mne jo pokud vsechno funguje jak ma, tak proste jen tocis dvema sroubyPool píše:Nevím, weber jsem si nastavil sám, ozon se mi nastavit nepovedlo.Hertzberger píše:V čem je ozon horší na seřízení?
Motor netáhne od spoda
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Buď se v karbecu něco přidírá, nebo se přicpává tryska/vzdušník, nebo už nevim. Navíc zjišťuju, že když v týhle zimě nechám sytič o malinko povytaženej, auto je mnohem klidnější. Buď prubnu jinej karbec, .... nebo nevim.
Ještě chci zkusit pro jistotu vyměnit membrány v benzínovým čerpadle a pak už budu muset řádit v karbecu.
Buď se v karbecu něco přidírá, nebo se přicpává tryska/vzdušník, nebo už nevim. Navíc zjišťuju, že když v týhle zimě nechám sytič o malinko povytaženej, auto je mnohem klidnější. Buď prubnu jinej karbec, .... nebo nevim.
Ještě chci zkusit pro jistotu vyměnit membrány v benzínovým čerpadle a pak už budu muset řádit v karbecu.
To zase dělá chudá směs, pár vteřin drží dobře pak jde pomalinku do ztracena.Little Red Riding Hood píše:nu.. a čím může být způsobené to že volnoběžné otáčky furt padají.. myslím tím... vytáhnu sitič (1cm) a mám tam třeba 1000 a jak běží čás, tak se snižuje třeba na 600, tak ho zas povitáhnu (2cm) a mám tam zas 1000.. a tak se to opakuje...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jen studenej. Ale vůbec, studený se to chová divně. Po sešlápnutí plynu se to nejdřív přidusí, pak buď chcípne, nebo zabere, podle toho, co přijde dřív.JmJ píše:Jen studeny start nebo kazdy start?dmatej píše:Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Jinak teď jsem experimentoval: nastartuju a prudce a krátce prošlapávám pedál. Nechcípne. Asi po nějakých 20-30s toho můžu nechat a už to běží v pohodě.
Navíc i když je to teplý a vytáhnu sytič, nikdy to nechcípne. A poslední nádrž, jetá způsobem, že mám sytič na ohřátým motoru povytaženej o asi 0,5cm, byla se spotřebou 12l (po městě) - obvyklá je 13,5 (úplně vypnutý sytič). Auto takhle jezdí klidněji, ani "nekope" při rozjezdech.
Začíná mě ten karbec srát, asi zkusím nějakej jinej
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).