Oltcit - odvézt/neodvézt
Moderátor: Moderátoři
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Membrána sehnána na Slovensku. Kontakty a palec taky. Sice na podruhý ale nakonec to došlo.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Jeden z mých vozů bude mít jistě brzo narozeniny
No a hned se zeptám na pár věcí
Potřebuju na tom vyleštit límce, aby to bylo super bomba bezva cool. Máte s tím někdo zkušenosti?
Dále, jestli má Žigul na kola matky, nebo šrouby? Oltcit má totiž matky, které jsou poněkud jiného provedení, takže potřebuju sehnat matky, kterými kola připevním. (To jen tak pro začátek, napřed musím zjistit, co tam je za rozměr)
No a hned se zeptám na pár věcí
Potřebuju na tom vyleštit límce, aby to bylo super bomba bezva cool. Máte s tím někdo zkušenosti?
Dále, jestli má Žigul na kola matky, nebo šrouby? Oltcit má totiž matky, které jsou poněkud jiného provedení, takže potřebuju sehnat matky, kterými kola připevním. (To jen tak pro začátek, napřed musím zjistit, co tam je za rozměr)
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Žigul má šrouby (ale to je asi tak všechno, co ti můžu poradit )
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Ale Nivka má matky. Rozměr netušim.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Dej to na zvedák ,natoč motor, zařaď rychlost a nech to běžet ,takhle nejlíp vyleštíš límce jinak matice má škodovka .......
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
A na Škodovku sedí matice z Moskviče
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Elektrony dostal můj Olda k 18 narozeninám, ten měl radost Jinak k těm matkám. Když jsem měl na autě kola z R14TS tak jsem na tom měl matky ze staré Dacie (R12), Mají takovou zajímavou dosedací plochu, malý konus a okolo plochou dosedací plochu, ty asi na tyto kola nepůjdou. K těm elektronum které jsou původně z Pegueota 104 jsem měl origo matky. Jsou principielně stejné jako na Oltcit, akorát místo té oválné jakoby podložky je kruhová. Aby stačily štěfty, tak jsem ty podložky vylisoval a matky na soustruhu trochu snížil z dosedací strany (pouze ten šestihran) a podložky nalisoval zpět, čimž jsou jakoby utopené a drží na více závitech. Abych měl dvě rezervní, tak jsem je udělal z origo Oltcit matek. Srazil jsem tu oválnou podložku, matky snížil jako v prvním případě. Udělal tu kruhovou podložku s dosedací plochou v úhlu jako mají disky a nalisoval na matku. POZOR nesmíš je udělat aby byly moc utopené, oni jsou ty štěfty u náboje zesílené aby na tom držel origo disk, pak Ty matky dosednou na to rozšíření a disk není dotažen. (To se stalo mně, musel jsem tam dát podložky) Mé disky jsou 4,5 palce ET 33 a podložky 8 mm. Jsou na tom pneu 165/70 R13, a vzadu jsou mezi gumou a podběhem 3mm. Až to budeš pasovat musíš počítat že guma bude širší než disk, tak bacha !! Ještě byli experti kteří odřezávali vnější podběhy aby se jim tam vešlo širší kolo. Až bude čas, a hlavně jestli si vzpomenu tak Ti ty matky co jsem dělal vyfotím, myslím že to je cesta. I kdyby jsi sehnal matky které budou pasovat tak budou krátké štefty a kolo řádně neupevníš, takže minimálně úpravě se nevyhneš. Ještě si vzpomínám když jsem měl Škodu 130, tak tam byla situace podobná. Tenkrát jsem si nechaval ty matky dělat, Jako hlava byl trojhran a k tomu jsem měl i speciální klíč. Takže byly chráněny proti nenechavcům U 07 jsem si dělal šrouby na kola z 16 mm imbusových pevnostních šroubů, takže podobný model. Hodně úspěchů BeerRudolf
PS. Límce vyleštit nejlépe na soustruhu nebo vyvažovačce.
PS. Límce vyleštit nejlépe na soustruhu nebo vyvažovačce.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Díky Ti za popis
Říkal jsem si, že pořídim tyhle matice:
http://www.eshop-rychle.cz/kolovesrouby ... rena-kuzel
Než se s tím sr*t
Jinak tyhle disky jsou z Citroen Visa Chrono II, a mají šířku 6 palců, ET nevím
Ještě se zeptám, jsou tam štefty se závitem M12x1,25. Je tak?
Dík
Říkal jsem si, že pořídim tyhle matice:
http://www.eshop-rychle.cz/kolovesrouby ... rena-kuzel
Než se s tím sr*t
Jinak tyhle disky jsou z Citroen Visa Chrono II, a mají šířku 6 palců, ET nevím
Ještě se zeptám, jsou tam štefty se závitem M12x1,25. Je tak?
Dík
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Obavám se že ty matice jak uvádíš budou mít malou dosedací plochu, oni v těch ráfcích otvory pro štefty budou minimálně 16 mm (alespoň u mne). Na těch mejch matkách je vnější průmer toho prstence 28 mm. Závit je určitě 12, ale u stupání si nejsem jistý, 1,25 má VAZ ale např. Talbot má 1,5. Chtělo by to změřit, já závit u Oltcita neřešil, neboť v matkách již byl. Matky na fotkách jsou ty náhradní upravené z originálních Oltcit, na autě jsou chromované.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Děkuji za fotky, asi to je tak jak píšeš.
