LADA 1800i - pokračování III
Moderátor: Moderátoři
Re: LADA 1800i - pokračování III
Na každou kubaturu musela být samostatná forma, už jenom díky číselnýmu označení typu motoru.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování III
Matko rozsviť ... dcera dala
Co to tady píšete za nesmysly
Teda někteří ...
.
Každý jeden kubický rozměr měl svou vlastní formu (a rozhodně ne kvůli "vylitému" číselnému označení). 1,2 a 1,3 mají nižší bloky, a dvě vrtání. 1,5 1,6 a 1,7 mají vyšší blok a 3 vrtání = dohromady pět různých bloků = pět odlívacích forem. L.







Každý jeden kubický rozměr měl svou vlastní formu (a rozhodně ne kvůli "vylitému" číselnému označení). 1,2 a 1,3 mají nižší bloky, a dvě vrtání. 1,5 1,6 a 1,7 mají vyšší blok a 3 vrtání = dohromady pět různých bloků = pět odlívacích forem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 1800i - pokračování III
Pokial viem vlozky sa davali len ak sa objavili nejake trhliny alebo poskodenia pri vrtani.... alebo vada v odliatkuCory píše:1,2 a 1,5 (1,3 a 1,6) su rozne odliatky, vysokozdvihy maju na strane vyfuku vyztuhy. Odliatky 1,2 a 1,3 (1,5 a 1,6) by teoreticky mohli byt rovnake, ale nie su, pretoze do kazdeho odliatku sa lisovali (alebo inak osadzovali) "vložky", ktore boli rovnake pre všetky motory.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování III
Ano, to je pravda. Dávaly se, ale dělali to jen chvíli, dle literatury tak max dvě leta. Potom je asi přesvědčila ekonomika, že takový "vadný" blok nemá cenu opravovat a šel asi zpátky do pece (ale to je pouze moje domněnka). Nebo se v tom odlévání průběžně zdokonalili tak, že v odlitcích již vady nebylyDusan píše:Pokial viem vlozky sa davali len ak sa objavili nejake trhliny alebo poskodenia pri vrtani.... alebo vada v odliatku

21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 1800i - pokračování III
Tak asi som blb, alebo mam malo info, ale snad nie su valce z rovnakeho materialu ako blok. Aj zvrchu je vidiet dookola kazdeho valca rovnomerny kruzok - ako keby vsunuty valec z ineho materialu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LADA 1800i - pokračování III
Však já nepsal, že vylité číselné označení byl důvod pro vlastní formu, ale že už jenom kvůli tomuhle musel mít logicky každý blok vlastní formu.Luděk Musil píše:Každý jeden kubický rozměr měl svou vlastní formu (a rozhodně ne kvůli "vylitému" číselnému označení). 1,2 a 1,3 mají nižší bloky, a dvě vrtání. 1,5 1,6 a 1,7 mají vyšší blok a 3 vrtání = dohromady pět různých bloků = pět odlívacích forem. L.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování III
Yellow - v pohodě ... Tvou větu jsem použil, protože byla zrovna na ráně
. Ale někteří, nebudu jmenovat (viď Maťo
) málo studovali
.
Ale to jsme trochu odbočili od problému. Mám už nafoceny nějaké obrázky. A odcházím zvednout motor na ponk, abych mohl vytáhnout píst. L.



Ale to jsme trochu odbočili od problému. Mám už nafoceny nějaké obrázky. A odcházím zvednout motor na ponk, abych mohl vytáhnout píst. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11055
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: LADA 1800i - pokračování III
Luděk na stráži proti ladazmatku
.
Jen pro dplnění, forem bude šest, 1300 máme v řetězu i v řemenu
.

Jen pro dplnění, forem bude šest, 1300 máme v řetězu i v řemenu

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: LADA 1800i - pokračování III
A ešte mame 1,8
ten ma sice oznacenie 21213, ale pod svieckami na naliatok "C" alebo "D". Ide o ten samý blok ako 1,7 ale neznížený. A 21213 boli minimalne 2 typy - jeden s naliatkom v podobe hranateho oznacenia 21213 a potom v podobe zaoblenejsieho oznacenia 21213 a kruzkom okolo 


Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování III
Motor je na ponku, vana dole, píst venku ... přikládám snímky ... pro slabší povahy se radši nedívejte - je to masakr
. L.

21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 1800i - pokračování III
Az taka ryha je tam nestaci vymenir piest ? ( a dovod preco sa to stalo ?) ASi to che piesty z lepsieho matrosa. A co tam maju madari ze im to beha sice len chvilku
Aky si mal kompresny pomer ?

Naposledy upravil(a) Dusan dne sob bře 02, 2013 18:23, celkem upraveno 1 x.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování III
Tohleto je totalní smrt motoru. Bez pardunu.
Převrt nevyřeší problém = nemám možnost sehnat větší píst nemluvě o tom, te v tomto případě ani větší píst neexistuje.
Prostě je to na odvoz do šrotu. L .
Převrt nevyřeší problém = nemám možnost sehnat větší píst nemluvě o tom, te v tomto případě ani větší píst neexistuje.
Prostě je to na odvoz do šrotu. L .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: LADA 1800i - pokračování III
0,5mm ryha sa strati
tak mi ten motor za cenu srotu daruj
Ozaj olamane to je na strane vyfuku ?


- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování III
uaaaa, tak to je MASO !
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
Re: LADA 1800i - pokračování III
Být prasklý i vršek pístu, byla by příčina 100% jasná ... chudá směs a detonační spalování. Takto těžko říct, zda za to může chudá směs, či vada materiálu. Osobně bych si ale typnul na chudou směs.
Je to hrozný pohled ... kolik kilometrů jsi s tímto motorem najezdil?
Je to hrozný pohled ... kolik kilometrů jsi s tímto motorem najezdil?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/