vycital som, ze treba urobit nieco s tymi pruzinkami, tak ich treba skratit alebo ako na to?Marek píše:Musí se udělat zásah do odstředivého regulátoru, jinak to nejde.
dotaz výkon motoru
Moderátor: Moderátoři
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Motory se systémem vstřikování čerpadlo-tryska se v autech neujali tak jak se předpokládalo, a tak jsou zase postupně nahrazovány Common-Railem. Největší nevýhody jsou:tvrdý chod motoru,při vypnutí motoru zůstavá v těle vstřikovače tlak přes 2000 atmosfér, takže tím trpí těsnost vstřikovacích segmentů, další nevýhody jsou vyšší náklady při poruše. PD má ale samozřejmě i svoje výhody a třeba docela slušně se tento systém ujal u nákladních vozidel, tahačů atd.Marek píše:Jak jistě víte, od roku 2004 je na trhu Octavia II s motorem 1,9 TDi / 77kW (250 Nm) se vstřikováním Pumpe-Duse. Nyní nastupuje do prodeje motor 1,6/16V TDi se vstřikováním Common-Rail, který má naprosto stejné výkonové parametry jako ta jedna-devítka, jen žere o litr a půl míň, má nižší emise, nižší povinné ručení, nižší hlučnost, nižší provozní náklady a nižší výrobní cenu . Jinak je to "jen motor".
LADA 2105 r.v. 1984
Musím vás upozornit,že ten nový TDi 1.6 PDF CR 77kw sice vypadá na další modlu všech sektářů s TDi,ale je to common-rail,jakmile budete po určitém nájezdu měnit vstřiky za 60 tisíc kč tak procitnete.
Osobně si nikdá nekoupím naftový agregát-cena výměn vah vzduchu,turbodmychadel a nyní i vstřiků za nehorázné kč přece musí zmazat všechny uspory dieselu.
Osobně si nikdá nekoupím naftový agregát-cena výměn vah vzduchu,turbodmychadel a nyní i vstřiků za nehorázné kč přece musí zmazat všechny uspory dieselu.
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Veverka píše:Osobně si nikdá nekoupím naftový agregát-cena výměn vah vzduchu,turbodmychadel a nyní i vstřiků za nehorázné kč přece musí zmazat všechny uspory dieselu.
A co klasická rotačka ??? U mě bez investic už desítky a desítky tisíc km - jen olej a filtry. Ano - už se nedělají .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek, a keby som poslal aj ja? Rovno bezkontakt, planujem ho na 1,7ku so snizenou hlavou o 1mm, teda k.p. 9,91:1.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Bylo by nejlepší (pokud je to technicky možné), abyste mi to poslali v jednom balíku, nebo aspoň abych já vám zpátky to mohl poslat v jednom balíku. Poštovné na Slovensko je celkem vysoké a já nekradu, hoši milí .
Nebo přiložte k rozdělovači kačulky na zpáteční poštovné - pak je mi to jedno.
Rozdělovač upravím komukoliv, mně je jedno, jestli bude jeden nebo jich bude pět.
Nebo přiložte k rozdělovači kačulky na zpáteční poštovné - pak je mi to jedno.
Rozdělovač upravím komukoliv, mně je jedno, jestli bude jeden nebo jich bude pět.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Hlavne klasicke rotacky mely vyhody v tom,ze tam na tom neni skoro zadna eletrika a mohl jsi si to seridit sam,pokud jsi do toho videl.Dnes je PD a CR rizeno samou elektronikou a uz je to vse o penezich.Taky se motory s rotacnim cerpadlem davaly i do jinejch aut.Hodne lidi delalo zastavby,jelikoz se vyhnuli slozitemu predelavani eletriky.
Dnesni cil je,aby auto bylo co nejvice ekologicke a levne na vyrobu.Snaha je takova,aby dokazal motor pracovat s chudou smesi.Jako treba primy vstrik benzinu napr. benzin FSI.
Ono vsechno ma svoje klady a zapory.Naftu taky nechci.Jsem zvykli na benzinove motory s plynem a uz bych nemenil.Urcite dalsi auto bude zase se zastavbou LPG,ale se vstrikem.
Jsem s tim velice spokojeny a pri dnesnich cenach neni co resit.Akorat ta pocatecni investice je vetsi,ale pokud clovek najede mnoho,tak je to super reseni.
U te nafty je nevyhoda tech cen dilu.Myslim PD nebo CR.A na to normalni clovek jentak nema,kdyby se neco stalo.Radsi budu mit v zivote levnejsi variantu,ale s tim,ze kdyz se neco stane,tak budu v pohode jezdit dal a nemusim chodit pesky,protoze nemam na opravu.Zatim tyto systemy nejsou tak stare.Uvidime,jak to bude treba za 20let.
Dnesni cil je,aby auto bylo co nejvice ekologicke a levne na vyrobu.Snaha je takova,aby dokazal motor pracovat s chudou smesi.Jako treba primy vstrik benzinu napr. benzin FSI.
Ono vsechno ma svoje klady a zapory.Naftu taky nechci.Jsem zvykli na benzinove motory s plynem a uz bych nemenil.Urcite dalsi auto bude zase se zastavbou LPG,ale se vstrikem.
Jsem s tim velice spokojeny a pri dnesnich cenach neni co resit.Akorat ta pocatecni investice je vetsi,ale pokud clovek najede mnoho,tak je to super reseni.
U te nafty je nevyhoda tech cen dilu.Myslim PD nebo CR.A na to normalni clovek jentak nema,kdyby se neco stalo.Radsi budu mit v zivote levnejsi variantu,ale s tim,ze kdyz se neco stane,tak budu v pohode jezdit dal a nemusim chodit pesky,protoze nemam na opravu.Zatim tyto systemy nejsou tak stare.Uvidime,jak to bude treba za 20let.