Motor netáhne od spoda

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pool píše:
Hertzberger píše:V čem je ozon horší na seřízení?
Nevím, weber jsem si nastavil sám, ozon se mi nastavit nepovedlo.
mne jo :-) pokud vsechno funguje jak ma, tak proste jen tocis dvema srouby :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

nu.. a čím může být způsobené to že volnoběžné otáčky furt padají.. myslím tím... vytáhnu sitič (1cm) a mám tam třeba 1000 a jak běží čás, tak se snižuje třeba na 600, tak ho zas povitáhnu (2cm) a mám tam zas 1000.. a tak se to opakuje...
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Buď se v karbecu něco přidírá, nebo se přicpává tryska/vzdušník, nebo už nevim. Navíc zjišťuju, že když v týhle zimě nechám sytič o malinko povytaženej, auto je mnohem klidnější. Buď prubnu jinej karbec, .... nebo nevim.

Ještě chci zkusit pro jistotu vyměnit membrány v benzínovým čerpadle a pak už budu muset řádit v karbecu.
Pool

Příspěvek od Pool »

Little Red Riding Hood píše:nu.. a čím může být způsobené to že volnoběžné otáčky furt padají.. myslím tím... vytáhnu sitič (1cm) a mám tam třeba 1000 a jak běží čás, tak se snižuje třeba na 600, tak ho zas povitáhnu (2cm) a mám tam zas 1000.. a tak se to opakuje...
To zase dělá chudá směs, pár vteřin drží dobře pak jde pomalinku do ztracena.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

čim chudší směs, tak nejde do ztracena, ale naopak stoupá a pak najednou klekne...
Pool

Příspěvek od Pool »

Jelen píše:čim chudší směs, tak nejde do ztracena, ale naopak stoupá a pak najednou klekne...
To možná když točíš tím šroubem...
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

dmatej píše:Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Jen studeny start nebo kazdy start?
VAZ 2104 1.3 1989
M150
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od M150 »

je normalne ze teraz v zime pri startovani studeneho motora to najprv dvakrat chyti a hned zhasne a na treti krat normalne nastartuje?
2103, 2103
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

před startováním dvakrát zmáčkni plyn a pak teprve startuj
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

JmJ píše:
dmatej píše:Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Jen studeny start nebo kazdy start?
Jen studenej. Ale vůbec, studený se to chová divně. Po sešlápnutí plynu se to nejdřív přidusí, pak buď chcípne, nebo zabere, podle toho, co přijde dřív.

Jinak teď jsem experimentoval: nastartuju a prudce a krátce prošlapávám pedál. Nechcípne. Asi po nějakých 20-30s toho můžu nechat a už to běží v pohodě.

Navíc i když je to teplý a vytáhnu sytič, nikdy to nechcípne. A poslední nádrž, jetá způsobem, že mám sytič na ohřátým motoru povytaženej o asi 0,5cm, byla se spotřebou 12l (po městě) - obvyklá je 13,5 (úplně vypnutý sytič). Auto takhle jezdí klidněji, ani "nekope" při rozjezdech.

Začíná mě ten karbec srát, asi zkusím nějakej jinej :evil:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“