Asi máš nějaký upgrade ŘJ, myslí si, že chceš dávat meziplyn a podřazovat Moje 1.7i tohle teda nedělá - při vyřazení za jízdy klesnou otáčky na cca 1200 a po cca dvou vteřinách klesnou na volnoběh a drží.Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.
Moderátor: Moderátoři
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
takto skáču pri bežných autách otáčky, keď sa zasahuje do klapky (napr. pri čistení) a ešte nebola nastavená počítačom. Či sa nastavuje aj u lady neviem, takže si domysliteKeď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
nerobili ste s klapkou nič?
Pokud vím, má to být tak že za jízdy je volnoběh kolem 1200 otáček a až po zastavení spadne na 950. Nevím proč je za jízdy volnoběh vyšší, ale je to tak napsáno v servisní příručce. Na Ičku jsem za jízdy neměl nikdy volnoběh 950.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
to ma byt kvuli snazsimu prerazeni, pokud snimac rychlosti udava nejaky pohyb tak nespadne do volnobehu hned ale az po nejake dobe - bud cas nebo zastaveni ale to uz si nepamatuju jak to bylo...Cooper píše:Pokud vím, má to být tak že za jízdy je volnoběh kolem 1200 otáček a až po zastavení spadne na 950. Nevím proč je za jízdy volnoběh vyšší, ale je to tak napsáno v servisní příručce. Na Ičku jsem za jízdy neměl nikdy volnoběh 950.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Jo. Můžeš vyhodit vstřikování a vrazit tam karbec. Pak si nadstavíš otáčky, jaké chceš. Nebo si na to časem zvyknout, jako já, když jsem přešel na íčko.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Keby to nebol neprípustný zásah, dalo by sa o tom uvažovať. Inak viacej krát som počul o tom, že íčko má nízku spotrebu. Len tak zo srandy sme to zrátali v lete cca 9litrov a teraz v zime tak 10-12 litrov.
Ale naspať k téme. Ktosi tu mal aj orig. diagnostiku. Dosť ľudí tu má znalosti o tom, ako vyzistiť závady v tej sieti vstrekovania. Keby sme mali akýsi problém nebol by nám niekto znalý ochotný prezrieť auto. Samozrejme by to nebolo zadarmo.
Ale naspať k téme. Ktosi tu mal aj orig. diagnostiku. Dosť ľudí tu má znalosti o tom, ako vyzistiť závady v tej sieti vstrekovania. Keby sme mali akýsi problém nebol by nám niekto znalý ochotný prezrieť auto. Samozrejme by to nebolo zadarmo.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
ano. ten snimac je mez prvodovkou a lankem nahonu tachometru. Normalne je lanko namontovano primo na prevodovku, tady je mezi nimi jeste snimaci bazmek.Sid píše:Ešte ma napadla jedna vec: Keď je na prevodovke ten snímač rýchlosti, bude do toho auta pasovať 5 stupňová prevodovka z klasickej lady?
VAZ 2104 1.3 1989
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
shrnu to
problém kolísajících otáček za jízdy po vyřazení a nebo při stání je celkem běžný jev Zjistil jsem to už u několika aut. 1,7 a nevímdefakto proč.
Zkusil jsem vyměnit snímač otáček na klice, krokový motorek volnoběhu i snímač polohy škrtící klapky. Výsledek = vše je stejné.. ještě chci vyměnit snímač rychlosti na převodovce.
protože pokud motor kolísá po zastavení a za chvíli přestane jde podle mne o chybný signál z čidla na převodovce.
ad zvýšené otáčky po vyřazení. Ano je to tak naprosto v pořádku. snímač udává rychlost do RJ a jakmile klesne pod 10km/h snímač předá informaci RJ a otáčky klesnou na předepsanou hodnotu 850-900ot. jinak tohle jde velice jednoduše ověřit. Zastavit v kopci počkat až motor půjde na 900 pak odbrzdit a volnoběhem se rozjet. Uvidíš že jak ti rychlost vyleze nad 10km/h motor okamžitě zvýší volnoběh. Teplota motoru nemá vliv na změnu otáček volnoběh/ zvýšený volnoběh za jízdy.
