Rozvody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

:shock: :shock: :shock:
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

nedeste me chlapi..... Ja tomu veril a predelal to, a jeste nadaval na manika co me skladal motor....
No teda ale fakt ted jezdim kopce o kvalt vyse :!:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

To Vik2: zkus se podívat do Tůmy na str. 68 ... tam je těch 12° napsanejch.
Ale je to platný pro kontrolu časování rozvodu.
Já si to také myslel (tědh 12 stupňů), ale není to správně. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

Jo jo, je to Tuma, a stranka 68-69. jak jsem dal odkaz nahore. Pokud je to spatne, proc to tam pise??? A navic, proc me motor jede znatelne lepe :shock: :?: :?: :?: :?:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Von to nepíše špatně (resp. píše to správně) - bohužel do tisku to přišlo tak, že úvod toho postupu je o stránku dřív a vlastní postup je na následující straně. A kdo to nepřečte pořádně od začátku - je zmaten, uveden v omyl a přesazuje řetěz o zub dopředu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

cetl jsem to asi 5x nez jsem to presadil o zub dopredu......
Prijde me to jasne, i podle obrazku na ktere odkazuje.

Pokud to mam blbe, co me hrozi?? potka se ventil s pistem?? Da se rici v jakych asi otacach??
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

pokut běží vačka jakoby trošku dřív mělo by to být lepší pro výkon, ale do jaké míry??... :? ale nevim jako moc je dobré to posouvat... spíš jde o to když snížíš hlavu a nemůžeš se rozhodnout.. jestli dopředu nebo dozadu...
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

hlavny problem je, ze u niektorych modelov znacky nesedia :!:
pokial mate motor rozobrany, teda prsia su dole a nastavite znacku na ozubenom koliesku retaze proti znacke na bloku a nasledne zalozite prsia a remenicu, znacky na nich nie su oproti sebe. Ovsem nie o 12stupnov, skor tak o 6-8. Mam pocit ze chyba je v remenici, ale nikdy som to presne nemeral.


Pokial je casovanie o zub dopredu, ide to lepsie na vykon a myslim, ze pokial sa nic nestalo doteraz a motor ide "znatelne lepe" netreba to davat do povodneho stavu. Mimochodom, Viku - to je presne to o com sme sa bavili cez SZ, takze o tom uz nemusis uvazovat, Ty to uz mas :!:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

jj u tej nivy to casovanie mozno prospeje, ak je posunute tak ze motor taha lepsie odspodu ale zase nebude mat vykon v otackach...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

ja osobne vice vyuziju tah odspoda!
A na druhou stranu malokdy prekrocim 5000ot.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

vik2 píše:ja osobne vice vyuziju tah odspoda!
A na druhou stranu malokdy prekrocim 5000ot.
to je presne to co som myslel ;)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pool

Příspěvek od Pool »

Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápal :shock: Jak to má být teda správně???
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pool píše:Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápal :shock: Jak to má být teda správně???
To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.

Neřeš to, je to marné................ :-)
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pool

Příspěvek od Pool »

Marek píše:To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.

Neřeš to, je to marné................ :-)
Kdybych přesadil vačkové kolo o zub do předu, tak by to možná krásně sedělo na 0° :idea:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“