Ondra 07 píše:Timhle bych zacal, nevis jaky prutok je v triskach kdyz tomu nakladas
Porad sem nejak mimo ... Prutok je tam takovy, jaky je dany a mas jedno jake je cerpadlo. To ma za ukol jen doplnovat plovakovou komoru, takze uplne jiny problem.
Pajo pokud ti to nezere 13-15L/100km tak to ani nezkousej zlepsovat, podle mne to mas priskrcene, proto ti i stiha ta seriova pumpa ....
Jeste jsem zapomnel, Pajo, kdy si tam dal vacku, pred karbcema nebo zaroven?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Možná sem ťululm,ale neprojevjes se všechny tyhle úpravy vyšším výkonem až ve vyšších otáček?tipoval bych,že takhle upravenej motor musí táhnou bez problémů až někam k sedmi tisícům otáček
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Ondra 07: Vtip je v tom, že dellorto má dva jehlový ventily většího průměru, tudíž tam i sériový čerpadlo nacpe dost paliva i při nižším tlaku. A posílám ti fotku...
Trevor: Taky tě zdravim.
Dusan: Ta fotka je i pro tebe.
Atex: To, že dvojitý karbce musej žrát je kravina. Dyť se dávaj i na sériový auta, který nemaj psanou spotřebu kolem 13-15 L/100km. Že si při plnym plynu vezme několikrát víc než sériovka, nepopírám, ale za 15 na sto jezdit nehodlám. Jinak teda prozatimní spotřeba na prvních ujetých 100km je 13,5 litru, ale to bylo téměř výhradně ladění, zkoušení, driftování, honění po městě, seřizování a měření výkonu. Vačku(274) tam mám už dlouho.
Dusin: To sem právě zjišťoval na brzdě. Výkon už přestává stoupat a krouťák padá už delší dobu. Zkusit posunout omezovač můžu, ale motor má zatím jen cca 4000km najeto a bojim se těžkejch pístů, takže ještě neco najedu a pravděpodobně motor trochu kuchnu a nechám odlehčit písty.
Maysner: "Furt to tahá" nemusí znamenat, že výkon stoupá a že má cenu točit tak vysoko.
Pajo kura, ty bys chtel aby to melo 150 koni a zralo 10 ne? Zajdu za tim znamym, co jezdil kdysi s zigulama rally, ale ujistuju te, ze za 12 jim to nejezdilo ...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
souhlasim s nazorem, ze to bude problem krmeni. Co se te fotky tyce, tak je podezrela, protoze VFTS jezdili s rozdelovacem bez podtlaku.. tudiz to cerpadlo tam v realu taky byt nemuselo..
Přesně sto trefil Atexi, tak by se mi to líbilo. U aut na rally se na spotřebu nehledí, takže tam pro každýho koně objetujou paliva, kolik je potřeba. Navíc s takovym autem asi nikdo nejel dálku klidnym tempem. Je potřeba si uvědomit rozdíl mezi ostrým speciálem a mym street autem. Nepotřebuju 160 koní v 8500 otáčkách a 25 litrů na sto, stačí mi 120 koní v 6500 a 10 na sto klidnou jízdou... Spíš se toho známýho zeptej jaký měl osazení 40mm karbeců...
Ano aneb jak se řika " žigul jede, ale žere ". Ach jo takove keci, že když to nežere 20l tak to nema vykon jsou funny Dle mně je to vše o odladěni těch karbu, prostě si s tim chce dlouho hrát a pak se dostavi vysledek, nevěřim že při klidně jizdě to musí jezdit za 15l. Škoda, že Majo nestihl na brzdu s tím jeho motorem, žralo mu to na Webrech stejně jak par lidem tady 1,7i . Takže asi měl tak 70koni no, protože mít víc tak by to strááááááááááášně moc žralo
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Já myslím, že to je slušnej výsledek. Je třeba důsledně odlišovat předpoklady typu - vyměnil jsem trysku v ozonu a mám o 1mm nižší palici tak to budu mít o 10 koní víc a ty když jsi udělal tolik úprav to musíš mít alespoň o 30 koní. To jsou nesmysly. 1600 DOHC má na single karbci 74kW, ten samej motor s malinko vysšší kompresí na dvojtejch wébrech 81kW. To co prezentuje Pája jsou tvrdý čísla z brzdy a né nějaký dohady a to je ten rozdíl. V pumpě problém není - to by se projevilo tak, že při plným výkonu ve vysokejch by to začlo kuckat a škubat. Průběh momentu je pěknej, to auto musí být velice příjemný na svezení a navíc nějaký koně ještě přinese poladění karburace. Je krásný mít 88kW u Zastavy 1100MTE při 8500ot, ale je třeba počítat s volnoběhem 2000ot a s tím že pod 4000 ot se nic neděje. To není motor na ježdění.
Naposledy upravil(a) VaSek dne sob lis 07, 2009 12:18, celkem upraveno 1 x.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek píše:Já myslím, že to je slušnej výsledek. Je třeba důsledně odlišovat předpoklady typu - vyměnil jsem trysku v ozonu a mám o 1mm nižší palici tak to budu mít o 10 koní víc a ty když jsi udělal tolik úprav to musíš mít alespoň o 30 koní. To jsou nesmysly. 1600 DOHC má na single karbci 74kW, ten samej motor s malinko vysšší kompresí na dvojtejch wébrech 81kW. To co prezentuje Pája jsou tvrdý čísla z brzdy a né nějaký dohady a to je ten rozdíl. V pumpě problém není - to by se projevilo tak, že při plným výkonu ve vysokejch by to začlo kuckat a škubat. Průběh momentu je pěknej, to auto musí být velice příjemný na svezení a navíc nějaký koně ještě přinese poladění karburace. Je krásný mít 88kW u Zastavy 1100MTE při 8500ot, ale je třeba počítat s volnoběhem 2000ot a s tím že pod 4000 ot se nic neděje. To není motor na ježdění.