Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
letos v jedovnicich mi marek meril tlaky na motoru. prvni valec 13,5(zrejme spatne zabrousenej ventil. krouzky to nejsou. motor si nevzal behem 2.5tkm ani kapku oleje) a ostatni valce mu to vystrelilo. kolik tam je nevim. 1.7 a hlava snizena o 2,5mm(oproti hlave 21011-xxx o 4mm. nebyl problem s tim jit na 185 tacho - asi 165 real a sel i dal. jen prede me vlitl s felicii). starter nejakej starej. obcas chytne misto kde ma problem tocit jinak toci rychle (proc to netusim). motor doted jezdil ok. jen studenej strasne rachotil. ted sem udelal jinou hlavu. o vikendu nasadim
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Bejvalej motor 1,7k snižena hlava ičkova o 2mm, starter točil jak kdy, motor měl tvrdši chod a tlaky nezměřitelny na studenym motoru 16,5 . Motor odešel pravděpodobně kvuli špatnemu předstihu
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
A to se ti zda na zavodni motor malorosta píše:jak tak čtu-zlatá sériovka motory který dělal metalex vykazovaly naprostou spolehlivost do ujetí 13-15 tisíc
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
Chtěl tim říct, že Metalex vydržel hodně.
PS: Dneska už mám 130 km najeto, heč!
PS: Dneska už mám 130 km najeto, heč!
Naposledy upravil(a) Pája dne pát lis 14, 2008 22:28, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
To Yellow: To staviteloný kolo je z Čivic u Pardubic. Udělal mi ho jeden šikovnej pán podle obrázku z maďarskejch stránek.
To LRRH: Jasně, v Příbrami mi nikdo z 1,7ček nestačil. Je to tam jen na zajetí a než vyřešim sací potrubí na pořádný gazniky. Ale když se to podaří na brzdě odladit, aby to nebylo moc chudý, tak ho tam klidně nechám.
Dneska dalších 250km, ale zdá se mi, že přibejvá olej...
To LRRH: Jasně, v Příbrami mi nikdo z 1,7ček nestačil. Je to tam jen na zajetí a než vyřešim sací potrubí na pořádný gazniky. Ale když se to podaří na brzdě odladit, aby to nebylo moc chudý, tak ho tam klidně nechám.
Dneska dalších 250km, ale zdá se mi, že přibejvá olej...
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
- Bydliště: Trnava
Pripojim sa k vasej teme... moj motor ma kompresny 9,5:1 a tlaky 16.5. Najazdil som na tom uz 14 tis Km a uplne v pohodke. Akurat sa zacali prejavovat selijake drobne aj vatsie vole na chudatko vacke a ventiloch, lenze ta ma za sebou 160 tis km bez nicoho. takze je zrela na GO. Ale podarilo sa mi dodr.. prevodovku, diferak a uz som aj zlomil kardanovy kriz ale motor ztial OK. Vsimol som si ale taku vec ze sviecky Brisk sa moc nelubia z velkym tlakom. Vzdy mi jedna niekedy aj dve po case odidu.
že by instantní klikaPája píše:To Yellow: To staviteloný kolo je z Čivic u Pardubic. Udělal mi ho jeden šikovnej pán podle obrázku z maďarskejch stránek.
To LRRH: Jasně, v Příbrami mi nikdo z 1,7ček nestačil. Je to tam jen na zajetí a než vyřešim sací potrubí na pořádný gazniky. Ale když se to podaří na brzdě odladit, aby to nebylo moc chudý, tak ho tam klidně nechám.
Dneska dalších 250km, ale zdá se mi, že přibejvá olej...