Přední kotoučové brzdy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Mám přesně ty samé zkušenosti jako Koko-Loko.
Já mívám kotouče namodralé dosti často a neřeším to. Musel bych je měnit min. jednou za dva měsíce. Nejsilnějšího zfialovění jsem dosáhl, když jsem jel s plně naloženým autem a plným vlekem z kopce. Za jednou zatáčkou jsem dojel šinoucí se traktor a musel jsem ukrutně brzdit. Po dojetí domů jsem zjistil, že jsou kotouče fialové. No spíš zcela tmavě modré. Nechal jsem to tak a po pár dnech až týdnech se vše vrátilo k normálu.
Myslím si, že pokud mají kotouče nějakých 8 - 9 mm a modravý nádech je jen lehký, není třeba se tím zaobírat.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4317
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Je to o tom, že já jsem nikdy na ničem fialové kotouče neměl. Vždycky fajnově kovově lesklé (asi dáno mým volným stylem jízdy). Ani u Modrého LADY, kde pístky taky byly přichycený.
Sice jsem dedukoval, že se kotouč může vyhřát i běžným náročnějším bržděním, ale nedalo mi to. Teď to mám potvrzené, kotouč nechám být, skouknu jeho tloušťku, ale hrany nemá, vyměním trubičku, rozhýbu pístky, případně vyměním taky prachovky, naliju asi 6 let uloženou (v originálních obalech a ještě zabalené v igelitce) kapalinu DOT4 a tradá jede se dál.
Jen jestli bych neměl uvažovat nad celkovou repasí, až GO brzd, minimálně udělám trubičku i na druhé straně, aby příště nebyly závory dole. :shock:
Bílý LADA a okřídlená spol.
hornak.active.sound

Příspěvek od hornak.active.sound »

Je zajimavy,ze 99% lidi tady,tahne auto doleva a 1% doprava.Stejnej problem resim i ja a k tomu se pridala este jedna vjec,nez se auto "zahreje" tak staci jen lehce slapnout na pedal brzdy [seslapnuti pedalu cca 1cm] a auto okamzite stoci doleva skoro smykem.Asi po 15 minutach jizdy je vse v poradku.Alle gdyz auto stoji asi pul hodiny,tak je to tu znova ]]] To se deje od zacatku zimy.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9416
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

hornak.active.sound píše:Je zajimavy,ze 99% lidi tady,tahne auto doleva a 1% doprava.Stejnej problem resim i ja a k tomu se pridala este jedna vjec,nez se auto "zahreje" tak staci jen lehce slapnout na pedal brzdy [seslapnuti pedalu cca 1cm] a auto okamzite stoci doleva skoro smykem.Asi po 15 minutach jizdy je vse v poradku.Alle gdyz auto stoji asi pul hodiny,tak je to tu znova ]]] To se deje od zacatku zimy.
To teda nevím, v které procentuální skupině jsem já, když mi autí při brždění jede rovně :P

S Tvým problémem bych to viděl na chycené (zatuhlé) brzdové přední prasátka ... jak se zahřejí, tak povolí. Můžou být přituhlé třebas díky tomu, že někdo pod prachovku narval vazelínu, která se dostala na pístek a potom stuhla. zahřátím povolí...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Chaloupka
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaloupka »

Vašátor píše:To teda nevím, v které procentuální skupině jsem já, když mi autí při brždění jede rovně
Já taky brzdím rovně :P Před měsícem jsem měnil destičky a trubičky a rozhejbal prasátka. 8)
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Chaloupka píše:...Já taky brzdím rovně...
Ja myslim, ze se nas najde vic :) . W.
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Wolf píše:Chaloupka napsal:
...Já taky brzdím rovně...

Ja myslim, ze se nas najde vic :) . W.
Bejvávalo až do minulého týdne.NA hory teď radši jedu tatíkovým faválem(kua to mě ale se.e) a doufám,že si pak na mě ladakrál (teda spíš na říjnovy brzdy) udělá trochu času.

No - uvidíme :) . L.
Naposledy upravil(a) dusin dne stř úno 28, 2007 14:12, celkem upraveno 1 x.
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

Mna caka vymena kotucou, pri merani som zistil hrubku 7.5mm teda najvyssi cas na vymenu. Chcem sa ale opytat, ze ake kotuce doporucite teda myslim hlavne ci je aj tu rozdiel medzi origo ruskymi a ostatnymi vyrobcami myslim napr. Ferodo co su neskutocne drahe. Co som zistoval u nas v predajni tak cena za jeden kotuc myslim ruskej vyroby sa pohybuje od 380,- Sk.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

este si zisti brembo, to je celkom uchu lahodiaca znacka a stoji max 600Sk za kotuc... Ferodo stoja tusim okolo 1200Sk/ks
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

na www.mjauto.cz nejsou ani ty Ferodo tak drahy tusim 640, brembo myslim 500 a ATE asi 900, predevcirem sem se na to koukal

edit: CZK
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9416
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pavel04 píše:na www.mjauto.cz nejsou ani ty Ferodo tak drahy tusim 640, brembo myslim 500 a ATE asi 900, predevcirem sem se na to koukal

edit: CZK
MJ Auto mohu jedině doporučit :D , nakupuju tam jak o život :D a přístup prodavačů je prostě pohoda jazz 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

super, ja se na ne chystam, az budou prebytecny penize...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

Máte nějaké zkušenosti s dvojtými vzduchem chlazenými kotouči na ladu? mám pocit že jsem je jednou zahlídnul na ruském vebu,ale azbuka mi nějak nejde...musí se kůli tomu měnit třmen? díky
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

pokial nechces pouzit 3mm hrube platnicky tak urcite
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Tak jsem dnes vyrazil k nám do "mototechny" koupit brzdové destičky a měli jen tyto - viz. obrázek.
Nemáte s nima někdo nějakou zkušenost? Aby to vůbec brzdilo :P Ta cena je mi nějaká podezřelá :wink:
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“