![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátor: Moderátoři
co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat nedaPuhi píše:Teepee, tak to díky, od teba to poteší![]()
Ono to auto som nejak upravovať nechcel... ale keď som ju už nabúral, bolo jasné že sa trochu "prikrášli"
![]()
ps. ani bez spojlera to viac nešlo
Saša píše:"Konečná" rychlost našich aut je daná odporem vzduchu a jen minimálně úpravou výkonu motoru . Ať se budete snažit jakkoli , projeví se to ve zrychlení , ale nikoli v maxinálce . Odpor vzduchu roste se "čtvercem" rychlosti , jak já říkám "paprťálou" (prostě exponenciálně) .
Prostě řečeno za bezvětří to pojede +-150 a další podle toho "odkud a kolik" fouká . S tím nic nenaděláte !
Maysner píše:co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat neda
Bohužel je to "smutná" pravda . Něco se dá udělat s převody a tím posunout otáčky motoru vůči rychlosti trochu jinam .Teepee píše:Saša přišel s tím, že krabice prostě pojede svou maximální rychlost a úprava výkonu motoru na to má minimální vliv.
Já si to nemyslím,
taky myslim ... ja jsem pretocil tachometr na 16kove prevodovce a diferaku 4,1:1 .... ale vic nez 170 opravdovych tam 100% nebylo ... a to sem melo nejakych 7500 ot/minSaša píše:ale 200 nepojede ani se 100Hhp .
Počítej se mnou...mayo456 píše:A co je potom pravdy na tom ze kedysy okruhove lady lietali po okruhu kolo 200 km/h?? Myslim ze metalex jeden alebo dva take typy postavil.