řízení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

řízení

Příspěvek od kubahosi »

Ahojte všiml jsem si, kdyz chci zatačet do leva tak mi to jde s menší silou nez do prava, ale když stojím a hraju si s volanten kdyz ma malou vuli tak do leva kdyz ho davam tak nekde neco boucha:-(
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Identifikaci bych viděl nejlépe ve dvou lidech - jeden se stará o volant, druhej zrakem, hmatem a sluchem kontroluje všechny části co připadají v úvahu. Akorát bych si nerad lehal v tý kose na zem... teda pokud jen tím zrakem nenajdeš něco úplně na šrot.
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Jo, přesně tak, tyhle závady se hledaj v jednom člověku opravdu blbě, když jsem eliminoval mlácení v přední nápravě, přítelkyně skákala po blatníku a já postupně chytal za veškeré součásti, které se mohly pazvuků účastnit...
Doporučoval bych prohlédnout:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11667
http://forum.ladaklub.com...?t=2416&start=0
možná je tahle problematika rozebrána ještě někde jinde tady, ale nechce se mi hledat... :)
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
Grov3
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grov3 »

Bucha to len na jednom mieste alebo stále ked točíš volantom do ľava ? Môže to byt to že ti čap na tyči riadenia dre o zvody, ja som mal ten problem na byvalej 05 :roll:
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

kdyz vjedu treba do mensi díry tak mi to bouchne do volantu ale kdyz jako zatacim tak neboucha ale kdyz zkousim tu vuli a hodim ho jako by do leva tak boucha pri zatacení nic neslysim jenom ze mi to jde lechcejd do leva no
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

možná jsem mimo, ale co by mohlo být stranově závislé? nenapadá mne nic jiného než převodka řízení... Ikdyž díky sbíhavosti jsem mimo :roll: Každopádně: máš v převodce řízení olej? Kontrolní a zároveň plnicí otvor je pod čtyřhranným "šroubem" na plechovém víku převodky. Kontroloval jsi čepy a vše jak jsme radili doposud?
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Může to být ještě pomocný čep řízení, na tohle by možná bylo ideální obětovat 200,- a objednat se na STK pouze na proklepání předku (ovšem chce to známýho, kterej to nikam psát nebude a nestrhne ti známku...
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Já zase nemůžu najít horní mazání čepu na př.kole,na přední nápravě jsou 4 mazací místa nebo jen na každém kole jedno?
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak pokud se nepletu, tak jediná místa na přední nápravě určená k výměně maziva jsou ložiska kol a svislé čepy po demontáži zátek a montáži mazniček. Jestli někdo během let tuto úpravu provedl nebo ne je individuální. Pro kulové čepy řízení platí asi něco podobného s tím rozdílem, že u nich původně žádné otvory nejsou, mazání se provádí po demontáži čepu a prachovky z něj. Nakonec - oficiálně by ty díly měly být bezúbržbové a případný domazávání by mělo sloužit k vytěsnění vody a bince třeba po zničení prachovky...
Teď akorát nevím jestli jsem nějak pomohl :|
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“