Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

letos v jedovnicich mi marek meril tlaky na motoru. prvni valec 13,5(zrejme spatne zabrousenej ventil. krouzky to nejsou. motor si nevzal behem 2.5tkm ani kapku oleje) a ostatni valce mu to vystrelilo. kolik tam je nevim. 1.7 a hlava snizena o 2,5mm(oproti hlave 21011-xxx o 4mm. nebyl problem s tim jit na 185 tacho - asi 165 real a sel i dal. jen prede me vlitl s felicii). starter nejakej starej. obcas chytne misto kde ma problem tocit jinak toci rychle (proc to netusim). motor doted jezdil ok. jen studenej strasne rachotil. ted sem udelal jinou hlavu. o vikendu nasadim
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Bejvalej motor 1,7k snižena hlava ičkova o 2mm, starter točil jak kdy, motor měl tvrdši chod a tlaky nezměřitelny na studenym motoru 16,5 :lol: . Motor odešel pravděpodobně kvuli špatnemu předstihu :roll:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

jak tak čtu-zlatá sériovka motory který dělal metalex vykazovaly naprostou spolehlivost do ujetí 13-15 tisíc :roll:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Metalex nebyli dvacetiletý kutilové... ¨
A od doby, co sem si čuchnul k úpravám, tak bych se se sérií nespokojil ani na okamžik. :twisted:
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

rosta píše:jak tak čtu-zlatá sériovka motory který dělal metalex vykazovaly naprostou spolehlivost do ujetí 13-15 tisíc :roll:
A to se ti zda na zavodni motor malo :?:
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Chtěl tim říct, že Metalex vydržel hodně.

PS: Dneska už mám 130 km najeto, heč!
Naposledy upravil(a) Pája dne pát lis 14, 2008 22:28, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Pája píše:Chtěl tim říct, že Metalex vydržel hodně.
Ok, to sem potom ticho :wink: Mozna by tam pomohly carky ... :P
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Pája píše:Metalex nebyli dvacetiletý kutilové... ¨
A od doby, co sem si čuchnul k úpravám, tak bych se se sérií nespokojil ani na okamžik. :twisted:
vždyť je ti 98-nebo ne :evil:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To sice jo, ale mám zkušenosti a rozum 20ti letýho kluka...
Dneska sem si zas vyměnil olej. 10W-40 polo a udělal ještě jednou vůle ventilů.

Sluší mu to, co?
Přílohy
endžínek.jpg
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

To rozvodový kolo je to stavitelný z Maďarska?
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ten podtlak na druhe komoře myslíš vážně??.. :mrgreen: :P :D
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To Yellow: To staviteloný kolo je z Čivic u Pardubic. Udělal mi ho jeden šikovnej pán podle obrázku z maďarskejch stránek.

To LRRH: Jasně, v Příbrami mi nikdo z 1,7ček nestačil. Je to tam jen na zajetí a než vyřešim sací potrubí na pořádný gazniky. Ale když se to podaří na brzdě odladit, aby to nebylo moc chudý, tak ho tam klidně nechám.

Dneska dalších 250km, ale zdá se mi, že přibejvá olej... :scratch:
lada1600ttt
Příspěvky: 34
Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
Bydliště: Trnava

Příspěvek od lada1600ttt »

Pripojim sa k vasej teme... moj motor ma kompresny 9,5:1 a tlaky 16.5. Najazdil som na tom uz 14 tis Km a uplne v pohodke. Akurat sa zacali prejavovat selijake drobne aj vatsie vole na chudatko vacke a ventiloch, lenze ta ma za sebou 160 tis km bez nicoho. takze je zrela na GO. Ale podarilo sa mi dodr.. prevodovku, diferak a uz som aj zlomil kardanovy kriz :) ale motor ztial OK. Vsimol som si ale taku vec ze sviecky Brisk sa moc nelubia z velkym tlakom. Vzdy mi jedna niekedy aj dve po case odidu.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Na jakym motoru? A seš si jistej, že máš poměr 9,5:1? 1,7ka má 9.3:1 a tlaky okolo 12ti atm...
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Pája píše:To Yellow: To staviteloný kolo je z Čivic u Pardubic. Udělal mi ho jeden šikovnej pán podle obrázku z maďarskejch stránek.

To LRRH: Jasně, v Příbrami mi nikdo z 1,7ček nestačil. Je to tam jen na zajetí a než vyřešim sací potrubí na pořádný gazniky. Ale když se to podaří na brzdě odladit, aby to nebylo moc chudý, tak ho tam klidně nechám.

Dneska dalších 250km, ale zdá se mi, že přibejvá olej... :scratch:
že by instantní klika :lol: :?:
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“