Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
Asi máš nějaký upgrade ŘJ, myslí si, že chceš dávat meziplyn a podřazovat :wink: Moje 1.7i tohle teda nedělá - při vyřazení za jízdy klesnou otáčky na cca 1200 a po cca dvou vteřinách klesnou na volnoběh a drží.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
takto skáču pri bežných autách otáčky, keď sa zasahuje do klapky (napr. pri čistení) a ešte nebola nastavená počítačom. Či sa nastavuje aj u lady neviem, takže si domyslite :lol:
nerobili ste s klapkou nič?
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Pokud vím, má to být tak že za jízdy je volnoběh kolem 1200 otáček a až po zastavení spadne na 950. Nevím proč je za jízdy volnoběh vyšší, ale je to tak napsáno v servisní příručce. Na Ičku jsem za jízdy neměl nikdy volnoběh 950.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Cooper píše:Pokud vím, má to být tak že za jízdy je volnoběh kolem 1200 otáček a až po zastavení spadne na 950. Nevím proč je za jízdy volnoběh vyšší, ale je to tak napsáno v servisní příručce. Na Ičku jsem za jízdy neměl nikdy volnoběh 950.
to ma byt kvuli snazsimu prerazeni, pokud snimac rychlosti udava nejaky pohyb tak nespadne do volnobehu hned ale az po nejake dobe - bud cas nebo zastaveni ale to uz si nepamatuju jak to bylo...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

A dalo by sa to nieako prerobiť, aby to bolo ako na každom normálnom aute že vyradím a hneď 800otáčok????
Zbytočne to len veľa žerie a zle sa na to díva.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Jo. Můžeš vyhodit vstřikování a vrazit tam karbec. Pak si nadstavíš otáčky, jaké chceš. Nebo si na to časem zvyknout, jako já, když jsem přešel na íčko.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Keby to nebol neprípustný zásah, dalo by sa o tom uvažovať. Inak viacej krát som počul o tom, že íčko má nízku spotrebu. Len tak zo srandy sme to zrátali v lete cca 9litrov a teraz v zime tak 10-12 litrov.
Ale naspať k téme. Ktosi tu mal aj orig. diagnostiku. Dosť ľudí tu má znalosti o tom, ako vyzistiť závady v tej sieti vstrekovania. Keby sme mali akýsi problém nebol by nám niekto znalý ochotný prezrieť auto. Samozrejme by to nebolo zadarmo.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Diagnostika by měla být v Brně.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Diagnostiku ma u sebe Patrac
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Ešte ma napadla jedna vec: Keď je na prevodovke ten snímač rýchlosti, bude do toho auta pasovať 5 stupňová prevodovka z klasickej lady?
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6518
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Sid píše:Ešte ma napadla jedna vec: Keď je na prevodovke ten snímač rýchlosti, bude do toho auta pasovať 5 stupňová prevodovka z klasickej lady?
ano. ten snimac je mez prvodovkou a lankem nahonu tachometru. Normalne je lanko namontovano primo na prevodovku, tady je mezi nimi jeste snimaci bazmek.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

shrnu to
problém kolísajících otáček za jízdy po vyřazení a nebo při stání je celkem běžný jev Zjistil jsem to už u několika aut. 1,7 a nevímdefakto proč.
Zkusil jsem vyměnit snímač otáček na klice, krokový motorek volnoběhu i snímač polohy škrtící klapky. Výsledek = vše je stejné.. ještě chci vyměnit snímač rychlosti na převodovce.

protože pokud motor kolísá po zastavení a za chvíli přestane jde podle mne o chybný signál z čidla na převodovce.

ad zvýšené otáčky po vyřazení. Ano je to tak naprosto v pořádku. snímač udává rychlost do RJ a jakmile klesne pod 10km/h snímač předá informaci RJ a otáčky klesnou na předepsanou hodnotu 850-900ot. jinak tohle jde velice jednoduše ověřit. Zastavit v kopci počkat až motor půjde na 900 pak odbrzdit a volnoběhem se rozjet. Uvidíš že jak ti rychlost vyleze nad 10km/h motor okamžitě zvýší volnoběh. Teplota motoru nemá vliv na změnu otáček volnoběh/ zvýšený volnoběh za jízdy.

Důležitý jev u toho je jestli to dělá jak u teplého tak u studeného motoru. Pak se dá i vyhodnotit které čidlo na to má vliv..
Když je motor pod provozní teplotou jde motor totiž z dat RJ plus bere informace ze tří čidel. po ohřátí na provoz už do toho začne mluvit i Lambda sonda.

odpojení snímače z převodovky.? nevím nevím jistě že to jde otázka je jak se k tomu postaví RJ motoru. 100% to vyhodnotí jako chybu ( chybí signál ze snímače převodovky)
a přejde do "nouzového režimu" tuším že bude trvale udržovat střední otáčky tedy kolem 1100 ot.. Musel bych se podívat do příručky.
ad diagnostika. ano diagnostika je u mne ale jak psal L.O. pokud ti CHE nehlásí chybu při vyblikání tak t npkmůže ani Diagnostika. Diagnostika má od vyblikání jednu velkou výhodu. Vypíše na display o co jde za chybu (čidlo) na rozdíl od blikání kontrolky. to jednak a druhak mnohdy může dojít k tomu že čidlo je nčnuté a dává signál na hranici tolerance. tedy CHE svítit nebude ale RJ motoru se s tím už nedokáže vypořádat. to se dá zjistit právě pomocí diagnostiky. Ta totiž ukazuje i skutečné měřené hodnoty čidel a ty se dají porovnat s diagnostickou tabulkou. :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Niva
Příspěvky: 28
Registrován: sob zář 17, 2011 20:46
Bydliště: Brno,Blansko,Vyškov

Re: Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Příspěvek od Niva »

Může mě někdo poradit co s týmto problémem?
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Příspěvek od Patrac »

Niva píše:Může mě někdo poradit co s týmto problémem?
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu
a dělalo to i před instalací??? pokud ne tak máš někde přicpaný nějaký kanál a pak ti to drbe otáčky
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“