Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
Re: Autobusy a vše okolo - part two
No to je drzost,
pockej az pojedu do ÚDu, vypustím ti kolo!
pockej az pojedu do ÚDu, vypustím ti kolo!
®; Člen LKCS
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Tady to je celkem dobrý, ten trolejbus vjel do ňákýho izolovanýho úseku nebo prostě do ňákýho místečka, kde se ocit bez šťávy, takže stačilo popotlačit kousíček a jelo se. Ale viděl jsem i video, kde se tlačilo fakt kvůli sněhu a to ve variantach ze zastávky a dokonce i přes přejezd, to měli cestující větší rozcvičkuCrocodile píše:http://englishrussia.com/2014/01/23/this-is-russia/
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Tlačit autobus je občas potřeba v zimě i v okolí Chocně. Není to nějak často, ale občas se s tím kamarádi setkávají.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Vzhledem ke klimatickým podmínkám bych i měl moznost namrzlé troleje.
®; Člen LKCS
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Avtobusy i trollejbusy SSSR
- nalezeno na internetu
http://crocodile.rajce.idnes.cz/Avtobus ... jbusy_SSSR
- nalezeno na internetu
http://crocodile.rajce.idnes.cz/Avtobus ... jbusy_SSSR
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Hlavní problém je, že vozítko je made in italiaRaduz píše:Vzhledem ke klimatickým podmínkám bych i měl moznost namrzlé troleje.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Psali teď v týdnu v novinách, že ve Vídni jim to jezdí v pohodě, ale po "rovině" , Praha jsou hory. Jo a taky baterie vybíjí topeni ...
®; Člen LKCS
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Zamrzala tomu vzduch. soust. U italských výrobků v tomto oboru je to takový kolorit. To že to moc nejelo a nedobíjelo se byl jen bonus.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Autobusy a vše okolo - part two
To chce místo akumulace energie ve vozidle přejít na výrobu energie ve vozidle, nejlépe atomovým reaktorkem .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Vzduch je průserová záležitost,
ale neříkej mi, že ve Vidni nemrzne, zase o tolik jižněji to není.
ale neříkej mi, že ve Vidni nemrzne, zase o tolik jižněji to není.
®; Člen LKCS
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Co jsem četl já, tak to bylo spíš tím, že s tím pražští řidiči neumějí jezdit a údržba se o to neumí starat. Měli jsme to nějakou dobu v Brně. Svezl jsem se s tím. Vozítko je to hezké, roztomilé, ale minimálně do Brněnských podmínek naprosto nevhodné. Kombinace maličké kapacity a mizerného dojezdu z toho dělá jen další krám k ničemu.
A že v tom byla cestujícím zima? No jistě. Proto dává Solaris do svých elektrobusů naftové topení. Ale ekologům to neříkejte...
A že v tom byla cestujícím zima? No jistě. Proto dává Solaris do svých elektrobusů naftové topení. Ale ekologům to neříkejte...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Baterie sice vybíjí topení, ale tuto je typ průběžně dobíjenýho elektrobusu, má to malý baterky dimenzovaný na malej dojezd, dejme tomu 30 km, a na další kolo se to dobíjí přes ten smeták na konečnej. Naftový topení se přidává hlavně u těch celodenních elektrobusů, ale může to něco ušetřit z baterie i u průběžných, i když tam je to spíš zbytečnost. Zamrzání pak neni problém techniky elektrobusů. Momentálně se tuten (průběžně dobíjenej) systém jeví jako nejživotaschopnější, páč elektrobusy na celodenní provoz jsou těžký, míň obsaditelný a víc žerou. Vývoj v tutej oblasti eště neni kdovíjak daleko, ale i tak si myslim, že nadchází poslední dekáda dvě trolejbusů. Škodovka už má Peruna, ten je celodenní, ale vyvíjí i průběžně dobíjenej.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Čili z toho mi vyplývá, ze klasický autobus vítězí na celé čáře.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Přesně tak. Elektromotor jako takový je zcela jistě lepší jak diesel. Ale jak pro něj vyrobit a hlavně dodat energii? Dokud se to bude řešit podobmými zoufalými řešeními, které přínášejí víc problémů než výhod, tak diesel je diesel...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Jaká údržba, dyk to tu bylo 4 dny S tou Vídní je mi to taky divný, že by to mělo být na mráz stavěný, nevím jaký to má systém, ale italové obvykle nemontují vysoušeč vzduchu, ale vstřikování lihu, což není tak spolehlivý.
Tenhle systém elbusu mi právě přijde nejvíc naprd, zbytečně těžký, složitý a drahý, mimochodem, řidič nesmí být po dobu nabíjení z troleje ve voze, což je dosti naprd.
Klasický naftový autobus je pořád pro dopravce nejlepší a hlavně nejjistější, průšvih je akorát Euro 6, splnění vyžeduje kombinaci všech dosud známých ekovyfikundací, tedy močovina + filtr pevných částic + egr, takže to nebude levný a hlavně ze začátku asi ani moc spolehlivý a hlavně drahý na provoz.
Tenhle systém elbusu mi právě přijde nejvíc naprd, zbytečně těžký, složitý a drahý, mimochodem, řidič nesmí být po dobu nabíjení z troleje ve voze, což je dosti naprd.
Klasický naftový autobus je pořád pro dopravce nejlepší a hlavně nejjistější, průšvih je akorát Euro 6, splnění vyžeduje kombinaci všech dosud známých ekovyfikundací, tedy močovina + filtr pevných částic + egr, takže to nebude levný a hlavně ze začátku asi ani moc spolehlivý a hlavně drahý na provoz.
Dízlem? Ale ono by to skoro bylo nejlepší a do města asi i lepší jak kombinace dízl + automat. Jakou účinnost má elektrický přenos výkonu? Ale asi víc jak automat s hydrodynamickým měničem, i když dnešní převodky ten měnič používají prakticky jen v rozjezdu, jinak je zamčený.mceza píše:Elektromotor jako takový je zcela jistě lepší jak diesel. Ale jak pro něj vyrobit a hlavně dodat energii?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.