Paliho 2103
Moderátor: Moderátoři
co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat nedaPuhi píše:Teepee, tak to díky, od teba to poteší Ono to auto som nejak upravovať nechcel... ale keď som ju už nabúral, bolo jasné že sa trochu "prikrášli"
ps. ani bez spojlera to viac nešlo
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Saša píše:"Konečná" rychlost našich aut je daná odporem vzduchu a jen minimálně úpravou výkonu motoru . Ať se budete snažit jakkoli , projeví se to ve zrychlení , ale nikoli v maxinálce . Odpor vzduchu roste se "čtvercem" rychlosti , jak já říkám "paprťálou" (prostě exponenciálně) .
Prostě řečeno za bezvětří to pojede +-150 a další podle toho "odkud a kolik" fouká . S tím nic nenaděláte !
Saša přišel s tím, že krabice prostě pojede svou maximální rychlost a úprava výkonu motoru na to má minimální vliv.Maysner píše:co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat neda
Já si to nemyslím, proto bych tam rozhodně ten spojler nechal, sluší mu. Můj návrh uřezat ho byla nadsázka, proto byly tyhle smajlíky
Puhi, myslím, že když už jsi na tom autě takhle máknul karosářsky, že ten motor dotáhneš podle svých představ, chce to nějaký ten časoprostor (všechno není hned), sehnat možnosti (kdo poradí, a poshnánět věci) a něco peněz.
Rozhodně dám přednost autu, které vypadá jak po dědoušovi a přitom je v tom schovanej potenciál, než autu, které vypadá kdoví jak a přitom prd, prd cililink.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Bohužel je to "smutná" pravda . Něco se dá udělat s převody a tím posunout otáčky motoru vůči rychlosti trochu jinam .Teepee píše:Saša přišel s tím, že krabice prostě pojede svou maximální rychlost a úprava výkonu motoru na to má minimální vliv.
Já si to nemyslím,
Spojler tam nechte , vypadá pěkně . Se zákony aerodynamiky nelze jednoduše bojovat výkonem motoru . Konečná rychlost je daná u "normálního" auta jeho odporem vzduchu .
Už dávno se dělaly na Ladách testy a na 100Km/h stačí 22hp . ale 200 nepojede ani se 100Hhp .
Ps: Krásný příklad byl Titanic . Jel se svým výkonem 50 000hp cca 22 uzlů , kdyby měl jet o 5 uzlů víc potřeboval by dalších 55 tisíc hp navíc ! Tam sice platí zákony hydrodynamiky ale ve vzduchu je to obdobné .
Hezky je to také vidět u UL letadel která se stejným motorem létají diametrálně jinejma maximálníma rychlostma (140 ale i 320 km/h) vše je dáno pouze aerodynamikou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
taky myslim ... ja jsem pretocil tachometr na 16kove prevodovce a diferaku 4,1:1 .... ale vic nez 170 opravdovych tam 100% nebylo ... a to sem melo nejakych 7500 ot/minSaša píše:ale 200 nepojede ani se 100Hhp .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
A co je potom pravdy na tom ze kedysy okruhove lady lietali po okruhu kolo 200 km/h?? Myslim ze metalex jeden alebo dva take typy postavil.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Počítej se mnou...mayo456 píše:A co je potom pravdy na tom ze kedysy okruhove lady lietali po okruhu kolo 200 km/h?? Myslim ze metalex jeden alebo dva take typy postavil.
Na 100km/h potřebuješ 27kW, takže na 200km/h potřebuješ cca 108 - 110kW. Já jsem měl pod kapotou cca 73kW ( spíš tak 70 ) a dokázal jsem tu ladu rozhejbat na skutečných cca 175km/h. Kolik měli metalexový káry? Pokud vím, tak cca od 120 do 150kW.
Naposledy upravil(a) Štěpán dne pát čer 05, 2009 20:41, celkem upraveno 1 x.
seriovou 1.7ku, jen s madarskym vyfukem, jsem mel 174 realnych. bohuzel z kopce. ale na rovince se dostanu cca ke 160-165, kdyz je delsi. mrtvej motor
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele: