řízení
Moderátor: Moderátoři
řízení
Ahojte všiml jsem si, kdyz chci zatačet do leva tak mi to jde s menší silou nez do prava, ale když stojím a hraju si s volanten kdyz ma malou vuli tak do leva kdyz ho davam tak nekde neco boucha:-(
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
Jo, přesně tak, tyhle závady se hledaj v jednom člověku opravdu blbě, když jsem eliminoval mlácení v přední nápravě, přítelkyně skákala po blatníku a já postupně chytal za veškeré součásti, které se mohly pazvuků účastnit...
Doporučoval bych prohlédnout:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11667
http://forum.ladaklub.com...?t=2416&start=0
možná je tahle problematika rozebrána ještě někde jinde tady, ale nechce se mi hledat...
Doporučoval bych prohlédnout:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11667
http://forum.ladaklub.com...?t=2416&start=0
možná je tahle problematika rozebrána ještě někde jinde tady, ale nechce se mi hledat...
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Bucha to len na jednom mieste alebo stále ked točíš volantom do ľava ? Môže to byt to že ti čap na tyči riadenia dre o zvody, ja som mal ten problem na byvalej 05
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
možná jsem mimo, ale co by mohlo být stranově závislé? nenapadá mne nic jiného než převodka řízení... Ikdyž díky sbíhavosti jsem mimo Každopádně: máš v převodce řízení olej? Kontrolní a zároveň plnicí otvor je pod čtyřhranným "šroubem" na plechovém víku převodky. Kontroloval jsi čepy a vše jak jsme radili doposud?
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
Může to být ještě pomocný čep řízení, na tohle by možná bylo ideální obětovat 200,- a objednat se na STK pouze na proklepání předku (ovšem chce to známýho, kterej to nikam psát nebude a nestrhne ti známku...
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak pokud se nepletu, tak jediná místa na přední nápravě určená k výměně maziva jsou ložiska kol a svislé čepy po demontáži zátek a montáži mazniček. Jestli někdo během let tuto úpravu provedl nebo ne je individuální. Pro kulové čepy řízení platí asi něco podobného s tím rozdílem, že u nich původně žádné otvory nejsou, mazání se provádí po demontáži čepu a prachovky z něj. Nakonec - oficiálně by ty díly měly být bezúbržbové a případný domazávání by mělo sloužit k vytěsnění vody a bince třeba po zničení prachovky...
Teď akorát nevím jestli jsem nějak pomohl
Teď akorát nevím jestli jsem nějak pomohl