Tak takhle ,,tyčka co z ní něco kape" primárně u tohoto modelu nikam zapojená není.
U modelu 12TRS bylo do vany motoru z boku našroubováno čidlo teploty oleje, při dosažení nějaké teploty to seplo, přesně nevím při kolika, ale nad 100°C to bylo...
Ale za éry Oltcitů se snad ve světě motorů objevil článek s návodem na ,,signalizaci otevření druhé komory karburátoru"
Kód: Vybrat vše
http://www.oltcit.wz.cz/spinacotevreni2.stupnekarburatoru.jpg
Ten se připojoval na tuto kontrolku, měl by to být drát který vede z kabelového svazku na motoru. Tak se podívej kam to máš zapojený, třeba tam máš tady ten forichtung
Někde tento výtvor mám uschovaný, je to takový pěkný dobový doplněk. Ale úplně k ničemu, protože když se otvírá druhá komora, je to na tuhosti pedálu plynu poznat
