno u klaksonů, aby to líp proudilo.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“