dotaz výkon motoru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
D1NOsauR
Příspěvky: 34
Registrován: pát bře 20, 2009 16:26
Bydliště: Dolení paseky
Kontaktovat uživatele:

dotaz výkon motoru

Příspěvek od D1NOsauR »

Zdravím, chtěl bych se zeptat, mám VAZ 2103 motor sice má silu jede dobře, ale v otáčkách náhle ztrácí výkon. tak nějak mě to překvapilo, protože v místě kde moje škodule 120l jezdívala 135 km jedu s žigulíkem 120 km. myslim si, že žigulík by měl jed při nejmenším stejně. Třeba je to normální mám ho jen krátce
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

normalne to urcite nie je a neco je tam spatne ale co? takto neuhadne nikdo, mozno jeden chlapik hej uvidime
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Žigul není óhávéčko, ten v otáčkách normálně neumírá. Buď vázne dodávka paliva, nebo dodávka jiskry.
Když vyškubneš hadici od pumpy a zastartuješ, tak musí vyletět gejzír benzínu z pumpy. Nezkoušet na teplym motoru a zapojenejch svíčkách!
A u jiskry bejvá problém v kladívku, svíčkách, cívce a možná i v něčem jinym, ale něco, co by způsobilo náhlej pokles výkonu v otáčkách mě nenapadá.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
D1NOsauR
Příspěvky: 34
Registrován: pát bře 20, 2009 16:26
Bydliště: Dolení paseky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D1NOsauR »

Díky za reakci, zítra na to kouknu.
Uživatelský avatar
D1NOsauR
Příspěvky: 34
Registrován: pát bře 20, 2009 16:26
Bydliště: Dolení paseky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D1NOsauR »

Tak jsem se v tom dnes ..šťoural.. benzín si myslím to nedělá, protože motor jede plynule (neškube). Kouknul jsem na předstih, mám doma stroboskop vlastní výroby a proto nevím jestli nešvindluje riska řemenice blikala cca. 0.5 cm od té horní risky. tak jsem přidal plyn a trochu sitiče a nastavil předstih zhruba na nejvišší otáčky jako u 120L potom jsem kouknul a riska řemenice blikala při volnoběhu asi 1 cm od té horní risky na bloku. zvíšili se nepatrně volnoběžné otáčky. dále jsem se ..šťoural.. v bohatosti směsi na karburatoru a kroutil tím šroubkem. Jede to o znatelně líp teď je maximálka cca. 130Km/h. stejně se mi to nezdá volnoběh je teď 1500. Ale nechám to bejt než to rozrejpu že to nepojede vůbec.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Než se v tom zacneš pořádně rýpat,prostuduj si nějakou literaturu :). Předstih má být 5-7st. před HU. Na prsach motorů,u řemeníce, jsou tři značky-odpovídají 10, 5, 0st. Základní předstih nastavuj při volnobeznych otackach,tzn cca 800ot.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Miichaal
Příspěvky: 391
Registrován: pát led 20, 2006 18:07
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Miichaal »

130max???..tak to to mas furt rozladeny...rekl bych ze smes..protoze me to tenkrat nechtelo jet ani z kopce vic jak 110 :-) a byl to spatne sestelovanej karbec... jinak za normalnich okolnosti kdyz to zenu tak 165(tacho) neni problem...tak realita muze byt nekde od 145-155...
joles
Příspěvky: 64
Registrován: ned srp 10, 2008 19:26
Bydliště: Ivanka pri Dunaji

Příspěvek od joles »

A aký máš karbec? Nemáš zaseknutý podtlak na druhý stupeň? Alebo je v ňom bordel a nestíha dodávať do trysiek.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

15ka motor musí jít za 150 tachometrovejch. Někdo z okolí Liberce tady bude a určitě se ti na to rád podívá. Takhle se nemůže plazit ani autobus.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

odborně seřídit -jinak když mě to nejelo byl v háji kondík na zapalování :roll:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

rosta píše: byl v háji kondík na zapalování
O tom taky něco vím nebo o seklejch předních brzdách, díře ve vejfuku, vymláceným rozdělovači.... O tom všem už taky vím :axe:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Hoši, hoši.


Nastavovat předstih uchem hluchého tetřeva je amatérismus nejvyššího kalibru.

K tomuto pisateli se absolutně nemá cenu vyjadřovat - motor je jednoduše rozladěný a pravděpodobně pořádně, protože my Lada-fandové víme, že pokud motor jede, musí jít 120 km/h na trojku a zrychlovat. Takže jestli si někdo dovolí porovnávat Ladu se škodulí stodvacet, mi nestojí ani za pozdrav.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

tak to si zabil !

marek zacinas mat moje sympatie 8)
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Samozřejmě můj příspěvek je se smajlíkem, je to spíš myšleno jako úsměv než výtka. Ale fakt je ten, že porovnávat stodvácu s Ladou je na tomto fóru mírně řečeno pořádná troufalost :wink:.


Všichni víme, že předstih posunutý o pouhé dva stupně od optimálního nastavení má již za následek dost problémů, o rozladění o víc jak pět stupňů ani nemluvím. Nehledě k tomu, že hodnota základního předstihu je jednou, nikoli jedinou důležitou věcí z hlediska správného seřízení motoru.

Jestli má blbou hladinu paliva v komoře, může mít předstih jako bůh a stejně to nepojede. Taktéž velký odtrh na kontaktech přerušovače způsobí, že motor ve vyšších otáčkách prostě nejede. A můžu klidně pokračovat.

Seřízení motoru je komplexní a přesně stanovený postup, kde není možné jednu věc přehlédnout nebo opomenout. Prostě se to musí udělat "zgruntu" a pořádně (hlavně fundovaně, ne od oka nebo od ucha - to je postup šedesátých let, ale ne u Lady a ne v prostředí LADAklubu).


Netuším, kde leží Dolení Paseky, ale jestli to je někde, kam dosahuje můj dojezdový akční rádius, nabízím pisateli svou "odbornou" pomoc v seřízení jeho motoru. Ale doporučuji - nehrab do toho, když tomu nerozumíš !!!!!
Naposledy upravil(a) Marek dne úte bře 24, 2009 10:07, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
holmer83
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 03, 2009 11:59
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od holmer83 »

Tročku out of topic, ale rád bych taky řekl něco k tomu srovnání Lada vs Škoda 120.
Stodvacítku jsem provozoval sice jenom rok, ale jezdil jsem s ní každej den a musím říct že po seřízení motoru to docela šlo. No teď se mi do ruky dostala právě Lada 2105 s najetýma 100000Km a dal jsem si týden abych ji celou prolezl(hlavně motor) a dal do kupy všechno co bylo zanedbané(jezdila s tím ženská, která na nějakou údržbu kašlala) a teda je to super oproti škodárně. Jak jsem tu někde četl že 1300ccm na řemenu je dosti živej motor tak ano s tím souhlasím, jak jsem to prošel a vyměnil pár maličkostí tak jede jako drak, jde pěkně do otáček a jediné co bych uvítal by bylo pět kvaltů, ale ani to není nikterak hrozné, protože jezdím spíše kratší trasy(do 25Km denně). Co ale nejvíce obdivuji na těchto Ladách je kastle, to auto má 25let a plechy jako nové(všechno původní).
Prostě získal jsem trošku jinej náhled na tyhle staré auta a myslím že když se jim člověk trošku věnuje tak odvedou taky kus práce :)
LADA 2105 r.v. 1984
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“