Motor netáhne od spoda

Moderátor: Moderátoři

Hertzberger
Příspěvky: 22
Registrován: sob pro 04, 2004 22:17
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Motor netáhne od spoda

Příspěvek od Hertzberger »

Ahoj všichni. Mám problém s tím, že když mám motor na volnoběhu a pak přidám plyn, tak motor začne kucka t a dusit se a vypadá to že každou chvílí zdechne, nakonec ale nezdechne a roztočí se do správných otáček. Když je v těch otáčkách, tak jede jak pila. Jinak starty jsou dokonalé, chytne to na první šup, pomalu se startér neotočí ani jednou dokola. Tak co s tím? Seřídit karbec, rozdělovač nebo nějaký jiný problém? Díky za rady. Martin
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Zkus vyměnit svíčky a filtr... Potom předstih a možná vyčisti karburátor. Tohle mi zaručeně pomáhá. Ještě dotaz: Jezdíš na benzín, nebo na LPG??? a co je to za auto a jakej je v tom karbec?
Hertzberger
Příspěvky: 22
Registrován: sob pro 04, 2004 22:17
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re

Příspěvek od Hertzberger »

Jinými slovy vše :) Já bych potřeboval fakt přesnější radu. jezdím na benzín. Je to 21053 a karburátor je tam nějaký na kterém je štítek 2107 a má to elektro-pneumatický ventil. Jinak svíčky a filtr jsou nové....
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Jo, to je OZON. A začalo to dělat samovolně, nebo od doby, kdy už auto máš?
Hertzberger
Příspěvky: 22
Registrován: sob pro 04, 2004 22:17
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Hertzberger »

Po kompletní rekonstrukci jsem to ještě seřizoval a to je výsledek :(
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

jsem na tom asi podobně.. když z volnoběhu prudce přidám tak se motor brutálně dusí, když však přidám třeba ze 2000, tak je to v pořádku... svíčky, filtr novej, vyčištěnej karbec, seřízeno.. taky bych rád věděl čim to..
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Vypadá to na špatné nastavení bohatosti směsi.
Takže jsou buď přiucpány kanály v karburátoru, nebo potřeba znovu poladit volnoběh bohatostním a vzduchovým šroubem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
tek
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tek »

Luděk Musil píše:Vypadá to na špatné nastavení bohatosti směsi.
Takže jsou buď přiucpány kanály v karburátoru, nebo potřeba znovu poladit volnoběh bohatostním a vzduchovým šroubem. L.
Nemůže být taky problém v akcelerační pumpičce?
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

tek píše:
Luděk Musil píše:Vypadá to na špatné nastavení bohatosti směsi.
Takže jsou buď přiucpány kanály v karburátoru, nebo potřeba znovu poladit volnoběh bohatostním a vzduchovým šroubem. L.
Nemůže být taky problém v akcelerační pumpičce?
tak to jse si myslel a mám v karburátoru komplet nové membránky a dalo by se říc že je to furt stejné..
Hertzberger
Příspěvky: 22
Registrován: sob pro 04, 2004 22:17
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hertzberger »

Pokud je akcelerační pumpička to, co po přidání plynu se pohne směrem dovnitř (nachází se to na straně šroubu pro bohatost směsi skoro vedle něj) a je tam taková čtvercová membrána a pak to stříkne benal do karbecu, tak tu mám novou, protože ta původní byla doslova ROZPUŠTĚNÁ!!!!!! a po přidání plynu mi od tama tekl benzín rovnou na výfukové potrubí. Takže vzít vyšroubovat šroubek bohatosti a profouknout nebo jak ho mám vyčistit?! Nebo možná bude stačit nastavit? To se dělá jestli se nepletu tak, že se to utáhne do maxima a pak se to povoluje o nějaký počet otáček zpět?!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ještě prozkoumej ten dutý šroubek co má v sobě kuličku, který zajišťujě nastříknutí benzínu (je přístupný po oddělání deklu karburátoru a drží trysku akcelerační pumpičky).
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Pool

Příspěvek od Pool »

Taky bych to viděl na karburátor a složení směsi. Chlapi vždyť je to v té brožuře (Tůma) přechody z volnoběžného režimu do vysokých otáček a naopak musí probíhat plynule, jak se to dáví nebo zhasíná je to zle nastavené, mně to samé udělá taky čím víc povoluji bohatost... Takže asi přiškrtit. Ale mám weber, ozon bude na seřízení v domácích podmínkách horší.
Uživatelský avatar
ladalover
Příspěvky: 249
Registrován: čtv dub 20, 2006 11:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od ladalover »

Taky se přiklánim ke karburátoru. Rozebrat, pročistit, seřídit. A pak to pojede jeak namydlený. :wink:
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Hertzberger
Příspěvky: 22
Registrován: sob pro 04, 2004 22:17
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hertzberger »

V čem je ozon horší na seřízení?
Pool

Příspěvek od Pool »

Hertzberger píše:V čem je ozon horší na seřízení?
Nevím, weber jsem si nastavil sám, ozon se mi nastavit nepovedlo.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“