Otáčkoměr

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Popisky ani hodnoty bohužel vyznačeny nejsou. Je to trochu rozmazané, ale snad to nevadí... :oops:
Přílohy
schéma PAL.jpg
Honza
Osa Praha - Brno
Dusan
Příspěvky: 3916
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No neviem ale jeden otackomer co som mal zo skodovky obsahoval 3 tranzistory :) fakt neviem co ich tam tolko robilo :D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mrknu na to, hodnoty dodám, jen strpení.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Wenca084
Příspěvky: 332
Registrován: sob zář 22, 2007 17:04
Bydliště: Mělník

Příspěvek od Wenca084 »

Ahoj, zdravím všechny!! Otáčkoměr jsem vyměnil za jiny ( funkční ) .. Už mě to ukazuje od 0 až skoro na doraz - je to nádhera. Chtěl bych všem co se mi snažili poradit nebo pomoct stašně a hodně poděkovat. DĚKUJI Venca
Vaz 21061 r.v. 1986 Lada 1500S , Mechanik Lada 1600 MTX , Simson SR70
Miuvek
Příspěvky: 46
Registrován: pon kvě 26, 2008 12:42
Bydliště: Konická vrchovina

Příspěvek od Miuvek »

Mám 2107, rv1986 a sporadicky mi začal vynechávat otáčkoměr, až přestal fungovat úplně. Otáčkoměr má tři vývody: +12V, kostra a signál (impulsy od zapalovací cívky). Otáčkoměr je s deskou plošných spojů přístrojovky pomocí tří vodičů. Za tímto účelem jsou k plošnému spoji přinýtovány tři fast-on konektory a jak jsem nakonec zjistil, na těchto plechových konektorech napájecí napětí nebylo, přitom v plošném spoji prokazatelně ano. Na první pohled zde nemohla být závada, protože konektory byly přinýtovány opravdu nafest - žádný náznak vůle. Po propájení spoje je všechno OK. :shock: Ani nevím, který byl špatný, pro jistotu jsem propájel všechny tři.
Tož jenom tak pro zajímavost, kdyby to někoho podobně vypeklo. 8)
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

mám taky problém mě zas otáčkoměr třeba když nastartuju na sytič...tak vylítne až na 8000 otáček a po chvíli se vrátí...asi kostra co?
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1817
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

To, že ti vyletí je normálna vec, ale žeby až na 8000 vyletel, tak to sa mi ako normal nezdá. Mne na plný sytič vyletí na cca 3000 a potom klesne na 2500. V ktorom aute to robí ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

me u 061 pri otoceni klicku do prvni polohy priblikne kontrolka blinkru ale blinkry nebliknou :P neresil bych. za jizdy chodi? nesahat :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Miči

Příspěvek od Miči »

Mě zase pozastavuje při zrychlování dá se říct že ve stupnici jde celkem ve čtyřech krocích, a už mě to leze na nervy. Netušíte někdo jak to dát dohromady?
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Buďto drhne ručka o stupnici (jednoduchá oprava) nebo jsou v měřícím systému železné pilinky (a to už je "ořech")
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Marek89 píše:To, že ti vyletí je normálna vec, ale žeby až na 8000 vyletel, tak to sa mi ako normal nezdá. Mne na plný sytič vyletí na cca 3000 a potom klesne na 2500. V ktorom aute to robí ?
Normální věc? To asi né... To mě taky na plný sytič běží motor nejdřiv kolem 2500 a potom to klesne na 2000, ale to klesnou skutečné otáčky motoru, je to slyšet. Né jen ručka na otáčkoměru... Tedy snad jsem pochopil jak si to myslel.
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1817
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

No ono je to tak, že keď štartujem na plný sýtič, tak k tomu mám aj stlačení pedál plynu.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“