dotaz výkon motoru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Marek píše:Musí se udělat zásah do odstředivého regulátoru, jinak to nejde.
vycital som, ze treba urobit nieco s tymi pruzinkami, tak ich treba skratit alebo ako na to?
СЕКТОР ГАЗА парты
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

To se dá těžko vysvětlit, co s tím musíš udělat. Ono to není jen o pružinkách, ale o celém segmentu odstředivé regulace.

Pošli mi rozdělovač, já ho upravím a pošlu zpátky.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
holmer83
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 03, 2009 11:59
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od holmer83 »

Marek píše:Jak jistě víte, od roku 2004 je na trhu Octavia II s motorem 1,9 TDi / 77kW (250 Nm) se vstřikováním Pumpe-Duse. Nyní nastupuje do prodeje motor 1,6/16V TDi se vstřikováním Common-Rail, který má naprosto stejné výkonové parametry jako ta jedna-devítka, jen žere o litr a půl míň, má nižší emise, nižší povinné ručení, nižší hlučnost, nižší provozní náklady a nižší výrobní cenu . Jinak je to "jen motor".
Motory se systémem vstřikování čerpadlo-tryska se v autech neujali tak jak se předpokládalo, a tak jsou zase postupně nahrazovány Common-Railem. Největší nevýhody jsou:tvrdý chod motoru,při vypnutí motoru zůstavá v těle vstřikovače tlak přes 2000 atmosfér, takže tím trpí těsnost vstřikovacích segmentů, další nevýhody jsou vyšší náklady při poruše. PD má ale samozřejmě i svoje výhody a třeba docela slušně se tento systém ujal u nákladních vozidel, tahačů atd.
LADA 2105 r.v. 1984
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Musím vás upozornit,že ten nový TDi 1.6 PDF CR 77kw sice vypadá na další modlu všech sektářů s TDi,ale je to common-rail,jakmile budete po určitém nájezdu měnit vstřiky za 60 tisíc kč tak procitnete.
Osobně si nikdá nekoupím naftový agregát-cena výměn vah vzduchu,turbodmychadel a nyní i vstřiků za nehorázné kč přece musí zmazat všechny uspory dieselu.
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Marek píše:To se dá těžko vysvětlit, co s tím musíš udělat. Ono to není jen o pružinkách, ale o celém segmentu odstředivé regulace.

Pošli mi rozdělovač, já ho upravím a pošlu zpátky.
hm to by slo, len si zozeniem nejaky druhy aby som zatial nechodil peso :wink: dik zatial
СЕКТОР ГАЗА парты
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Veverka píše:Osobně si nikdá nekoupím naftový agregát-cena výměn vah vzduchu,turbodmychadel a nyní i vstřiků za nehorázné kč přece musí zmazat všechny uspory dieselu.

A co klasická rotačka ??? :wink: U mě bez investic už desítky a desítky tisíc km - jen olej a filtry. Ano - už se nedělají :-(.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Marek, a keby som poslal aj ja? :) Rovno bezkontakt, planujem ho na 1,7ku so snizenou hlavou o 1mm, teda k.p. 9,91:1.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Cory píše:Marek, a keby som poslal aj ja? :) Rovno bezkontakt, planujem ho na 1,7ku so snizenou hlavou o 1mm, teda k.p. 9,91:1.
Můžeš.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Samozrejme, odmena ta neminie, bud penazna, ale destilovana z ukrajiny :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
holmer83
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 03, 2009 11:59
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od holmer83 »

Marek píše:A co klasická rotačka ??? U mě bez investic už desítky a desítky tisíc km - jen olej a filtry. Ano - už se nedělají
Klasická rotačka je zlatá, provozuji Octavii 1,9 TDi 66kW a to auto je prakticky bez investic a jede suprově.
LADA 2105 r.v. 1984
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Cory a Marek, mohol by som aj ja? tiež bezkontakt, hlava pôjde dole o 1.8 mm na 15ke, keby ho cory vzal rovno so svojim... :roll: :P
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Bylo by nejlepší (pokud je to technicky možné), abyste mi to poslali v jednom balíku, nebo aspoň abych já vám zpátky to mohl poslat v jednom balíku. Poštovné na Slovensko je celkem vysoké a já nekradu, hoši milí :wink:.
Nebo přiložte k rozdělovači kačulky na zpáteční poštovné - pak je mi to jedno.

Rozdělovač upravím komukoliv, mně je jedno, jestli bude jeden nebo jich bude pět.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Jasne jasne, vieš že nie zadarmo :wink: len to musim nejak s Corym doriešiť cez icq :scratch:
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Až to bude aktuální, písněte mi SZ, já pošlu adresu, kam to pošlete.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Hlavne klasicke rotacky mely vyhody v tom,ze tam na tom neni skoro zadna eletrika a mohl jsi si to seridit sam,pokud jsi do toho videl.Dnes je PD a CR rizeno samou elektronikou a uz je to vse o penezich.Taky se motory s rotacnim cerpadlem davaly i do jinejch aut.Hodne lidi delalo zastavby,jelikoz se vyhnuli slozitemu predelavani eletriky.
Dnesni cil je,aby auto bylo co nejvice ekologicke a levne na vyrobu.Snaha je takova,aby dokazal motor pracovat s chudou smesi.Jako treba primy vstrik benzinu napr. benzin FSI.
Ono vsechno ma svoje klady a zapory.Naftu taky nechci.Jsem zvykli na benzinove motory s plynem a uz bych nemenil.Urcite dalsi auto bude zase se zastavbou LPG,ale se vstrikem.
Jsem s tim velice spokojeny a pri dnesnich cenach neni co resit.Akorat ta pocatecni investice je vetsi,ale pokud clovek najede mnoho,tak je to super reseni.
U te nafty je nevyhoda tech cen dilu.Myslim PD nebo CR.A na to normalni clovek jentak nema,kdyby se neco stalo.Radsi budu mit v zivote levnejsi variantu,ale s tim,ze kdyz se neco stane,tak budu v pohode jezdit dal a nemusim chodit pesky,protoze nemam na opravu.Zatim tyto systemy nejsou tak stare.Uvidime,jak to bude treba za 20let.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“