mne jo pokud vsechno funguje jak ma, tak proste jen tocis dvema sroubyPool píše:Nevím, weber jsem si nastavil sám, ozon se mi nastavit nepovedlo.Hertzberger píše:V čem je ozon horší na seřízení?
Motor netáhne od spoda
Moderátor: Moderátoři
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Buď se v karbecu něco přidírá, nebo se přicpává tryska/vzdušník, nebo už nevim. Navíc zjišťuju, že když v týhle zimě nechám sytič o malinko povytaženej, auto je mnohem klidnější. Buď prubnu jinej karbec, .... nebo nevim.
Ještě chci zkusit pro jistotu vyměnit membrány v benzínovým čerpadle a pak už budu muset řádit v karbecu.
Buď se v karbecu něco přidírá, nebo se přicpává tryska/vzdušník, nebo už nevim. Navíc zjišťuju, že když v týhle zimě nechám sytič o malinko povytaženej, auto je mnohem klidnější. Buď prubnu jinej karbec, .... nebo nevim.
Ještě chci zkusit pro jistotu vyměnit membrány v benzínovým čerpadle a pak už budu muset řádit v karbecu.
To zase dělá chudá směs, pár vteřin drží dobře pak jde pomalinku do ztracena.Little Red Riding Hood píše:nu.. a čím může být způsobené to že volnoběžné otáčky furt padají.. myslím tím... vytáhnu sitič (1cm) a mám tam třeba 1000 a jak běží čás, tak se snižuje třeba na 600, tak ho zas povitáhnu (2cm) a mám tam zas 1000.. a tak se to opakuje...
Jen studeny start nebo kazdy start?dmatej píše:Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11033
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jen studenej. Ale vůbec, studený se to chová divně. Po sešlápnutí plynu se to nejdřív přidusí, pak buď chcípne, nebo zabere, podle toho, co přijde dřív.JmJ píše:Jen studeny start nebo kazdy start?dmatej píše:Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Jinak teď jsem experimentoval: nastartuju a prudce a krátce prošlapávám pedál. Nechcípne. Asi po nějakých 20-30s toho můžu nechat a už to běží v pohodě.
Navíc i když je to teplý a vytáhnu sytič, nikdy to nechcípne. A poslední nádrž, jetá způsobem, že mám sytič na ohřátým motoru povytaženej o asi 0,5cm, byla se spotřebou 12l (po městě) - obvyklá je 13,5 (úplně vypnutý sytič). Auto takhle jezdí klidněji, ani "nekope" při rozjezdech.
Začíná mě ten karbec srát, asi zkusím nějakej jinej
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).