Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Juraj Juriga
Příspěvky: 80
Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
Bydliště: Bešeňová, Slovensko

Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Příspěvek od Juraj Juriga »

Zdravím všetkých majiteľov najoblúbenejších automobilov.
Poradťe mi prosím čo mám robiť na mojej 1.7 často sa menia otáčky, bývajú dosť vysoké alebo kolíšu hore dole. Občas aj máličko pošklbe s autom . Vymenil som všetky filtre,sviečky a dokonca aj snímač otáčok. Nepomohlo to. Čo mám robiť? Čo to môže byť? Treba diagnostiku ?
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.

vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Vytáhnout, propláchnout a očistit krokový motorek.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Juraj Juriga
Příspěvky: 80
Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
Bydliště: Bešeňová, Slovensko

Příspěvek od Juraj Juriga »

Ďakujem pekne, ozvem sa.
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.

vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Netvrdím, že to pomůže, ale za pokus to stojí. Jestli to nepomůže, tak se bude hledat dál.

Jinak, diagnostiku si můžeš udělat doma, pomocí vyblikání kódů. Návod je někde na foru.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Juraj Juriga
Příspěvky: 80
Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
Bydliště: Bešeňová, Slovensko

Příspěvek od Juraj Juriga »

Nemôžem to nájsť poraď mi ako na to.
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.

vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Zkus propojit svorku A a B diagnostické zásuvky, potom zapni zapalování (Nesmíš startovat) a podívej se jestli začne kontrolka check engine blikat. Měla by bliknout 1x,mezera 2x (kód 12), toto zopakuje 3x a potom začne postupně vyblikávat chybové kódy (každý kód 3x). Ty sem potom napiš a uvidíme co dál.

Je to zde:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Míra151
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvek od Míra151 »

pokud máš vysokej volnoběh (asi 1500-2000ot.) a z ničeho nic po chvilce (asi po minutě až dvou) spadne na normální otáčky tak máš ten samej problém co já
Taky nevim proč to tak dělá ale odstranit bych to chtěl. Je to humus když vyřadím a auto řve jako kráva
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Míra151 píše:pokud máš vysokej volnoběh (asi 1500-2000ot.) a z ničeho nic po chvilce (asi po minutě až dvou) spadne na normální otáčky tak máš ten samej problém co já
Taky nevim proč to tak dělá ale odstranit bych to chtěl. Je to humus když vyřadím a auto řve jako kráva
Tohle mě dělala 1500vka v desítce (hradní střela) . Nejspíš to bylo tou dirkou v hadici sání.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
kuchi
Příspěvky: 59
Registrován: pon srp 13, 2007 19:45
Bydliště: Nová Dědina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kuchi »

obvykle to delá ten krokovy motorek volnoběhu opatrně vyčisti a uvidis ze otačky budou OK, a pokud ti nesvítí chyba tak obvykle nic nevyčteš s paměti závad
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Nám toto robila taká tá ihla, myslím, že sa to volá krokový motorček. Bol už úplne rozheganý. Druhý sme si pekne vyčistili a namontovali ho. Potom to už nerobilo.

Tak keď tu je táto téma, chcel by som sa opýtať na jeden jav: Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.

Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Nebude to cidlom na prevodovke?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jestli sem to správně pochopil, tak to čidlo říká jakou rychlostí se auto pohybuje a řj za jízdy dává vyšší volnoběh aby se usnadnilo řazení.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.

Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
Ano toto je v pořádku. Tato funkce řízení motoru by měla usnadňovat opětovné zařazení rychlosti za jízdy.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6514
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nema na tuhle funkci jeste vlic i teplota motoru? prece jen chapu ze usnadneni razeni je fajn, ale spis kdyz je auto studene. Za tepla jdou kvatly sazet bez problemu. Samozrejme teplota motoru nemusi vypovidat nic moc o teplote prevodovky, ale jisty predpoklad zavislosti by se dal pouzit ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.
Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
Ludek Ondrúch píše: Ano toto je v pořádku. Tato funkce řízení motoru by měla usnadňovat opětovné zařazení rychlosti za jízdy.
MartasBrno píše: Jestli sem to správně pochopil, tak to čidlo říká jakou rychlostí se auto pohybuje a řj za jízdy dává vyšší volnoběh aby se usnadnilo řazení.
Zdá se mi, že je to nesmysl. ŘJ totiž nemá informaci o poloze řadící páky. Tipoval bych to na váznutí serva volnoběhu, které jsem tu již popisoval (sice u 2112,ale asi to bude stejný problém) .
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“