Tak túto kostru ja nemám, asi to nejak napravímJelen píše:Marek89, no to je jedno ukostření, ale motor má být ukostřen kovovým páskem někde v místě prvního válce u sání na kostru k čelu.
alternator
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
U mojí pětky ani u sedmy nic takového nebylo, lano ze záporného pólu baterky jde na čelo ev. na odpojovač a pak čelo (pětka, dodělávaný). Jako hlavní ukostření je využito lana z kastle na koš převodovky. Což samozřejmě nevylučuje dodatečné ukostření lanem na dlouhý šteft na svodech (včera jsem to realizoval, ale ještě neodzkoušel jestli to něco přineslo). Nicméně dobíjení mi šlapalo i bez toho, ukostření alternátoru přes spodní šroub a šteft v pumpě mi připadá dostačující, ale nemám nic proti dodatečnému pojištění výše zmiňovaným způsobem. Kulatci vyšších tříd (ne 01) mohou mít svá specifika, viděl jsem na nich i pletené svazky ukostřující kapotu apod. jestli to bylo origo nevím.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Jelen, môžeš to ukostrenie odfotiť ? diky
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
a v plno hranatcich ti od vyroby vede z toho ocka na cele drat na steft na svodyKoko Loko píše:Sichr to je, ale připadá mi zbytečný, je takový kladný tunning, bych řekl.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Já to tenkrát vyřešil kabelem z mínusu na jeden šroub startéru. kabel měl tak cca 6mm průměr pletenej a na obou koncích měl očka zaletovaná a zafénovaná smršťovkou.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
A tady bývá „jádro pudla“ . Na styku dvou různých kovů časem vznikne článek ,silně podporující korozi v tomto místě (Toto je důvod proč se musí mezi Al a Cu vedení vkládat CupAl podložky, které tomuto jevu zamezí). Poněvadž kostra alternátoru je z Al slitiny a napínák je železný vzniká zde velice dobrý izolant Al2O3 (sorry – indexy zde neumím), poněvadž toto místo je vystaveno vlhkosti a někdy bývá i ostřikováno chladící kapalinou ze špatně těsnícího hřídelového kroužku čerpadla . A platí to i pro přechody mezi Cu pletenými ukostřovacími vodiči a místem ukostření. Kontrola je jednoduchá – je-li toto v pořádku , pak mezi kostrou alternátoru a minus pólem aku (za chodu motoru ve zvýšenýchSaša píše:Pokud tam napětí bude OK tak "poslechni" Pátrače . Měř proti "tělu" altíku ..
otáčkách) nesmíme naměřit více než desítky mV .
P.S. Takže asi nejlepší rada bude ta včerejší od Pátrače - čistit ,čistit a čistit spoje.
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Nameral som max 50mVPetr HC píše: Kontrola je jednoduchá – je-li toto v pořádku , pak mezi kostrou alternátoru a minus pólem aku (za chodu motoru ve zvýšených otáčkách) nesmíme naměřit více než desítky mV .
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!