Důležitý jev u toho je jestli to dělá jak u teplého tak u studeného motoru. Pak se dá i vyhodnotit které čidlo na to má vliv..
Když je motor pod provozní teplotou jde motor totiž z dat RJ plus bere informace ze tří čidel. po ohřátí na provoz už do toho začne mluvit i Lambda sonda.
odpojení snímače z převodovky.? nevím nevím jistě že to jde otázka je jak se k tomu postaví RJ motoru. 100% to vyhodnotí jako chybu ( chybí signál ze snímače převodovky)
a přejde do "nouzového režimu" tuším že bude trvale udržovat střední otáčky tedy kolem 1100 ot.. Musel bych se podívat do příručky.
ad diagnostika. ano diagnostika je u mne ale jak psal L.O. pokud ti CHE nehlásí chybu při vyblikání tak t npkmůže ani Diagnostika. Diagnostika má od vyblikání jednu velkou výhodu. Vypíše na display o co jde za chybu (čidlo) na rozdíl od blikání kontrolky. to jednak a druhak mnohdy může dojít k tomu že čidlo je nčnuté a dává signál na hranici tolerance. tedy CHE svítit nebude ale RJ motoru se s tím už nedokáže vypořádat. to se dá zjistit právě pomocí diagnostiky. Ta totiž ukazuje i skutečné měřené hodnoty čidel a ty se dají porovnat s diagnostickou tabulkou.
problém kolísajících otáček za jízdy po vyřazení a nebo při stání je celkem běžný jev Zjistil jsem to už u několika aut. 1,7 a nevímdefakto proč.
Zkusil jsem vyměnit snímač otáček na klice, krokový motorek volnoběhu i snímač polohy škrtící klapky. Výsledek = vše je stejné.. ještě chci vyměnit snímač rychlosti na převodovce.
protože pokud motor kolísá po zastavení a za chvíli přestane jde podle mne o chybný signál z čidla na převodovce.
ad zvýšené otáčky po vyřazení. Ano je to tak naprosto v pořádku. snímač udává rychlost do RJ a jakmile klesne pod 10km/h snímač předá informaci RJ a otáčky klesnou na předepsanou hodnotu 850-900ot. jinak tohle jde velice jednoduše ověřit. Zastavit v kopci počkat až motor půjde na 900 pak odbrzdit a volnoběhem se rozjet. Uvidíš že jak ti rychlost vyleze nad 10km/h motor okamžitě zvýší volnoběh. Teplota motoru nemá vliv na změnu otáček volnoběh/ zvýšený volnoběh za jízdy.
Důležitý jev u toho je jestli to dělá jak u teplého tak u studeného motoru. Pak se dá i vyhodnotit které čidlo na to má vliv..
Když je motor pod provozní teplotou jde motor totiž z dat RJ plus bere informace ze tří čidel. po ohřátí na provoz už do toho začne mluvit i Lambda sonda.
odpojení snímače z převodovky.? nevím nevím jistě že to jde otázka je jak se k tomu postaví RJ motoru. 100% to vyhodnotí jako chybu ( chybí signál ze snímače převodovky)
a přejde do "nouzového režimu" tuším že bude trvale udržovat střední otáčky tedy kolem 1100 ot.. Musel bych se podívat do příručky.
ad diagnostika. ano diagnostika je u mne ale jak psal L.O. pokud ti CHE nehlásí chybu při vyblikání tak t npkmůže ani Diagnostika. Diagnostika má od vyblikání jednu velkou výhodu. Vypíše na display o co jde za chybu (čidlo) na rozdíl od blikání kontrolky. to jednak a druhak mnohdy může dojít k tomu že čidlo je nčnuté a dává signál na hranici tolerance. tedy CHE svítit nebude ale RJ motoru se s tím už nedokáže vypořádat. to se dá zjistit právě pomocí diagnostiky. Ta totiž ukazuje i skutečné měřené hodnoty čidel a ty se dají porovnat s diagnostickou tabulkou.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Re: Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.
Může mě někdo poradit co s týmto problémem?
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.
a dělalo to i před instalací??? pokud ne tak máš někde přicpaný nějaký kanál a pak ti to drbe otáčkyNiva píše:Může mě někdo poradit co s týmto problémem?
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006