Díra v sacím potrubí

Moderátor: Moderátoři

Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

S M6 závitem je tam jedina - tahle na odtok!!!

A 3mm - třeba myslel 3mm jako vnější průměr?! :?:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Štěpán Getsko píše:S M6 závitem je tam jedina - tahle na odtok!!!
to není až tak pravda, ta podtlaková je taky M6....
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Pokuď myslíš podtlak na brzdy,tak to bude něco kolem 14mm ale pokuď myslíš na nucenej běh naprázdno pro Ozona, tak to ti neřeknu jistě, ale zas na druhou stranu pokuď má 2103 z roku 1975, tak to v tý době ještě ozon byl někde na houbach :D :!:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

jj mluvim o tom nátrubku na podtlak..
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

sak muze mit menene potrubi...a na ten podtlak je to tez M6...to bylo prave zavadejici, stejne jako popsane umisteni...Navic sani z auta na LPG ma nekde pridanej vyvod na podtlak tak by to tam mohl nekde mit...
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Vzhledem k tomu že psal že po nalití trochy benzínu do potrubí ten benzín vytéká tím vyústěním na výfuk, tak určitě myslel tu odtokovou trubku. Ostatní vývody jsou z boku popřípadě s horní strany potrubí, takže aby to teklo tama tak by tam musel toho benzínu nalít kýbl.
VAZ 1117
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

L O: vidis, toho sem si nejak nevsimnul... :roll:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

A vypadá to, že má tu trubičku ulomenou a zbyla mu tam jen ta matice s dírou (také se mi to kdysi povedlo ulomit)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Drobek81 píše:Navic sani z auta na LPG ma nekde pridanej vyvod na podtlak
to je vývod kvůli sytiči ne??.. byvá většínou z horní strany sání a to buď na 1, nebo 4 válci..
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Tak vskutku to je ta která je na tom obrázku červeně orámovaná :wink:

ten průmě 3 mm - je to vyrobené z nějakého 6 hranného kusu tyče, která má na jednom konci závit M6 a skrz tuto celou "tyčku" je díra průměru cca 3mm. Snad jsem to vysvětlil pochopitelně :roll:

Ale nejde z ní žádná zahnutá hadička jak je na tom obrázku malováno.... :roll:
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

ta trubička co z ní má vézt se docela často láme
VAZ 1117
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

nová stojí pár kaček, našroubuješ a ohneš..
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Aha, tak díky moc. :wink: nějakou tu trubičku tam dám a ohnu.
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Uživatelský avatar
Liborec
Příspěvky: 6
Registrován: sob led 13, 2007 12:48
Bydliště: Bělotín, okr.Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liborec »

Luděk Ondrůch píše:Pokud myslíš to červeně orámované, tak ta trubička slouží k odvodu kondenzátu ze sběrného potrubí. Rozhodně ji neucpávej!

Tak vy odbornici to je kanalek kterým vyteče ven přebytečný benzín když neni nastartovaný motor a benzin by tekl do valcu tak teče ven. ale je tam při montovana taková trubička jestli tam neni tak to muže mas k čemu to tam vlastně je.
Uživatelský avatar
Liborec
Příspěvky: 6
Registrován: sob led 13, 2007 12:48
Bydliště: Bělotín, okr.Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Díra v sacím potrubí

Příspěvek od Liborec »

Štěpán Getsko píše:
Vladimír píše:Zdravim
Včera jsem tak drobně pracoval v motorovém prostoru a zjistil jsem jednu takovou velmi zajímavou věc - díru v sacím potrubí se závitem M6 do kterého je zašroubován nějaký "nipl" s kuželovým závitem a asi trojkou dírou v něm nakrz :shock:

Může mi někdo říci co tímhle chtěli soudruzi říci? Je přímo pod přípojkou hadice k posilovači brzd. A vypadá to jako originální díl, ne nějaký homemade :roll: A v Tůmovi jsem o něm nic nenašel....

Určitě to souvisí s vlastním sacím prostorem, zkousil jsem do sacího potrubí nalít něco benzínu a vytékal odtamtud, a to prímo na výfukové potrubí.... :shock:

Dík za odpovědi. Jo, je to LADA 1500, rok 75
Tahle trubička tam musí být. Dokonce se ani nesmí zaslepovat a to proto, že konstruktéři při navrhování karbu brali v úvahu i přisávání vzduchu touhle trubičkou.
Ta trubička slouží předevšim k tomů, aby se neuchlastal motor v zimě při startování. Někteří jedinci totíž se říděj tím, že napumpujou akcelerační pumpičkou litry benzínu, aby to vůbec nakopli - a uchlastaj to. Proto je tam ta trubička, která je napojena v sacím potrubí na takovou malinkou prohlubeň. Tím pádem přebytek benzínu odteče ven a ne do válcu, aby vyskratovali svíčky.

No konečně jeden odborník

Taky jsi někdy začínal, tak se tak vyjadřuj, nenarodil si se jako odborník, navíc se tu všichni snažili pomoct. A.
Naposledy upravil(a) Liborec dne pát srp 10, 2007 21:01, celkem upraveno 4 x.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“