Díra v sacím potrubí
Moderátor: Moderátoři
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Díra v sacím potrubí
Zdravim
Včera jsem tak drobně pracoval v motorovém prostoru a zjistil jsem jednu takovou velmi zajímavou věc - díru v sacím potrubí se závitem M6 do kterého je zašroubován nějaký "nipl" s kuželovým závitem a asi trojkou dírou v něm nakrz
Může mi někdo říci co tímhle chtěli soudruzi říci? Je přímo pod přípojkou hadice k posilovači brzd. A vypadá to jako originální díl, ne nějaký homemade A v Tůmovi jsem o něm nic nenašel....
Určitě to souvisí s vlastním sacím prostorem, zkousil jsem do sacího potrubí nalít něco benzínu a vytékal odtamtud, a to prímo na výfukové potrubí....
Dík za odpovědi. Jo, je to LADA 1500, rok 75
Včera jsem tak drobně pracoval v motorovém prostoru a zjistil jsem jednu takovou velmi zajímavou věc - díru v sacím potrubí se závitem M6 do kterého je zašroubován nějaký "nipl" s kuželovým závitem a asi trojkou dírou v něm nakrz
Může mi někdo říci co tímhle chtěli soudruzi říci? Je přímo pod přípojkou hadice k posilovači brzd. A vypadá to jako originální díl, ne nějaký homemade A v Tůmovi jsem o něm nic nenašel....
Určitě to souvisí s vlastním sacím prostorem, zkousil jsem do sacího potrubí nalít něco benzínu a vytékal odtamtud, a to prímo na výfukové potrubí....
Dík za odpovědi. Jo, je to LADA 1500, rok 75
Škoda Rapid 130 1987
Škoda a Lada mohou být přátele...
Škoda a Lada mohou být přátele...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Velmi vhodné řešení pro ekonoměr
Pravděpodobnější rozluštění této záhady bude v tom, že sací potrubí na tomto voze není původní, ale z nějakého novějšího modelu (a to konkrétně z modelu s recirkulací výfukových plynů). L.
Pravděpodobnější rozluštění této záhady bude v tom, že sací potrubí na tomto voze není původní, ale z nějakého novějšího modelu (a to konkrétně z modelu s recirkulací výfukových plynů). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
zpetne vedeni vyfukovych plynu se resilo pod karbec, resp. pod saci potrubi vyustenim kovove trubicky o prumeru cca8mm...to co popisuje je u hadice posilovace tak spis z modelu na ekonomizer...ale nechapu jak pise ze to zacpal a ono to chciplo...to je divne, melo by to pomoct...Luděk Musil píše:(a to konkrétně z modelu s recirkulací výfukových plynů)
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
No, já myslím že je to tím, že ten motor jsem seřídil na stav kdy si to cucá falešný vzduch touhletou dírouDrobek81 píše:zpetne vedeni vyfukovych plynu se resilo pod karbec, resp. pod saci potrubi vyustenim kovove trubicky o prumeru cca8mm...to co popisuje je u hadice posilovace tak spis z modelu na ekonomizer...ale nechapu jak pise ze to zacpal a ono to chciplo...to je divne, melo by to pomoct...Luděk Musil píše:(a to konkrétně z modelu s recirkulací výfukových plynů)
Po jejím zacpání se to zřejmě "uchlastalo"...
Škoda Rapid 130 1987
Škoda a Lada mohou být přátele...
Škoda a Lada mohou být přátele...
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
taky fakt, ale urco tam dira v sacim byt nesmi...takze to zacpi a zkus seridit znovu.Pokud je dira 3mm prumer tak to taky ovlivni chod, jak jsem psal, nejvic trpi prave ten treti valec bo nedostava co zada...Vladimír píše:Po jejím zacpání se to zřejmě "uchlastalo"...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Metrický obyčejný tam lze s citem zašroubovat a bude dobře sloužit, mám pocit, že ten origo trubičkošroub se neliší od obyčejného šroubu, vyjma dutiny samozřejmě, aspoň tak to bylo na nebohé pětce.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Díra v sacím potrubí
Tahle trubička tam musí být. Dokonce se ani nesmí zaslepovat a to proto, že konstruktéři při navrhování karbu brali v úvahu i přisávání vzduchu touhle trubičkou.Vladimír píše:Zdravim
Včera jsem tak drobně pracoval v motorovém prostoru a zjistil jsem jednu takovou velmi zajímavou věc - díru v sacím potrubí se závitem M6 do kterého je zašroubován nějaký "nipl" s kuželovým závitem a asi trojkou dírou v něm nakrz
Může mi někdo říci co tímhle chtěli soudruzi říci? Je přímo pod přípojkou hadice k posilovači brzd. A vypadá to jako originální díl, ne nějaký homemade A v Tůmovi jsem o něm nic nenašel....
Určitě to souvisí s vlastním sacím prostorem, zkousil jsem do sacího potrubí nalít něco benzínu a vytékal odtamtud, a to prímo na výfukové potrubí....
Dík za odpovědi. Jo, je to LADA 1500, rok 75
Ta trubička slouží předevšim k tomů, aby se neuchlastal motor v zimě při startování. Někteří jedinci totíž se říděj tím, že napumpujou akcelerační pumpičkou litry benzínu, aby to vůbec nakopli - a uchlastaj to. Proto je tam ta trubička, která je napojena v sacím potrubí na takovou malinkou prohlubeň. Tím pádem přebytek benzínu odteče ven a ne do válcu, aby vyskratovali svíčky.
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
kdyz to tak ctu,nejsem si jistej jestli opravdu nemysli tu odtokovou trubicku(nema ale dirku 3mm,spis tak 0,3mm).Podle zacatku prispevku je to u hadice k posilovaci brzd, tak ted su mimo...Pokud je to ta odtokova tak urco neucpavat:) myslel sem ze ma na mysli spis na podtlak ke karbecu, pripadne nejakou vifikundaci ktera se dava pri montazi LPG