Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.
Moderátor: Moderátoři
- Juraj Juriga
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
- Bydliště: Bešeňová, Slovensko
Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.
Zdravím všetkých majiteľov najoblúbenejších automobilov.
Poradťe mi prosím čo mám robiť na mojej 1.7 často sa menia otáčky, bývajú dosť vysoké alebo kolíšu hore dole. Občas aj máličko pošklbe s autom . Vymenil som všetky filtre,sviečky a dokonca aj snímač otáčok. Nepomohlo to. Čo mám robiť? Čo to môže byť? Treba diagnostiku ?
Poradťe mi prosím čo mám robiť na mojej 1.7 často sa menia otáčky, bývajú dosť vysoké alebo kolíšu hore dole. Občas aj máličko pošklbe s autom . Vymenil som všetky filtre,sviečky a dokonca aj snímač otáčok. Nepomohlo to. Čo mám robiť? Čo to môže byť? Treba diagnostiku ?
Žiguli ide aj vtedy, keď nemá ísť.
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
vaz 2103 - ex
vaz 21044 1700i a opel astra caravan G
Vytáhnout, propláchnout a očistit krokový motorek.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Juraj Juriga
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
- Bydliště: Bešeňová, Slovensko
Netvrdím, že to pomůže, ale za pokus to stojí. Jestli to nepomůže, tak se bude hledat dál.
Jinak, diagnostiku si můžeš udělat doma, pomocí vyblikání kódů. Návod je někde na foru.
Jinak, diagnostiku si můžeš udělat doma, pomocí vyblikání kódů. Návod je někde na foru.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Juraj Juriga
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned pro 13, 2009 16:55
- Bydliště: Bešeňová, Slovensko
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zkus propojit svorku A a B diagnostické zásuvky, potom zapni zapalování (Nesmíš startovat) a podívej se jestli začne kontrolka check engine blikat. Měla by bliknout 1x,mezera 2x (kód 12), toto zopakuje 3x a potom začne postupně vyblikávat chybové kódy (každý kód 3x). Ty sem potom napiš a uvidíme co dál.
Je to zde:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
Je to zde:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
VAZ 1117
Tohle mě dělala 1500vka v desítce (hradní střela) . Nejspíš to bylo tou dirkou v hadici sání.Míra151 píše:pokud máš vysokej volnoběh (asi 1500-2000ot.) a z ničeho nic po chvilce (asi po minutě až dvou) spadne na normální otáčky tak máš ten samej problém co já
Taky nevim proč to tak dělá ale odstranit bych to chtěl. Je to humus když vyřadím a auto řve jako kráva
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Nám toto robila taká tá ihla, myslím, že sa to volá krokový motorček. Bol už úplne rozheganý. Druhý sme si pekne vyčistili a namontovali ho. Potom to už nerobilo.
Tak keď tu je táto téma, chcel by som sa opýtať na jeden jav: Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.
Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
Tak keď tu je táto téma, chcel by som sa opýtať na jeden jav: Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.
Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ano toto je v pořádku. Tato funkce řízení motoru by měla usnadňovat opětovné zařazení rychlosti za jízdy.Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.
Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
VAZ 1117
Nema na tuhle funkci jeste vlic i teplota motoru? prece jen chapu ze usnadneni razeni je fajn, ale spis kdyz je auto studene. Za tepla jdou kvatly sazet bez problemu. Samozrejme teplota motoru nemusi vypovidat nic moc o teplote prevodovky, ale jisty predpoklad zavislosti by se dal pouzit
VAZ 2104 1.3 1989
Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.
Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
Ludek Ondrúch píše: Ano toto je v pořádku. Tato funkce řízení motoru by měla usnadňovat opětovné zařazení rychlosti za jízdy.
Zdá se mi, že je to nesmysl. ŘJ totiž nemá informaci o poloze řadící páky. Tipoval bych to na váznutí serva volnoběhu, které jsem tu již popisoval (sice u 2112,ale asi to bude stejný problém) .MartasBrno píše: Jestli sem to správně pochopil, tak to čidlo říká jakou rychlostí se auto pohybuje a řj za jízdy dává vyšší volnoběh aby se usnadnilo řazení.