Nežere to nějak moc?? 2103

Moderátor: Moderátoři

Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..

štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9393
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Štěpán Getsko píše: 7,5 má 2103 a 6,5 má 2106 :!:
Little Red Riding Hood píše:vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..
štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
Dovolil bych si tak trochu nesouhlasit... Plovákovou hladinu nastavenou na 7,5mm mají všechny karburátory do koncového čísla 02 (2101 - 1107010-02 , do roku 1976), ostatní mají plovákovou hladinu 6,5mm. Tudíž to znamená, že plovákovou hladinu nastavenou na 6,5mm mají mít i 2101 od r. 1977.
Omezit rozdělení pouze na 2103 a 2106 prostě nelze .... rovněž tak není pravdou Weber versus Ozon

Druhá věc: máš klapku druhé komory ovládanou podtlakem? (typ karburátoru OZON). Jestli si to už psal, tak sorry. Ovšem na seřízení plovákové komory to nemá vliv.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Pája píše:Já mám na 1,7 karb Ozon, trysky a vzdušníky 112/150 a 150/150, hladinu 8,5mm a dálky jezdim pod sedm litrů stylem Lážo plážo do devadesáti km/h.
Těch 8,5 má nějaké logické odůvodnění?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Karburátor je WEBER :wink: (mechanická 2. komora)

jinak co se týče toho modelového roku 1975 nejsem si jím na 100% jist, ale vzhledem k tomu, že první registrace proběhla 2.1.1976 usuzuji, že to s velkou pravděpodobností bude 75tka :wink: Dá se to kdyžtak nějak odlišit podle nějakých detailů? (75/76)

Dík :wink:
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9393
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Určitě se to poznat dá. Během celé výroby proběhla spousta modifikací. Zkus nastudovat Tůmu (http://ladaklub.com - technika - knihovna) a určitě tam vypátráš různé detaily dle roků výroby.
Ovšem píšeš rok 75/76, ale že dle čísla na karburátoru máš mít hladinu v plovákové komoře nastavenou na 6,5mm .... což mi moc nesedí. Karburátory s tímto nastavením se používaly až od roku 1977 (+- ... znáte rusáky).

P.S Na pravém boku bloku motoru je nálitek s přesným datumem výroby bloku. Takto lze alespoň poznat přesný den odlití bloku motoru - i když ne kompletaci auta.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Little Red Riding Hood píše:vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..

štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
Mám dva manuály na ladu 2103. Jeden je v češtině hnědej a druhej v ruštině modrej z roku 1977. V tý ruský je hladina na 6,5mm a je to WEBER. Pokusím se to naskenovat a vložit sem.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Tady to je.
Přílohy
Scan0037.jpg
Scan0036.jpg
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Hmm, kouknu na ten blok. Dík

Jinak z mé strany omluva - Koukal jsem na číslo karburátoru - podle Tůmy to je ten typ kde mají být oba vzdušníky 150 :shock: Ale podle manuálu k autu ne :!: Ten uvádí ten druhý typ karburátoru :roll: :roll: :lol: :lol:

No což, o víkendu tam vrátim ty 150ky.... :wink:

To je ale bordel v tý literatuře :!:
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

na tumu sa nespoliehaj, casto keca ;)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Takže Vladimíre......z této debaty jsem nějak nevyčet, co vlastně teda opravdu v autě máš za karbec - 2103, 2106 nebo OZON?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Je tam 2103 :wink:

Teď už s původními tryskami :wink:
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Koko Loko píše:
Pája píše:Já mám na 1,7 karb Ozon, trysky a vzdušníky 112/150 a 150/150, hladinu 8,5mm a dálky jezdim pod sedm litrů stylem Lážo plážo do devadesáti km/h.
Těch 8,5 má nějaké logické odůvodnění?
O 1 mm nižší hladina - chudší směs - nižší spotřeba, lepší teplý starty.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“