Nežere to nějak moc?? 2103
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Štěpán Getsko píše: 7,5 má 2103 a 6,5 má 2106
Dovolil bych si tak trochu nesouhlasit... Plovákovou hladinu nastavenou na 7,5mm mají všechny karburátory do koncového čísla 02 (2101 - 1107010-02 , do roku 1976), ostatní mají plovákovou hladinu 6,5mm. Tudíž to znamená, že plovákovou hladinu nastavenou na 6,5mm mají mít i 2101 od r. 1977.Little Red Riding Hood píše:vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..
štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
Omezit rozdělení pouze na 2103 a 2106 prostě nelze .... rovněž tak není pravdou Weber versus Ozon
Druhá věc: máš klapku druhé komory ovládanou podtlakem? (typ karburátoru OZON). Jestli si to už psal, tak sorry. Ovšem na seřízení plovákové komory to nemá vliv.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Těch 8,5 má nějaké logické odůvodnění?Pája píše:Já mám na 1,7 karb Ozon, trysky a vzdušníky 112/150 a 150/150, hladinu 8,5mm a dálky jezdim pod sedm litrů stylem Lážo plážo do devadesáti km/h.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Karburátor je WEBER (mechanická 2. komora)
jinak co se týče toho modelového roku 1975 nejsem si jím na 100% jist, ale vzhledem k tomu, že první registrace proběhla 2.1.1976 usuzuji, že to s velkou pravděpodobností bude 75tka Dá se to kdyžtak nějak odlišit podle nějakých detailů? (75/76)
Dík
jinak co se týče toho modelového roku 1975 nejsem si jím na 100% jist, ale vzhledem k tomu, že první registrace proběhla 2.1.1976 usuzuji, že to s velkou pravděpodobností bude 75tka Dá se to kdyžtak nějak odlišit podle nějakých detailů? (75/76)
Dík
Škoda Rapid 130 1987
Škoda a Lada mohou být přátele...
Škoda a Lada mohou být přátele...
Určitě se to poznat dá. Během celé výroby proběhla spousta modifikací. Zkus nastudovat Tůmu (http://ladaklub.com - technika - knihovna) a určitě tam vypátráš různé detaily dle roků výroby.
Ovšem píšeš rok 75/76, ale že dle čísla na karburátoru máš mít hladinu v plovákové komoře nastavenou na 6,5mm .... což mi moc nesedí. Karburátory s tímto nastavením se používaly až od roku 1977 (+- ... znáte rusáky).
P.S Na pravém boku bloku motoru je nálitek s přesným datumem výroby bloku. Takto lze alespoň poznat přesný den odlití bloku motoru - i když ne kompletaci auta.
Ovšem píšeš rok 75/76, ale že dle čísla na karburátoru máš mít hladinu v plovákové komoře nastavenou na 6,5mm .... což mi moc nesedí. Karburátory s tímto nastavením se používaly až od roku 1977 (+- ... znáte rusáky).
P.S Na pravém boku bloku motoru je nálitek s přesným datumem výroby bloku. Takto lze alespoň poznat přesný den odlití bloku motoru - i když ne kompletaci auta.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Mám dva manuály na ladu 2103. Jeden je v češtině hnědej a druhej v ruštině modrej z roku 1977. V tý ruský je hladina na 6,5mm a je to WEBER. Pokusím se to naskenovat a vložit sem.Little Red Riding Hood píše:vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..
štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, kouknu na ten blok. Dík
Jinak z mé strany omluva - Koukal jsem na číslo karburátoru - podle Tůmy to je ten typ kde mají být oba vzdušníky 150 Ale podle manuálu k autu ne Ten uvádí ten druhý typ karburátoru
No což, o víkendu tam vrátim ty 150ky....
To je ale bordel v tý literatuře
Jinak z mé strany omluva - Koukal jsem na číslo karburátoru - podle Tůmy to je ten typ kde mají být oba vzdušníky 150 Ale podle manuálu k autu ne Ten uvádí ten druhý typ karburátoru
No což, o víkendu tam vrátim ty 150ky....
To je ale bordel v tý literatuře
Škoda Rapid 130 1987
Škoda a Lada mohou být přátele...
Škoda a Lada mohou být přátele...
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Takže Vladimíre......z této debaty jsem nějak nevyčet, co vlastně teda opravdu v autě máš za karbec - 2103, 2106 nebo OZON?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele: