Demontáž konektoru elektriky u 1.7i

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Demontáž konektoru elektriky u 1.7i

Příspěvek od dvk »

Jak rozebrat konektor elektriky 1.7i aby z něj šly vytáhnout piny ?

Až se stydím za tak blbý dotaz, nicméně jsem na to fakt nepřišel. Nikde na pinech nevidím žádné ohýbací plošky ani nic co by se dalo přiohnout nebo rozpojit, krytku zezadu konektoru jsem odklopil, víc nevím co s tím. Díky za radu.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Na konektory, resp. piny elektroniky, jsou speciální jehly. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Dusan
Příspěvky: 3878
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

no specialne ako specialne.... daju sa vyrobit s oceloveho drotu caa 1-1.5mm hrubeho. Pointa je vediet ako a kde zatlacit.. daj foto konektora z kazdej starny vymyslime nieco....
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Tady jsou dvě fotky. Jehly bych si dovedl představit na protikus, ale na tohle ? Moc to není vidět, ale ty piny nemají nikde jazýček, jak to obvykle bývá. Jediné co mě napadá je ta dírka zezadu konektoru.

To nikdo tohle neřešil ? Všem funguje lambda ? : )
Přílohy
P1030096_res.jpg
P1030097_res.jpg
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Dusan
Příspěvky: 3878
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

najprv ihlou by malo ist vytiahnut tie gumove ruzove zadky z toho konektoru ktore brania zatekaniu vody. Potom uvidis co dalej...


ca tak strihnut privody a pripajkovat to na tie stare ???? i ked tusim na lambde je nejaky problem s nadpajanim..uz s inie som isty
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Dusan píše:ca tak strihnut privody a pripajkovat to na tie stare ???? i ked tusim na lambde je nejaky problem s nadpajanim..uz s inie som isty
Ano máš správné tušení . Dráty od LS NEJDOU pájet .
V "nouzi" dá se to řešit elektrikářskýma trubičlama do které zasuneš konce drátů a zamáčkneš je . Přes ně smrštivku a hotovo . S univerzálníma LS se tenhle konektor dodává nový .
Vyndání pinů : Nevím přesně jak je to u LS i když jsem jí nedávno někomu měnil a konektor jsem předělával , ale spojil jsem ho popsaným spůsobem se starým . Piny půjdou vyndat možná pomocí přesné trubičky která se nasouvá zepředu . Bývají tam 3 pružné packy . Tady je jiný typ http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=195859#195859
někde v půli
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Jak mě Ivoš vymontovával LS tak žádný konektor nerozdělával....musím se ho optat jak to tehdy dělal....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

LS ná svůj vlastní dvojdílný , čili když se použije Lada lambda tak se jen zacvakne do protikusu . Problém nastane až z použitím LS jiného výrobce nebo "univerzální" . Tam již konektory nepasují .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Sašo: Abys pochopil proč se DVK ptá na tyhle věci. ŘJ mu hlásí chybu LS, svítí Check Engine po zahřátí motoru. Byl jsem u víkendu u něj a LS má tak o polovinu menší než já na svém autě.....takový tenký doutníček. Chtěli jsme LS zaměnit jestli bude v jeho autě fungovat ta moje, ale tu jeho jsme nepovolili protože přes konektor nešel prostrčit očkový klíč a stranovým se LS jenom žvýkala.....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

A na to ti Saša odepíše, že LS se zásadně povoluje zahřátá a tím pádem by šla možná povolit i stranovým klíčem.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Auto jsme měli nastartované tak dlouho až voda měla provozní teplotu. LS byla určitě teplá až až a povolit nešla....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Kouknu do auta na konektor a dám vědět . Udělali jste test jestli je opravdu sonda pryč ? Hláška chyba LS nemusí znamenat ještě její vadu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Čauvec,

- někdo už moji lambdu zdá se měnil a protože asi taky nevěděl, co s konektorem, tak dráty spájel. To bylo taky první místo co mě napadlo - studený spoj. Všechno jsem propájel znova a po troše úsilí se dráty propájet, i když blbě, daly (alespoň jsem měl ten pocit, že cín dobře chytl). Pokud by někde byl studený spoj, nevěřím, že by tam tímhle propájením zůstal. Ale ok, pro jistotu to ještě o víkendu změřím.

- lambdu jsem proměřil, není schopna dát vyšší napětí než cca 0.5V, z toho usuzuji, že by chyba mohla být opravdu v ní. Mrtvá úplně asi není, např. při dlouhém brždění motorem občas CHE zhasne - opravdu hodně bohatá směs ji zdá se jakštakš vybudí. S prvním přidáním plynu se CHE opět rožne. ŘJ hlásí chybu 13, je ještě něco, čím by mohla kromě vadné LS být způsobena ?

- jak psal Cooper, chtěli jsme proto zkusit jeho, byl by to test na 10 minut. Jenomže moje sonda nejde ani zahřátá stranovým klíčem povolit a 22 očko se přes konektor neprovleče. Otevřené očko na převlečné matice jsem ve velikosti 22 bohužel nesehnal.

- momentálně každým dnem čekám poštou LS od Mušketýra, takže se snad brzo uvidí. Přinejhorším budu mít jednu do zásoby.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Tak vyřešeno, konektor jsem demontoval ucviknutím kombinačkama, šupnul lambdu od Mušketýra a všechno funguje jak má.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“