Jaká údržba, dyk to tu bylo 4 dny

S tou Vídní je mi to taky divný, že by to mělo být na mráz stavěný, nevím jaký to má systém, ale italové obvykle nemontují vysoušeč vzduchu, ale vstřikování lihu, což není tak spolehlivý.
Tenhle systém elbusu mi právě přijde nejvíc naprd, zbytečně těžký, složitý a drahý, mimochodem, řidič nesmí být po dobu nabíjení z troleje ve voze, což je dosti naprd.
Klasický naftový autobus je pořád pro dopravce nejlepší a hlavně nejjistější, průšvih je akorát Euro 6, splnění vyžeduje kombinaci všech dosud známých ekovyfikundací, tedy močovina + filtr pevných částic + egr, takže to nebude levný a hlavně ze začátku asi ani moc spolehlivý a hlavně drahý na provoz.
mceza píše:Elektromotor jako takový je zcela jistě lepší jak diesel. Ale jak pro něj vyrobit a hlavně dodat energii?
Dízlem?

Ale ono by to skoro bylo nejlepší a do města asi i lepší jak kombinace dízl + automat. Jakou účinnost má elektrický přenos výkonu? Ale asi víc jak automat s hydrodynamickým měničem, i když dnešní převodky ten měnič používají prakticky jen v rozjezdu, jinak je zamčený.