Klepání v motoru

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Tommel píše:Je 1600 a bude se opravovat 1200 ach jo
small block nechaj pre zaciatocnikov :D
СЕКТОР ГАЗА парты
Jan Vaníček
Příspěvky: 1110
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Jan Vaníček »

Hlavně bych si dobře ošéfoval typ a číslo motoru, pokud chceš projít legální STK. Já mám motor už asi 6 let v 06 vymazaný, dal jsem tam jiný motor 06, který je modrý, má nálitek 06, bohužel typ tam je vyražený 01 + č. motoru (měl to jeden ve dvanáctce). Za to jsem byl vyhozen a chtěli mě sebrat techničák, moje argumenty nebrali, prý co je vyraženo, to platí. Vyřešil jsem to, až když jsem si s tím hochem velmi intenzivně popovídal a řekl, že zveřejním auta, u kterých dělal STK bez auta (bohužel pro něj, o některých vím). Potom mi teprve řekl, abych ta čísla odbrousil a přijel znova.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

mám šestnáctku v 05-obrus štítek a naraž číslo jaký je na 1200 ce a kdyby byl problém zkus jinou stanici stk -já byl dvakrát na stk a že tam je 1600 si ani nevšimli zvenku je motor stejnej a číslo jsem vyrazil podle původního-a nějakej nálitek 06- no a co,číslo sedí tak co, už vidím jak ti budou rentgenovat motor kvůli číslu :mrgreen: u žigula :idea:
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

no ja chcem nieco vysusat, ked uz budem davat motor vonku - prebrusit naliatok, tekutym kovom alebo epoxidom zaliat povodne miesto a rucnou gravirovacou bruskou vybrusit cislo :D Otazkou ostava, ci to bude drzat, ci je v mojich silach urobit to tak, aby to nebolo ocividne a ci niekomu netukne v hlave ze motor 05 je remenovy a nie retazovy :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

A papírové osazení motorem 21011 by u vás nešlo? :mrgreen:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Tak to neviem, ale keby nieco, boli to prve motory zo skusobnej verzie 05, ktore mali este rezat :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9400
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Cory, nevymejšlej blbosti :!: . Na tekutý kovy a pod. se vyprdni. Starý číslo přebrus smirkovým kotoučem na flexu, hezky to zahlaď, naraž raznicemi nové číslo a pak to pokap kyselinou z autobaterie. Dostane to pěkný dobový mat 8)

Aha, tobě jde o nálitek :). Ten bych vybrousil a hotovo. Stejně nikdo krom starých servismanů neví, kde nálitek hledat a jestli tam vůbec nějakej byl ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

nac dobovy mat? kdyz uz se nejak jebat s motorem tak sup s nim do laku a todleto pekne nastrikat taky
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Boris je zase v pořádku byl to řetěz.
:)
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Ladik82
Příspěvky: 11
Registrován: ned led 11, 2009 20:55
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

klepání

Příspěvek od Ladik82 »

Trošku bych se vetřel do tématu s tím klepáním....mám problém s 2104. Najeto pouhých 30800 km, ale i přes to začal motor klepat, podobně jako diesel. Zaráží mě na tom ovšem skutečnost, že se to klepání objevuje jen někdy, většinou při motoru v nízkých otáčkách a sešlápnutém plynu.......>> v tahu. Zdá se že občas klepání uplně zmizí. Při vonoběhu není slyšet vubec ............. taky mě zarazilo blikání mazání při ostřejším průjezdu zatáčky a brždění.....skontroluji tedy olej a hladina je lehce pod ryskou min ....přitom jsem olej dolíval asi v 30050km do plna ........je možný že má souvislost to žraní oleje s klepáním ??? ......někdy si všimnu poměrně modrého dýmu z výfuku.......nejde mi ale do hlavy že by motor s takovým malým počtem km mohl žrat tolik oleje ....neporadí někdo jak zjistit co tomu vlasně je ? .....pokud jsou v prdeli kroužky, tak je to teda hodně blbý, ale právě při 30ti tisících se mě to nějak nezdá ...... ?????? diky za reakce
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ladik82, žrát olej to bude, už jen podle toho, že mizí, nebo podle toho dýmu. Souvistet to může, třeba něco ruplo.
Ladik82
Příspěvky: 11
Registrován: ned led 11, 2009 20:55
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladik82 »

a nemá někdo tip co by to asi tak bylo .......sakra mě se nechce do motoru :-D :-D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Změř kompresní tlaky, to trochu napoví. To klepání je "kovové"? Jaká je historie toho auta, ten proběh km máš ověřen? Ono totiž počítadlo je jaksi jen pětimístné ... . Mrkni na předstih, ev. zkontroluj ventilové vůle. Brát olej by to mohlo i díky guferům na ventilech, ty stářím tvrdnou a pak to může brát olej. Nicméně dle popsanáho se dá očekávat, že jde o něco horšího.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ladik82
Příspěvky: 11
Registrován: ned led 11, 2009 20:55
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladik82 »

mám to auto po strejdovi, celé život v garáži .....najeto fakt tolik kolik tam je ....on moc nejezdil ...bydlí v Praze a garáž měl tak daleko od domu, že radši jezdil MHD :-D .....nojo ...dííky, něco vyzkuším ....to zase bude práce :-( :-D aspoň budu mět co dělat :-D
Ladik82
Příspěvky: 11
Registrován: ned led 11, 2009 20:55
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladik82 »

no....právě to klepání jsem zaslechl jenom při otevřeným okýnku a jízdě v zátahu ....a to blbě určujě jak to vlasně zní :-(
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“