Autobusy a vše okolo - part two

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Raduz »

No to je drzost, :-D
pockej az pojedu do ÚDu, vypustím ti kolo!
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Laďuša »

:lol: Tady to je celkem dobrý, ten trolejbus vjel do ňákýho izolovanýho úseku nebo prostě do ňákýho místečka, kde se ocit bez šťávy, takže stačilo popotlačit kousíček a jelo se. Ale viděl jsem i video, kde se tlačilo fakt kvůli sněhu a to ve variantach ze zastávky a dokonce i přes přejezd, to měli cestující větší rozcvičku :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Crocodile »

Tlačit autobus je občas potřeba v zimě i v okolí Chocně. Není to nějak často, ale občas se s tím kamarádi setkávají. :D
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Raduz »

Vzhledem ke klimatickým podmínkám bych i měl moznost namrzlé troleje.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Crocodile »

Avtobusy i trollejbusy SSSR
- nalezeno na internetu

http://crocodile.rajce.idnes.cz/Avtobus ... jbusy_SSSR
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od zelvotron »

Raduz píše:Vzhledem ke klimatickým podmínkám bych i měl moznost namrzlé troleje.
Hlavní problém je, že vozítko je made in italia :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Raduz »

Psali teď v týdnu v novinách, že ve Vídni jim to jezdí v pohodě, ale po "rovině" , Praha jsou hory. Jo a taky baterie vybíjí topeni ...
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od zelvotron »

Zamrzala tomu vzduch. soust. U italských výrobků v tomto oboru je to takový kolorit. To že to moc nejelo a nedobíjelo se byl jen bonus.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To chce místo akumulace energie ve vozidle přejít na výrobu energie ve vozidle, nejlépe atomovým reaktorkem :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Raduz »

Vzduch je průserová záležitost,
ale neříkej mi, že ve Vidni nemrzne, zase o tolik jižněji to není.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
mceza
Příspěvky: 2075
Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od mceza »

Co jsem četl já, tak to bylo spíš tím, že s tím pražští řidiči neumějí jezdit a údržba se o to neumí starat. Měli jsme to nějakou dobu v Brně. Svezl jsem se s tím. Vozítko je to hezké, roztomilé, ale minimálně do Brněnských podmínek naprosto nevhodné. Kombinace maličké kapacity a mizerného dojezdu z toho dělá jen další krám k ničemu.

A že v tom byla cestujícím zima? No jistě. Proto dává Solaris do svých elektrobusů naftové topení. Ale ekologům to neříkejte... :D
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...

Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od Laďuša »

Baterie sice vybíjí topení, ale tuto je typ průběžně dobíjenýho elektrobusu, má to malý baterky dimenzovaný na malej dojezd, dejme tomu 30 km, a na další kolo se to dobíjí přes ten smeták na konečnej. Naftový topení se přidává hlavně u těch celodenních elektrobusů, ale může to něco ušetřit z baterie i u průběžných, i když tam je to spíš zbytečnost. Zamrzání pak neni problém techniky elektrobusů. Momentálně se tuten (průběžně dobíjenej) systém jeví jako nejživotaschopnější, páč elektrobusy na celodenní provoz jsou těžký, míň obsaditelný a víc žerou. Vývoj v tutej oblasti eště neni kdovíjak daleko, ale i tak si myslim, že nadchází poslední dekáda dvě trolejbusů. Škodovka už má Peruna, ten je celodenní, ale vyvíjí i průběžně dobíjenej.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od radek mb »

Čili z toho mi vyplývá, ze klasický autobus vítězí na celé čáře.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
mceza
Příspěvky: 2075
Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od mceza »

Přesně tak. Elektromotor jako takový je zcela jistě lepší jak diesel. Ale jak pro něj vyrobit a hlavně dodat energii? Dokud se to bude řešit podobmými zoufalými řešeními, které přínášejí víc problémů než výhod, tak diesel je diesel...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...

Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Příspěvek od zelvotron »

Jaká údržba, dyk to tu bylo 4 dny :-D S tou Vídní je mi to taky divný, že by to mělo být na mráz stavěný, nevím jaký to má systém, ale italové obvykle nemontují vysoušeč vzduchu, ale vstřikování lihu, což není tak spolehlivý.

Tenhle systém elbusu mi právě přijde nejvíc naprd, zbytečně těžký, složitý a drahý, mimochodem, řidič nesmí být po dobu nabíjení z troleje ve voze, což je dosti naprd.

Klasický naftový autobus je pořád pro dopravce nejlepší a hlavně nejjistější, průšvih je akorát Euro 6, splnění vyžeduje kombinaci všech dosud známých ekovyfikundací, tedy močovina + filtr pevných částic + egr, takže to nebude levný a hlavně ze začátku asi ani moc spolehlivý a hlavně drahý na provoz.
mceza píše:Elektromotor jako takový je zcela jistě lepší jak diesel. Ale jak pro něj vyrobit a hlavně dodat energii?
Dízlem? :mrgreen: Ale ono by to skoro bylo nejlepší a do města asi i lepší jak kombinace dízl + automat. Jakou účinnost má elektrický přenos výkonu? Ale asi víc jak automat s hydrodynamickým měničem, i když dnešní převodky ten měnič používají prakticky jen v rozjezdu, jinak je zamčený.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“