Teď jsem to byl oměřit. Průměr kuželu na vrchu je cca 27mm a díra pro šteft v kole je cca 17mm. Nevíš, jaký to má úhel? Nejspíš to bude stejná dosedací plocha, jako v tvých kolech
Budu muset sehnat nějakého soustružníka, z jakého materiálu ty podložky máš?
EDIT: Nebyl by jsi ochotný tu jednu Oltciťáckou matku zapůjčit? Že bych je sprostě okopíroval
Teď jsem to byl oměřit. Průměr kuželu na vrchu je cca 27mm a díra pro šteft v kole je cca 17mm. Nevíš, jaký to má úhel? Nejspíš to bude stejná dosedací plocha, jako v tvých kolech
Budu muset sehnat nějakého soustružníka, z jakého materiálu ty podložky máš?
EDIT: Nebyl by jsi ochotný tu jednu Oltciťáckou matku zapůjčit? Že bych je sprostě okopíroval
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Tak ten úhel si už nepamatuji, ale změř si ho z toho odlitku z tý modelíny, nebo z čeho to máš Matku Ti klidně půjčím, ale připadá mi to zbytečný. Jak to má vypadat vydíš na fotce, uhly si změříš na Tvých discích (mohou se lišit od těch mých). Materiál fakt nevím, bylo to z něčeho co mi dali kluci z dílen, než je zrušili, ale moc bych to nehrotil, hlazenka stačí. Postup výroby je jednoduchý. Z původní matice srazíš ten ovál, odtočíš nějaké 4mm z šestihranu na průměr cca 16mm, a další 4mm do konusu. Pak vytočíš ten prstenec. Zevnitř aby to sedělo, takže 4mm válcový otvor a 4mm konus stejný jako na tom šestihranu (Ty vzdálenosti si musíš spočítat v závislosti na tlošťce materiálu na disku, může být jiný než můj). Zvenku pak na požadovaný úhel, jako je v disku. ten válcový otvor musí být v toleranci aby to šlo slisovat a prstenec nespadával. Pak stříknout nebo nachromovat a je to. Píšeš že disky mají 6 palců, pozor aby se Ti vešly s gumama do zadních podběhů (jak jsem již psal). Jestli si myslíš že to bez vzoru nezvládneš tak já jsem z Prahy. Zítra a v pátek nejsem na netu, takže domluva jedině ve čtvrtek, nebo příští týden. Pak se do konce prázdnin dovolenkuju.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Ale snad to zvládnu, aniž bys mi to půjčoval. To bys totiž musel poslat poštou
Jinak tyhle disky se na Oltcita dávaly, nevidím v tom problém
Jinak tyhle disky se na Oltcita dávaly, nevidím v tom problém
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Jedna technická, kde je nejlepší měřit teplotu oleje?
Nyní mám čidlo našroubované místo výpustné zátky oleje, ale i při delší jízdě ukazuje budík (LADA) max cca 70°C, což se mi zdá málo a nevím, jestli bych teplotu neměl měřit jinde.
1- olejové čerpadlo
2- bypasový ventil chladiče nastavený na 0,18-0,25 Mpa
3- olejový chladič
4- přetlakový ventil nastavený na 0,70 MPa
5- bypasový ventil čističe nastavený na 0,09-0,115 MPa
6- olejový čistič- filtr
7- olejový tlakový spínač nastavený na 0,05 až 0,08 MPa
8- kliková hřídel
9- pravá hlava válců
10- levá hlava válců
Nyní mám čidlo našroubované místo výpustné zátky oleje, ale i při delší jízdě ukazuje budík (LADA) max cca 70°C, což se mi zdá málo a nevím, jestli bych teplotu neměl měřit jinde.
1- olejové čerpadlo
2- bypasový ventil chladiče nastavený na 0,18-0,25 Mpa
3- olejový chladič
4- přetlakový ventil nastavený na 0,70 MPa
5- bypasový ventil čističe nastavený na 0,09-0,115 MPa
6- olejový čistič- filtr
7- olejový tlakový spínač nastavený na 0,05 až 0,08 MPa
8- kliková hřídel
9- pravá hlava válců
10- levá hlava válců
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
LADA KALINA CROSS
Boxer inside
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Niva ma skutocne matky a mohli by tam i sediet. Su to M12x125, uhol neviem, ale okometricky by to slo. Ja mam na Nive na zimakoch presne tie matky z Tvojho odkazu a tam sadli...
Teplotne cidlo sa zvacsa umiestnuje pobliz olejoveho filtra, niektore auta na to maju pripravu, v pripade dorabky vacsinou na bok olejovej vane.
Budik je z Lady a z coho je cidlo?? Mozno nie su odporovo kompatibilne a preto to ukazuje menej....
Teplotne cidlo sa zvacsa umiestnuje pobliz olejoveho filtra, niektore auta na to maju pripravu, v pripade dorabky vacsinou na bok olejovej vane.
Budik je z Lady a z coho je cidlo?? Mozno nie su odporovo kompatibilne a preto to ukazuje menej....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4