Rozvody
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
To Vik2: zkus se podívat do Tůmy na str. 68 ... tam je těch 12° napsanejch.
Ale je to platný pro kontrolu časování rozvodu.
Já si to také myslel (tědh 12 stupňů), ale není to správně. L.
Ale je to platný pro kontrolu časování rozvodu.
Já si to také myslel (tědh 12 stupňů), ale není to správně. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Von to nepíše špatně (resp. píše to správně) - bohužel do tisku to přišlo tak, že úvod toho postupu je o stránku dřív a vlastní postup je na následující straně. A kdo to nepřečte pořádně od začátku - je zmaten, uveden v omyl a přesazuje řetěz o zub dopředu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
cetl jsem to asi 5x nez jsem to presadil o zub dopredu......
Prijde me to jasne, i podle obrazku na ktere odkazuje.
Pokud to mam blbe, co me hrozi?? potka se ventil s pistem?? Da se rici v jakych asi otacach??
Prijde me to jasne, i podle obrazku na ktere odkazuje.
Pokud to mam blbe, co me hrozi?? potka se ventil s pistem?? Da se rici v jakych asi otacach??
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
hlavny problem je, ze u niektorych modelov znacky nesedia
pokial mate motor rozobrany, teda prsia su dole a nastavite znacku na ozubenom koliesku retaze proti znacke na bloku a nasledne zalozite prsia a remenicu, znacky na nich nie su oproti sebe. Ovsem nie o 12stupnov, skor tak o 6-8. Mam pocit ze chyba je v remenici, ale nikdy som to presne nemeral.
Pokial je casovanie o zub dopredu, ide to lepsie na vykon a myslim, ze pokial sa nic nestalo doteraz a motor ide "znatelne lepe" netreba to davat do povodneho stavu. Mimochodom, Viku - to je presne to o com sme sa bavili cez SZ, takze o tom uz nemusis uvazovat, Ty to uz mas
pokial mate motor rozobrany, teda prsia su dole a nastavite znacku na ozubenom koliesku retaze proti znacke na bloku a nasledne zalozite prsia a remenicu, znacky na nich nie su oproti sebe. Ovsem nie o 12stupnov, skor tak o 6-8. Mam pocit ze chyba je v remenici, ale nikdy som to presne nemeral.
Pokial je casovanie o zub dopredu, ide to lepsie na vykon a myslim, ze pokial sa nic nestalo doteraz a motor ide "znatelne lepe" netreba to davat do povodneho stavu. Mimochodom, Viku - to je presne to o com sme sa bavili cez SZ, takze o tom uz nemusis uvazovat, Ty to uz mas
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.Pool píše:Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápal Jak to má být teda správně???
Neřeš to, je to marné................
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Kdybych přesadil vačkové kolo o zub do předu, tak by to možná krásně sedělo na 0°Marek píše:To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.
Neřeš to, je to marné................