small block nechaj pre zaciatocnikovTommel píše:Je 1600 a bude se opravovat 1200 ach jo
Klepání v motoru
Moderátor: Moderátoři
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Hlavně bych si dobře ošéfoval typ a číslo motoru, pokud chceš projít legální STK. Já mám motor už asi 6 let v 06 vymazaný, dal jsem tam jiný motor 06, který je modrý, má nálitek 06, bohužel typ tam je vyražený 01 + č. motoru (měl to jeden ve dvanáctce). Za to jsem byl vyhozen a chtěli mě sebrat techničák, moje argumenty nebrali, prý co je vyraženo, to platí. Vyřešil jsem to, až když jsem si s tím hochem velmi intenzivně popovídal a řekl, že zveřejním auta, u kterých dělal STK bez auta (bohužel pro něj, o některých vím). Potom mi teprve řekl, abych ta čísla odbrousil a přijel znova.
mám šestnáctku v 05-obrus štítek a naraž číslo jaký je na 1200 ce a kdyby byl problém zkus jinou stanici stk -já byl dvakrát na stk a že tam je 1600 si ani nevšimli zvenku je motor stejnej a číslo jsem vyrazil podle původního-a nějakej nálitek 06- no a co,číslo sedí tak co, už vidím jak ti budou rentgenovat motor kvůli číslu u žigula
no ja chcem nieco vysusat, ked uz budem davat motor vonku - prebrusit naliatok, tekutym kovom alebo epoxidom zaliat povodne miesto a rucnou gravirovacou bruskou vybrusit cislo Otazkou ostava, ci to bude drzat, ci je v mojich silach urobit to tak, aby to nebolo ocividne a ci niekomu netukne v hlave ze motor 05 je remenovy a nie retazovy
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Cory, nevymejšlej blbosti . Na tekutý kovy a pod. se vyprdni. Starý číslo přebrus smirkovým kotoučem na flexu, hezky to zahlaď, naraž raznicemi nové číslo a pak to pokap kyselinou z autobaterie. Dostane to pěkný dobový mat
Aha, tobě jde o nálitek . Ten bych vybrousil a hotovo. Stejně nikdo krom starých servismanů neví, kde nálitek hledat a jestli tam vůbec nějakej byl ...
Aha, tobě jde o nálitek . Ten bych vybrousil a hotovo. Stejně nikdo krom starých servismanů neví, kde nálitek hledat a jestli tam vůbec nějakej byl ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Boris je zase v pořádku byl to řetěz.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned led 11, 2009 20:55
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
klepání
Trošku bych se vetřel do tématu s tím klepáním....mám problém s 2104. Najeto pouhých 30800 km, ale i přes to začal motor klepat, podobně jako diesel. Zaráží mě na tom ovšem skutečnost, že se to klepání objevuje jen někdy, většinou při motoru v nízkých otáčkách a sešlápnutém plynu.......>> v tahu. Zdá se že občas klepání uplně zmizí. Při vonoběhu není slyšet vubec ............. taky mě zarazilo blikání mazání při ostřejším průjezdu zatáčky a brždění.....skontroluji tedy olej a hladina je lehce pod ryskou min ....přitom jsem olej dolíval asi v 30050km do plna ........je možný že má souvislost to žraní oleje s klepáním ??? ......někdy si všimnu poměrně modrého dýmu z výfuku.......nejde mi ale do hlavy že by motor s takovým malým počtem km mohl žrat tolik oleje ....neporadí někdo jak zjistit co tomu vlasně je ? .....pokud jsou v prdeli kroužky, tak je to teda hodně blbý, ale právě při 30ti tisících se mě to nějak nezdá ...... ?????? diky za reakce
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Změř kompresní tlaky, to trochu napoví. To klepání je "kovové"? Jaká je historie toho auta, ten proběh km máš ověřen? Ono totiž počítadlo je jaksi jen pětimístné ... . Mrkni na předstih, ev. zkontroluj ventilové vůle. Brát olej by to mohlo i díky guferům na ventilech, ty stářím tvrdnou a pak to může brát olej. Nicméně dle popsanáho se dá očekávat, že jde o něco horšího.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107