Asi máš nějaký upgrade ŘJ, myslí si, že chceš dávat meziplyn a podřazovatSid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Moderátoři
Asi máš nějaký upgrade ŘJ, myslí si, že chceš dávat meziplyn a podřazovatSid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
takto skáču pri bežných autách otáčky, keď sa zasahuje do klapky (napr. pri čistení) a ešte nebola nastavená počítačom. Či sa nastavuje aj u lady neviem, takže si domysliteKeď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
to ma byt kvuli snazsimu prerazeni, pokud snimac rychlosti udava nejaky pohyb tak nespadne do volnobehu hned ale az po nejake dobe - bud cas nebo zastaveni ale to uz si nepamatuju jak to bylo...Cooper píše:Pokud vím, má to být tak že za jízdy je volnoběh kolem 1200 otáček a až po zastavení spadne na 950. Nevím proč je za jízdy volnoběh vyšší, ale je to tak napsáno v servisní příručce. Na Ičku jsem za jízdy neměl nikdy volnoběh 950.
ano. ten snimac je mez prvodovkou a lankem nahonu tachometru. Normalne je lanko namontovano primo na prevodovku, tady je mezi nimi jeste snimaci bazmek.Sid píše:Ešte ma napadla jedna vec: Keď je na prevodovke ten snímač rýchlosti, bude do toho auta pasovať 5 stupňová prevodovka z klasickej lady?
a dělalo to i před instalací??? pokud ne tak máš někde přicpaný nějaký kanál a pak ti to drbe otáčkyNiva píše:Může mě někdo poradit co s týmto problémem?
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu