Paliho 2103

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Som šialený keď to chcem dať dokopy?

áno
24
31%
nie
42
55%
pre váhavé povahy: možno
11
14%
 
Celkem hlasů: 77

Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

mám tam teraz webra 2106 a nepociťujem zmenu oproti ozónu, na obidve plne otvorené klapky určite nie :lol: na prvú možno max viac žere ako ozon :lol:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Puhi píše:Teepee, tak to díky, od teba to poteší :shock: :D Ono to auto som nejak upravovať nechcel... ale keď som ju už nabúral, bolo jasné že sa trochu "prikrášli" :roll:
ps. ani bez spojlera to viac nešlo :lol:
co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat neda :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4298
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Saša píše:"Konečná" rychlost našich aut je daná odporem vzduchu a jen minimálně úpravou výkonu motoru . Ať se budete snažit jakkoli , projeví se to ve zrychlení , ale nikoli v maxinálce . Odpor vzduchu roste se "čtvercem" rychlosti , jak já říkám "paprťálou" (prostě exponenciálně) .
Prostě řečeno za bezvětří to pojede +-150 a další podle toho "odkud a kolik" fouká . S tím nic nenaděláte !
Maysner píše:co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat neda :lol:
:dontknow: Saša přišel s tím, že krabice prostě pojede svou maximální rychlost a úprava výkonu motoru na to má minimální vliv. :wink:
Já si to nemyslím, proto bych tam rozhodně ten spojler nechal, sluší mu. Můj návrh uřezat ho byla nadsázka, proto byly tyhle smajlíky :wink: :lol:
Puhi, myslím, že když už jsi na tom autě takhle máknul karosářsky, že ten motor dotáhneš podle svých představ, chce to nějaký ten časoprostor (všechno není hned), sehnat možnosti (kdo poradí, a poshnánět věci) a něco peněz.
Rozhodně dám přednost autu, které vypadá jak po dědoušovi a přitom je v tom schovanej potenciál, než autu, které vypadá kdoví jak a přitom prd, prd cililink.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Teepee píše:Saša přišel s tím, že krabice prostě pojede svou maximální rychlost a úprava výkonu motoru na to má minimální vliv.
Já si to nemyslím,
Bohužel je to "smutná" pravda . Něco se dá udělat s převody a tím posunout otáčky motoru vůči rychlosti trochu jinam .
Spojler tam nechte , vypadá pěkně . Se zákony aerodynamiky nelze jednoduše bojovat výkonem motoru . Konečná rychlost je daná u "normálního" auta jeho odporem vzduchu .
Už dávno se dělaly na Ladách testy a na 100Km/h stačí 22hp . ale 200 nepojede ani se 100Hhp .
Ps: Krásný příklad byl Titanic . Jel se svým výkonem 50 000hp cca 22 uzlů , kdyby měl jet o 5 uzlů víc potřeboval by dalších 55 tisíc hp navíc ! Tam sice platí zákony hydrodynamiky ale ve vzduchu je to obdobné .
Hezky je to také vidět u UL letadel která se stejným motorem létají diametrálně jinejma maximálníma rychlostma (140 ale i 320 km/h) vše je dáno pouze aerodynamikou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saša píše:ale 200 nepojede ani se 100Hhp .
taky myslim ... ja jsem pretocil tachometr na 16kove prevodovce a diferaku 4,1:1 .... ale vic nez 170 opravdovych tam 100% nebylo ... a to sem melo nejakych 7500 ot/min
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

170 je taky dost na zabití :P
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ja to rozbehnem na 180 tacho na 5q, ale kolko som isiel neviem, motokar na dialnici na volakom cestnom endure mi nemohol ujst :D
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

A co je potom pravdy na tom ze kedysy okruhove lady lietali po okruhu kolo 200 km/h?? Myslim ze metalex jeden alebo dva take typy postavil.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Dyt Majo psal, ze dal s kombikem 198 podle GPS
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

mayo456 píše:A co je potom pravdy na tom ze kedysy okruhove lady lietali po okruhu kolo 200 km/h?? Myslim ze metalex jeden alebo dva take typy postavil.
Počítej se mnou...
Na 100km/h potřebuješ 27kW, takže na 200km/h potřebuješ cca 108 - 110kW. Já jsem měl pod kapotou cca 73kW ( spíš tak 70 :roll: ) a dokázal jsem tu ladu rozhejbat na skutečných cca 175km/h. Kolik měli metalexový káry? Pokud vím, tak cca od 120 do 150kW.
Naposledy upravil(a) Štěpán dne pát čer 05, 2009 20:41, celkem upraveno 1 x.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

seriovou 1.7ku, jen s madarskym vyfukem, jsem mel 174 realnych. bohuzel z kopce. ale na rovince se dostanu cca ke 160-165, kdyz je delsi. mrtvej motor :(
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

dnešná nuda :lol:
Přílohy
09062009407.jpg
Uživatelský avatar
Michael 4x4
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michael 4x4 »

to si sa musel sakramesky nudiť :lol:
od čoho to bolo dobré?
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

odišla trojpáčka, stretávačky nešli, sviňa je to :lol:
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ja by som svoju vymenil tiez, len mne volant nechce zaboha vonku :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“