


Moderátor: Moderátoři
To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.Pool píše:Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápalJak to má být teda správně???
Kdybych přesadil vačkové kolo o zub do předu, tak by to možná krásně sedělo na 0°Marek píše:To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.
Neřeš to, je to marné................