Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Ked to obrezete takto:
Obrázek
tak nebudete mat ziadne problemy :P

Ja to tak mam uz takmer dva roky/odkedy mam LPG/ a chodi to super. Samozrejme, ze aj v zime. Teply vzduch od motoru to tieni najlepsie ako sa da a LPG to neodvieva...

Tommele, Tebe to jak beha? Nie ze ma budes na najblizsom zraze nahanat, ze na co som Ta to naviedol :mrgreen:
Naposledy upravil(a) Majo dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

To víš že budu :P Ne jezdí to dobře jde to na benzinu lepe do otaček a i na plyn žadnej problem :twisted:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

taky sem upravil - minulej ctvrtek, yale zatim sem s tim po dalnici nejel...
Přílohy
IM000564.jpg
IM000565.jpg
IM000566.jpg
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

nyni muzu zapojit oddychovou hadici do filtrboxu a nezasere mi filtr. Je to za tema otvorama v prednim cele, tak uvidime jak to bude sat:) hadice ma prumer 8,5cm
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

hmm, ono to normalne zasiera filter? ide to predsa zvnutra a podtlak z motora to strhne dnuker skor ako sa to stihne dotknut filtera :weedman:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

no to by me taky zajimalo jak je to mozny, ale kdyz sem tam dal tu hadici tak byl filtr po par stech kilometrech total plnej olejem, zatimco kdyz ne, tak ne...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

tak jsem bádal, napřed jsem nasadil 1/3 ořezanej, nechtělo to na to ani chytnout, nějak jsem upustil od štelování karbu a zase to sundal. Dle kamaráda jsem nasadil hadici předehřevu a vyvedl ji před baterku, takže motoru se dostává i při stání totálně studeného vzduchu, s menším náporem během jízdy. Dojmy jsou takové, že kolem 3500 motor řve, jako by se měl rozskočit, charakteristika se změnila tak, že na jedničku a dvojku to jede stejně, pak na trojku od 3000 to trošku zpomalilo a pak to rychleji vyskočí (od 50km/h)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
shackey
Příspěvky: 2
Registrován: ned črc 01, 2007 16:26
Bydliště: Trstená Limerick

filter

Příspěvek od shackey »

Nemyslim si ze tu skrinku treba obrezat uplne lebo to sanie je nad vyfukovym potrubim a este schovane v pod kapotou. Ja som to vyriesil takto http://lada.slovensky-raj.sk/images/vzduchovy%20filter/ Ma to viac vyhod, nie je zrusena zimná prevadzka lebo vyko sa otoci a to co neprekryje tesnenie ohrevu vzduch sa lahko dotesni tkaninou . Na letnej prevadzke je to kompaktne utesnene z troch stran cize to zachytava napor vzduchu . Motor pri zahriati na volnobehu nema problemy len pri starte treba riadne zoslapnut pedal plynu . Inac ak sa tam dava sportovy filter tak je ju skoda neupravit lebo vzduch ide hlavne cez jedno miesto v predu za vyustenim nasavania a tam ho aj najviac zanasa . Ako som ju upravil uz s tym nemam absolutne problem .
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

ok, a co mi řekne LPG na konus, vyvedeny na misto, kde si drive hovela baterka? Uvazuju nad nejakym Jacky za 500, na vyzkouseni.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

kamaratovi to fungovalo...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Acibuk píše:ok, a co mi řekne LPG
Při rychlejsí jízdě cca100a výš při vyřazení na neutrál to z největší pravděpodobností chcípne protože ve filtru vznikne přetlak vliven "upraveného nasávaní"(otevřeného dopředu) i sebemenší přetlak ve filtru spůsobí zavření druhého stupně reduktoru LPG!.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

tak dnes som urobil otvoreny airbox z 1/2.Od motora som to nechal neorezane.
Postrehy:-klesol volnobeh
-lepsie reaguje na pridanie plynu
-lepsia akceleracia zo 75km/h na 100km/h
-ak pridam naplno a hned pustim nohu z plynu,citit jemne cuknutie
-motor ma hrubsi zvuk,ale nepocujem ziadne sycanie :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

syceni je nejvic slyset u takhle orezanyho pri chcipnuti motoru :P
volnobeh se snizil. hmm. to mi asi udelalo taky. ale u icka nevim jak to ovlivnit :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Aha,tak to zasycanie pri vypnti sa prejavuje :P raz som mal blbo utiahnuty filterbox a sycalo to skoro pri kazdej zmene polohy skrtiacej klapky :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

znizil sa volnobeh? jasnee, pretoze po takejto uprave treba karburator znovu nastelovat :!:

U Icka som to nespozoroval(ale to moze byt tym ze predtym som icko nemal a jak som ho tam naprasil tak rovno orezane - volnobeh je normalny - akurat)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“